RIKTAD - Klagosång mot babylon Hate it or love it!Arbetarna bara sliter och sliterJag vill bara bort från denna skitenBort ifrån detta avlånga landVill sitta vid solen med öl i min handResa bort ifrån denna eländiga kylanSnuten vill bara ha våra prylarPrylarna som vi för egna pengar köptDom vill ha alla barnen som vi döptVi sitter i bur för vi inte gör som dom villLagarna bestämmer dom och lite tillKorrupterade snutar som blir köpta av pengarÄndå får dom oskyldiga sitta i sina cellarHur kan alla sitta och lyssna på detta skitOm alla personer på tv som snackar politikDet skiter jag i är ändå inte engageradI politiken som bara är överreklameradRöstar man på socialdemokternaSå hamnar det rösten hos moderaternaMiljöpartiet vill inte våran miljö välUtan istället vill dom hugga ner våra trädVid varje nerhuggen planterar dom tio styckenDet kommer ta hundra år tills det blir samma stycke va'Ska det blir samm höjd samma bredd som det brukade va'Polisen fuckar demostationerna som leds av antifacisterMen stöttar dom som leds av svenska nazisterSlår tillbaka mot oss med tårgas och batongLyssna på denna låt det är min klagosångOch för ni ska veta hur det är i våran betongDetta är min klagosång mot babylon