patrik & bdn - Jag är en jävla idiot som ställt till det, jag vet det.. Gammal text av mig (Patrik) som inte beskriver överhuvudtaget hur jag känner i nuläget men jag hade inte lagt upp den så spela roland.tårarna rinner på kindenoch du ler så där ytligt bara för att göra mig ledsenbara för att visa att du är över mig i nulägetmen det tyder på osäkerhet hos digatt du sätter dig på mig som är så sårbarusla människa, hemska vänjävla idiot jag är, jag saknar dig, kom tillbaka igen..slå in portkoden till mitt huskänn dig som hemma, ligg i min soffavar dig själv varje gång du är med migmen torka bort tårarna med mitt hushållspapperså kanske jag hjälper dig litegrannlite lite plåster på såren om du använder mina plåstersinnesvridning, du är och var det jag finner frid ivill ha dig kvar i mitt liv trots att jag är som mest ensam med digle mot mig, stryk bort håret ifrån mitt ansiktevisa att du vill röra migvisa att du alltid kommer försöka fälla krokben för migbåde psykiskt och fysiskt sett. jävla idiot jag är, jag saknar dig, kom tillbaka igen..känn min pulsse framåt sju-åtta månader i tidendå ser vi studentmössor i luften och dig ståendes bredvid migkan jag hoppas på det?eller kommer jag få leva ensamallt är så skevt i nuläget men känslan är fast.skit i mig, låt mig vittra sönder i min datastoli hopp om att du kommer kolla åt mitt håll igenjag saknar dig, kom tillbaka igenmen kan jag hoppas på det?------------------------------------------------------------
jag hatar dig mer än du trorför att du blev precis som jaglika svag ochdu bröt ihopoch jag var som vanligt för långt borta för att kunna hjälpa tilljag vill skydda dig mot allt ont och vara din vardag din trygghet när din värld faller ihopjag hatar mig självöver allt annat och lite tillför att jag inte funnits där för dignär ingen fanns där och skrapade ihop min vardagskrapade jag själv ihop det lilla som var kvar av min trygghetjag hatar mig själv för att du blev precis som jag
Nice, Rolig läsnig när jag för en gång skull tog mig tid. bra!