I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker professionellt samarbete!

Vår Hiphop - Samarbeten

   

2011-07-31 22:28

Söker professionellt samarbete!

Halloj, har inte hängt här sen jag vet inte vad. Vet inte vad för kvalité som finns att hämta här nu för tiden, anledningen att jag sluta hänga här var väl just för att det var på väg neråt rätt hårt med kvalitén på folk här.

Jag pysslar inte exakt med hiphop idag, jag experimenterar en hel del och jag söker någon grym sångare eller rappare (Tveka inte att även höra av dig om du är en grym producent som känner att du skulle vilja dra ihop något producent-team) som vill göra något schysst samarbete. Jag kan tänka mig att göra allt från clubbiga hiphopbeats till att göra grym dubstephiphop.

Hör av dig om du är intresserad. Det enda kravet jag egentligen har är att du har några års erfarenhet och är självsäker på det du gör.

Här är lite utav det jag producerat senaste tiden, ingenting är mixat och det mesta är skissade loopar bara då jag inte har någon inspiration till att göra klart något (Det jag behöver samarbetet till bland annat)

http://www.soundcloud.com/thachemist

Fucka ur!