I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

text söker beat

Vår Hiphop - Samarbeten

   

2012-09-07 22:07

text söker beat

hej har skrivit en liten text men behöver en beat som passar till den skulle vara tacksam om ni kunde hjälpa mig hitta en beat som passar in till texten


jag är ensam jag är ensam

barndomen har passerat och gått nu lever jag i min ungdom som jag nyss har fått
jag orkar inte vara ensam längre i flera år (VA)
lyssna jag säger ju att inte tills jag dör
jag har tänkt och tänker bara på en sak sen jag var fyra eller fem år en tid innan alla mina behandlingshem och innan jag fick alla mina sår
att ha den äkta familjen och vännerna som kan förstå sig på alla mina ensamma år som kan ge mig den rätta och sanna kärleken som jag behöver för det ska gå att läka min sår
jag har även haft ett tuft och fattigt liv sen jag var 4 - 5 år allt har passerat ändå känns det som allt jag gick genom var igår jag flyttade från indiens fattiga land och kom till sverige precis efter nyår och snart började skolan till vår så småningom lede mina aggressionsutbrotten i skolan till att socialtjänsten tog min frihet ifrån mig och satte mig bakom lås och bom
blev ytligare åtalad fick dom efter dom

jag är ensam jag är ensam barndomen har passerat och gått
nu lever jag i min ungdom som jag har precis fått

under alla min behandlingshem och paragraf 12 tid
började likadant och slutade som vanligt att jag kom ditt som barn och viste inget
men så snart blev upplärd av dom äldre att ta droger och vara kriminell och spela bal känslorna dog mer och mer och jag blev identitets iskall
vart hade socialen satt mig från att vara liten och bråkig till att umgås och bli en dom kriminela och pundarna som var satamkund i häkten och på platan

men jag lyckades ta mig ut och tog mig ända hit det var den del av min historia och mitt liv
jag öppnar mina ögon och ser nu ner till er som är vid liv

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.