I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Allerhed - Du Vet Ingenting

Vår Hiphop - Lyricism

   

2010-04-10 19:08

Allerhed - Du Vet Ingenting

Här är en ny text!



(Intro)
Tjena jag ska gräva nu innuti så ni kan läsa mina läppar som pratar om allting,
yeah det är Allerheds lyrik som ni för tillfället lyssnar på och jag är en blandning,
av underbar & snubben med hat i själen ja han som inte haft det lätt genom sin vandring,

(Vers1)
Eftersom du inte känner mig & det som var förjävligt borde du inte snacka skit,
saken är den att du vet ärligt ingenting om mitt alldeles egna fucked up liv,
och bara om du hade varit mitt perspektiv så hade du fattat min jobbiga tid,
mannen det du säger gör mig bara sinnessjuk och du vill väl leva utan kamp & besvär,
det som stör mig mest är att många inte tror på att jag hamnat i knarkets värld,
vet inte vad jag ska berätta så att någon stänger munnen & inser allt jag bär,
jag svär exet svek mig gång på gång så jag testar fel grejer för saknar att vara kär,
orkar inte tänka på att såren gjort mig till en kriminell drog & alkohol missbrukare damn,




(Reff2x)
Kliven gick snett för mig yao jag försvann ifrån rätta stigen sen ganska långt tillbaka,
så snälla kom inte med lögner för jag har gråtit känt smärta & prövat massa på gatan,
försöker att nå drömmar men det farliga mönstret & det sköna gör så att jag glömmer,




(Vers2)
sagan startade med att jag blev mobbad & hatad som ung bre ey misshandlad och bortappad,
och förföljd överallt & sen gick jag igenom familje gräl som ledde till slag från farsan,
helvetet var min vardag å den irriterande onskan gjorde så jag började slakta lagen & hascha,
fatta hur min uppväxt har varit minnen gör så livet känns obehagligt & i tankar har jag fastnat,
fått ångest för vissa handlingar för det känns inte bra när mamma payar böter för vandaliseringar,
& kniv innehav ja du har rätt jag har inte en bra ekonomi & cash på flum ja så tar mynt slut på få timmar,
shit ni som inte tror på att jag hamnat i fel träsk ska jag röka på inför och ni kommer inte få smaka,
för vill att folk ska veta men vill inte att dom ska testa en pundish levnad & fan heller sova på gatan,



(Reff2x)
Kliven gick snett för mig yao jag försvann ifrån rätta stigen sen ganska långt tillbaka,
så snälla kom inte med lögner för jag har gråtit känt smärta & prövat massa på gatan,
försöker att nå drömmar men det farliga mönstret & det sköna gör så att jag glömmer,

Allerhed-$tudio$
Rappen har tagit över mitt liv...
http://myspace.com/gata-i-blodet