I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

rebecca - jag kommer alltid älska dig

Vår Hiphop - Lyricism

   
Lyricist

2008-12-17 20:15

rebecca - jag kommer alltid älska dig


Du lyssna nu på mig lyssna inte på dem andra för jag vill bara att du ska stanna//
Drömmer mig bort långt härifrån till en plats som är egnad åt oss två//
Varje gång jag ser dig får jag den känslan som jag aldrig fått förut
jag trodde min kärlek för folk dött ut//
men ingen annan som dig din stil ditt utseende
man kan inte glömma ditt vackra leende//
grabben har du nån gång tittat mig i ögonen och
o sett dem riktas mot dig? Det enda jag vill är att få tränga ut mina känslor om dig//
För när ingen vill lyssna sätter jag mig och skriver ner försöker förklara något dem inte ser//
Ett hjärta som skriker men bara efter dig dem säger att äkta kärlek aldrig dör ut o ja det dem säger är sanningen//
och det är väldigt svårt att leva när hjärtat börjar brista//
Jag vill glömma men samtidigt inte för jag älskar dig, Och allt jag vill är att du ska älskar mig tillbaks Men snälla jag ber älska mig tillbaka jag hatar att sakna, Jag saknar dig mer än något annat så snälla kom tillbaka //
Tänker inte ge upp fortsätter att kämpa för jag vet att det kommer funka//
du och jag det är inte stopp. Kan du inte ge det en chans? Åtminstonde försöka och se vart det leder för min prins du har mitt hjärta, och jag vill vara din prinsessa// Jag vet jag har haft en hel del och allt har blivit fel man trodde man var kär och dem trodde man tog allting på en lek men förlåt till alla som jag sårat
förlåt, jag menar det//
Det var något jag inte insåg då, en känsla jag döljde och
något jag insåg nu idag, att det finns bara en som existerar den enda jag vill ha//
men Dem vill inte lyssna men jag tänker berätta//
för älskling du är den enda rätta. Ditt hår ditt leende och sättet du pratar på så fort jag ser dig, mitt hjärta börjar slå//
Jag har inte träffat dig på ett tag & och du måste börja förstå att det inte bara
är vänskap som oss emellan står// jag har så mycket mer och det är någoting du måste se.
jag tänker på dig varenda dag och kan inte gå vidare jag vet inte varför jag älskar dig
när du inte älskar mig, men det är bara med dig som jag blir hel det är något du måste
inse// Jag vet att för vissa är jag en player och för andra ingen dem känner// folk nuförtiden dömmer efter en massa skitprat och efter en människas utsende, är det det som är meningen?
är det mig ni klandrar?//
Visst jag har varit en vilsen själ men jag tog mig upp, & och nu vet ni
att det bara finns en som kan få mitt hjärta, och du är den bästa grabben jag någonsin har träffat Håller fast dig hårt, och jag tänker inte släppa// Vill bara ha dig här, brevid mig vid min sida för kärleken är stor den går inte att beskriva, tänker nu till vet inte vad jag ska säga Du är.. du har.. du har alltid vart den enda du finns i mina tankar nästan hela tiden
om det finns en mening så är du den i livet.