I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Alla Goa Gubbar, Masa er hit!

Vår Hiphop - Samarbeten

   
Producent

2012-06-26 18:52

Alla Goa Gubbar, Masa er hit!

Tjenare, ursakta mitt engelska skrivbord.
Jag haller pa med en platta som skall utga fran mitt material rent textmassigt.
Men jag ar ny i genre, har 5-7ar bakom mig som producent med helt reko utbildning, anvander mest cubase idag, dock... Men det jag jobbat mest som e trummis sedan 13ar tillbaks har jag giggat och blivit signad flertal ggr. Sa jag har liksom kunskapen, men jag vill jobba ihop med nagon eller flera som verkligen har passion for denna musikstil. Jag soker alla som vill slanga in en mening, ett ord i studion.
Har en egen studio med allt vi behover och jag kan alltid dra en timma eller mer per dag dar inne... Det ni far utav detta ar, delta pa en fullangds platta, delta i projektet som inte blir soloprojekt utan vi skapar namn till gruppen, du blir en medlem och du kan utnyttja all tid du har i studion med mig eller bandet om det blir fler... Funkar arbetet e det ingen som nekar en platta nr.2...

Vad tror du? Pma vid fragor eller vidare info!

Lokalen ligger i sissjon/hogsbo


Ni som har beats men inte vill ga med i gruppen, skriv ni med sa kan vi ordna en ersattningssumma och komma till en fair deal.

Ha det bra gubbar!