I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker producent till Demo!

Vår Hiphop - Samarbeten

   

2009-03-03 13:05

Söker producent till Demo!

Hejsan. Det är så att jag går på en musikfolkhögskola, som heter B.R.A. Vissa vet kanke vilken det är. Och vårat slutprojekt är att vi ska göra en demo, och just nu har jag lite torrt på beats. Och skulle jättegärna vilja jobba med någon duktig producent, det är dock inga pengar inblandade. Vet att många produceter vill ha pengar för sina grejer, och det har jag full förståelse för. Dock är jag en fattig student, så jag hoppas att vi kan komma överens. Om du diggar mina grejer och jag dina. Ditt namn kommer stå med på alla spår du producerar på skivan osv. Den kommer skickas ut lite överallt. Kan ju vara ett bra sätt för dig som producent att bli hörd, som för mig som rappare:)!
Jag kör på både svenska och engelska, ni kan checka mina grejer på min myspace. Jag kan köra mycket olika grejer. Vilket man kan höra på myspace. Så om ni känner er sugna så kan ni gärna höra av er här i tråden, eller skicka ett PM!
Tack på förhand//Trofast

Länk till http://www.myspace.com/trofastsweden

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.