I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

äy! producent letar rappare att jobba med!

Vår Hiphop - Samarbeten

   

2009-10-28 12:58

äy! producent letar rappare att jobba med!

Hej.
Jag har så sjukt mycket musik på min dator som istället för att samla damm skulle kunna bli bra låtar. Dessutom växer högen för varje dag. Därför letar jag nu lite röster att jobba med!
En rappare/grupp för att göra en hel EP eller liknande projekt vore väl det ultimata men allt som är bra är ju intressant. En skiva med blandade rappare kan ju också vara coolt..

Letar alltså inte nån som vill få hundra beats att spela in sessions på när det passar, utan någon som vill göra låtar som är bra på riktigt, och som inte tar ett halvår på sig att spela in en låt..

Vill inte lägga upp beatsen här eftersom det dödar lite exklusivitet, men här är en remix som är ganska ny. Nu är inte detta sound så jätterepresentativt, men överlag låter väl mina grejer mer 2009 än 1994.




Har tidigare producerat bl a Afasi, Populärmusik, Prop Dylan, Ri-Fa, Eldhee, Cruz Durrtyjada m.fl.


Jaja, om nån är intresserad så är det bara att hojta så tar vi det därifrån!

 http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci