I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker Producent till sammarbete av en del låtar.

Vår Hiphop - Samarbeten

   

2009-03-12 20:29

Söker Producent till sammarbete av en del låtar.

Aah Shu!

Mitt syfte med denna tråden är att jag söker efter en Producent som har gjort en del bra beats och kanske skulle kunna jobba gratis dock får producenten en stor del reklam för det jobbet han gör och självklart kommer jag tipsa folk om honom/henne.

Jag tänkte mig en producent som är bra på att sampla men utan att sno en hel melodi. Fick den tanken av min polare som satt och berättade en del och har en del på G nu då som jag tänkt fixa om någon är villig att ställa upp på det här och uträtta lite fet musik som skapas!

Har mina låtar på min Myspace

Men dock kommer mitt EP också släppas snart, klaga inte folk gör inte reklam för mig själv här i forumet "Samarbeten" mest bara så folk vet om att det kommer mer och att låtarna på myspace är halvt gamla men inget jag skyller på!


Hör av er via ett mejl här på Whoa eller lägg till mig på msn! gör som ni vill bara kul med lite folks intressen här och så.

Betalning för beats? Alltså.. Tveksam får jag det jag vill ha i perfekta pricken så visst! Men dock inte annars, och försök er inte på den tanken är överdrivet svår när det gäller affärer och vad jag vill ha/inte ha!


Kärlek i massvis.

Två Fingrar
/ Marius - [email protected]