I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Revolutionär

Vår Hiphop - Lyricism

   

2011-06-07 14:43

Revolutionär

inse fakta, att människan inte får lycka utav o haffla, vi måste skaffa, mer vetenskap, så vi kan sätta en start, helst idag, så vi alla kan få slippa den allt för hårda lag, som gör att vi inte får någon bra dag, fattaru nu vad, jag menar, för en dag vi måste segra, vi kan inte hålla på så här, det förstör våran atmosfär, rik som fattig hör och lär, varför inte göra så vi alla får det bra här, jag lovar du skulle få må bra i din själ, för här, tror jag att de inte är, någon som är, och stenen jag bär, lär inte försvinna så länge jag lever här, och jag vet att den tygnd vi bär, tillsammans, kommer nån gång göra att vi sammlas, och startar nått nytt, nått mycket friare, nått mycket smartare, ett samhälle där de inte springer runt förlorade själar och bara gnatar brä, så mycket jag sett, så mycker jag vart med om, och de är många som säger att ingen skulle förstå, jag lovar om vi bara fick lov, och sätta oss ner och förstå varann, så hade det gått bättre, än och göra skillnad på varann i häften, eller som i media, som kedjar, oss fasst, i nått många aldrig hafft, Hur skulle världen vara ifall, vi tog bort pengarna, och gjorde nått bättre för oss alla, Media och politik gör att vi alltid stannar, dom gör att vi aldrig landar, och jag kan förstå att det låter som att jag bara babblar, men jag svär vid min mamma, att mina ord är sanna, vi måste sluta klandra, varandra, för annars kommer det alltid vara dessamma, samma skit, som vi är fasst i, och jag lovar om jag blev känd, så Skulle ja bli bränd, förr eller senare, men häldre dö som en sann man än o leva som en knegare, som fattar hela sanningen, och det är just den här handlingen, som dom högst uppsatta är rädda för, för dom vill ha allt för sig själv, aldrig dela med sig, det ligger i min religon att vara ärlig,

Sry för eventuella stavfel, förövrigt skrev jag den här för ett år sen jag var då 18 år. Tack för kommentarer.