I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sonny - Hannah jag älskar dig

Vår Hiphop - Lyricism

   
Rappare

2009-09-13 14:03

Sonny - Hannah jag älskar dig

Jajjemen , nu har jag och flickvännen varit tillsammans i 3 månader
hade för mig att skriva lite och lägga upp en text,
Jag är inte så jävla bra när det gäller "kärleks teman" men whatever
sådant måste göras!


om någon här i världen inte fattar vad som sker, Ja då är ni bara blinda, eller blundar för det ni ser. När en låga brinner, ja liksom värmer för varann, Då finns det mycket som jag ångrar det är sant. Hur alla timmar har gått, ja hur en timme blir ett år, när jag tänker tillbaka känns det som igår


När ditt hjärta slutar slå, gör nåt det inte får. Ja då slutar jag med musiken, då det är en kärlek jag vill förgå. Alla minnen alla platser där din skugga alltid berör, där kommer jag att måla svarta tårar, tårar som alltid hör
jag har placerat en kamera i mitt sinne för att märka alla fel, då kommer jag förbli den som du önskat, å jag ber. stanna en sekund, eller åt minstonde en minut, för jag lovar dig då hannah, då kommer det aldrig ta ett slut
Hur kan ni stänga eran själ men ändå skära upp ett sår, öppna upp ett sinne som inte har fått andas på ett år, lyckan den kommer, men eller hur lyckan den går? vill du marsera som en docka i ett hitler jougent tåg. Snälla bli den du var och förstå min förälskan, i den flicka som öppna dörrar men slängde iväg hela sitt liv.

dä ä näääjs brur!