I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker beatproducent till första albumsläpp "psychorap for psychopats"

Vår Hiphop - Samarbeten

   

2012-11-04 18:20

Söker beatproducent till första albumsläpp "psychorap for psychopats"

Wazup,

Jag är 24 år och har rappat 6 år, men precis startat igen från ett uppehåll på nästan tre år. Denna gången är det hela foten in. Jag lever för att skriva texter och är det enda jag vill hålla på med i livet, och det finns inget som kan hindra mig från att det ska ske. Varenda sekund jag har ledig dedikerar jag till musiken. This is it. Allt eller inget.

Jag söker nu en lika dedikerad beatsproducent som ser potentialen i mig och tillsammans vill bestiga toppen. Jag söker någon lika villig på att lägga ner blod, svett och tårar i detta som jag är och som är duktig på att skapa melodiska beats.

Efter uppehållet jag hade så spelade jag på kort tid in 10 låtar. Tre av dessa finns att höra på www.soundclick.com/illerill de resterande 7 väntas fortfarande på att mixas och mastras professionellt, men kan höras mixade av mig, vilket jag rekommenderar ifall ni såhär långt tycker det låter intressant.

Albumet kommer skilja en hel del från de låtar jag släppt nu. Titeln avslöjar en del.

Jag vet att vissa svenskar är experter på att klanka ner på uttal, men tänk då på att jag har ingen avsikt att vända mig till en svensk marknad, utan en internationell sådan och där är det aldrig någon som tagit min dialekt/uttal som något negativt.

Jag hänger vanligtvis inte på whoa men ska försöka hålla mig uppdaterad. Allra bäst att nå mig är dock via [email protected]

Peace