I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker folk till en massession med udda tema..

Vår Hiphop - Samarbeten

   

2008-10-30 22:09

Söker folk till en massession med udda tema..

Jag är i full färd med planeringen av min kommande EP med ett ännu obestämt namn, men som enbart ska innehålla massa skumma och perversa låtar som "Knullar Med En Häst" (finns på min myspace), VåldtäktsJack, Bajsa På Kenneth osv.
Alltså inget för den rappare som vill framstå som- och endast synas i seriösa sammanhang.

Till slutspåret (eller i annan ordning, skitsamma) hade jag vilket som tänkt använda mig utav whoa's hjälp! Jag vill ha en massession med temat och namnet Pervolution!, låten ska handla om oss pervon som manifisterar oss och går till kamp för våra rättigheter!
Tänk marscher, tänk demonstrationer, tänk perverst (inte nödvändigtvis sexuellt).

Beatet är tänkt att vara Jobro's freebeat Orkish Defeat, som finns att hämta här!


Anmäl er i tråden och länka något ni gjort tidigare
, lite klass ska det allt vara på denna låt! Capellorna skickas omixade med mig tillsammans med en testmixdown så jag hör hur ni ska ligga på beatet, och sen mixar jag ihop allt lite småkefft sådär som bara jag kan.
Peace, pervon!

Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.