I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ny internationell sida inom kort, Beatpushers.com. Nu behöver vi er hjälp

Vår Hiphop - Producenter & DJs

   

2009-08-13 14:41

Ny internationell sida inom kort, Beatpushers.com. Nu behöver vi er hjälp

Tjena!

Jag ska försöka fatta mig kort. Inom en snar framtid så kommer jag och en kollega lansera en helt ny sida, www.freebeats.nu.
På denna sida kommer vi till en början fokusera på att låta folk hitta freebeats som passar just dom, detta genom ett avancerat söksystem.
Jag och min kollega har bollat väldigt många ideér med varandra och har en riktigt bra affärsplan. Jag tänker inte gå in detaljerat på detta, men det lilla jag kan avslöja idag är att vi även kommer låta folk köpa och sälja beats. Även här kommer vi utveckla ett system som tillåter köpare och säljare matcha varandra så att säljaren har lätt att hitta köpare, och köpare hitta säljare.

Jag är fullt medveten om att www.freebeats.se redan finns och det är en bra fungerade sida.
Anledningen till att vi skapar denna sida är för att vi anser att vi kommer ta detta betydligt längre, ha betydligt mer väl kategoriserade söksystem vilket gör det lättare för er att hitta beatet du letar efter.

Både jag och min kollega har jobb att sköta, så detta är något vi gör på vår fritid, vilket innebär att detta ligger lite längre framåt i tiden.
Emellertid hoppas vi på att kunna lansera www.freebeats.nu så snart som möjligt med en jävla massa freebeats.

Det jag i dagens läge behöver är freebeats från er.

Är du intresserad av få upp dina freebeats så gör du följande:

Skicka ett mail till [email protected] eller till mig här på Whoa.
Mailet ska innehålla en länk från tex Speedyshare till ditt beat/dina beats.
Endast Mp3-format tack.
Var noggrann med att döpa beatet med ditt artistnamn, ex: Tbone Beats - Fisk.mp3.
Du får mer än gärna skriva i mailet om beatet innehåller någon sampling.
Och sist, skicka endast beats som DU har gjort.

Jag kommer uppdatera den här tråden med nyheter om vad som sker så att ni får vara med i processen.
Alla som har seriösa och genomtänkta ideér är hjärtligt välkomna att presentera dom för mig så att vi kan skapa en så bra sida som möjligt.

Tack på förhand!

Hepåer!

(Inlägget ändrat av J-A 2009-08-14 05:27:51)

(Inlägget ändrat av 370HSSV 2009-09-03 08:58:16)

www.tbonebeats.com