I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-01-18 19:36

Imac vs Macbook?

Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.

2008-01-18 19:36
oj råka trycka av...

fråga är vilken ska man välja?
är det stor skillnad? vilken  hade ni valt?
jag vill kunna hållap å med musik och surfa...

berätta nu åmste välja nämligen o jag är inte så insatt
Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.

2008-01-18 19:51
macbook är bärbar därför bättre.

2008-01-18 19:53
okej men det är ingen större skillnad på dem när det gäller funktioner osv?

2008-01-18 19:58
macbook har 5400rpm disk, inte så schysst om du vill spela in eller hålla på med mycket audio

2008-01-18 20:00
ere så? som sagt jag har noll koll jag kan bara lira synth o hålla på sådär...
men ere markant? liksom kommer det inte gå alls nästan?

2008-01-18 20:06
nej alltså det märks om du vill spela in flera kanaler audio samtidigt med hög sample rate
om du sitter med mjukvarusynthar och sånt så märks det inte alls.

Men just audio = mycket data som ska överföras på en gång. Det går nog iofs att lösa med en extern snabbare firewiredisk

2008-01-18 20:13
okej tack grabbar!
stor hjälp! men det blir nog macbooken;) med anpassad

2008-01-18 21:47
Om du bara ska ha datorn hemma skulle jag utan tvekan ha valt iMac. Du får mer prestanda för pengarna om du väljer stationärt, + att du dessutom behöver en extern skärm för att kunna använda musikprogram som ofta kräver mycket utrymme.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental

2008-01-18 21:48
Du behöver en extern skärm om du väljer MacBook alltså.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental

2008-01-18 23:33
har båda...och är grymt nöjd med båda..

men skulle jag kasta nån vore det den bärbara...älskar min imac, snygg, bra prestanda...köp den.