Winieyeyey - Mot en bakgrund av rött
jag hade skildrat oss mot en bakgrund av rött blodets färg och vi gick obemärkt förbi
mina naknaste landsmän har även de dansat med vapen i handen och undrat vad som skiljer havet från stranden jag säger fuck fuck fuck begrav konstapeln i sanden! nu kapar vi banden visste du att mod blir en börda när du jagat ifatt det?
kom ta mig i handen vi kan marschera i takt med mina hjärtslag det vi blir stärkta av är knappt märkbart men jag lovar, det finns och jag lovar så mycket att gåvan blir din
någon sköt ner molnen jag svävat på ibland är det så så klandra mig inte jag är en pojke som lär sig gå
mamma, jag kan kämpa för dig men jag vägrar vapen de säger att misstag är värdelösa om man inte lär sig av dem (och kommer sanningen en dag så klär man av sig)
jag bär ett världskrig på mina axlar and I'll fight it with my bare hands jag har ett världskrig under mina revben and I'll fight it with my bare hands
det var länge sen du var min du satt vid min sida och jag fyllde mina lungor med dig och honom och henne vi har ju samma vänner jag fyllde mina lungor med dig och det är knappt jag vågar andas längre
det är lustigt för alla är de på väg hit eller härifrån och jag hör dem undra genom järnridån; hur länge orkar man bära på ett hjärta som vägrar slå? ska jag rikta vapnet mot mig själv eller molnen någon svävar på?
jag lärde mig en sång som fick dig att stanna våra monologer som hittat varandra
(Inlägget ändrat av Oracle 2010-02-10 21:29:08)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|