I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

LillAnte - afghanistan ( LillAnte )

Vår Hiphop - Lyricism

   

2008-12-23 23:56

LillAnte - afghanistan ( LillAnte )

Ja här kommer en snabb igenom gjort text som jag pillade på säg gärna vad ni tycker behöver så mycket kritik som möjligt och jag vet att de inte finns PUNKT och sånt men va fan orkar inte sitta hela tiden :P om de bara ska upp för kritik än så länge men men här kommer den


LillAnte - Afghanistan

Tänk om vi fick vara med och bestämma här i världen skulle vi då ge mat till dom fattiga barnen som ligger där i afghanistan och svälter till döds medans vi här i sverige inte tar det som nån förlust tänk om det hade varit din familj som log där och svälte medans du log hemma och bara svällde äter chips äter popcorn vad fan som helst vad äter dom dom äter bark direkt i från marken vi tänker inte på den smärtan som finns att förlora en medlem i familjen vi vill bara vara coola kunna äta våran skräpmat men vad får dom, dom får inte ett skit vad ska vi göra för att förbättra deras plågsamma liv jo vi ska hjälpa dom hjälpa dom in till sverige så vi kan rädda dom och många fler här i världen snälla hjälp mig hjälpa dom så hjälper vi er


ref.

snälla hjälp mig hjälpa dom stackars små barnen som ligger och svälter i afghanistaden dom behöver våran svenska hjälp för att klara sig tänk ifall du hade legat där helt själv (x2)


jag kan inte klara detta själv jag behöver eran hjälp för att dom stackars små barnen i afghanistan ska klara sig hur skulle det kännas om du kunde rädda ett liv men du vägrade för att du bara ville äta en hamburgare du vet väll att dom ligger där och nästan svälter ihjäl men vad kan vi göra åt de göran persson bara sitter där och äter vidare på deras välgörenhets middag medans barnen får ligga där och bara lida jag önskar jag kunde göra anourlunda emot världen skulle rädda den personen som lider hatar metaforen tiden läker alla sår för de är inte alla som förstår att såret är ett krossat hjärta och tom mage dags att ta dig i kragen och hjälpa dom afghaniskanska barnen


ref.

snälla hjälp mig hjälpa dom stackars små barnen som ligger och svälter i afghanistaden dom behöver våran svenska hjälp för att klara sig tänk ifall du hade legat där helt själv (x2)


jag brukar göra så här//
när jag skriver men skrev bara rätt igenom på denna text

Take Care