I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Overkill - Still Going On (Scratch eller Vers?)

Vår Hiphop - Samarbeten

   

2010-01-18 11:29

Overkill - Still Going On (Scratch eller Vers?)

Yo!

Nu är det så att Overkill jobbar på en EP som kommer släppas förhoppningsvis i februari. Detta är ett av tracksen som kommer ligga på EPn, låten heter "Still Going On". Men jag lägger inte upp det här för att ni ska lyssna på, jag lägger ut och frågar framförallt om det finns någon DJ som skulle kunna scratcha till nått lite på den sista öppna versen på beatet?

Ungefär som tredje versen på Bliss n Eso's låt "The sea is rising". Där har vi ett ganska bra exempel, men jag vill ha allting taget från våra acapellor istället.

Om inte det finns någon sådan så söker vi såklart en tredje rappare som vill lägga sista versen, den är 8 bars, så det är inte överdrivet mycket textskrivning. Språket blir självklart engelska. Så lyssna igenom och säg till om du är intresserad, lovar inte att jag tar in någon härifrån, men finns det någon duktig så!

Overkill - Still Going On (Snipp)


Länk för nedladdning:

Alexander "Wizdom" Häggström
Overkill Productions
www.Wizdom.se

www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap