I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker duktig Rappare till kommande mixtape!

Vår Hiphop - Samarbeten

   
Producent

2013-02-11 21:21

Söker duktig Rappare till kommande mixtape!

Började jobba på tapet (Perfect Chemistry vol.1) för ca:5 månader sen och det har gått lite upp och ner på grund av att vissa rappare har segat med inspelning och nu så har 2 st hoppat av eller kommer inte hinna spela in den närmaste tiden. Tanken va att hela tapet skulle va på engelska men nu blir det en låt som kommer va på svenska så för att inte ha 1 på svenska och 6 låtar på engelska så tänkte jag blanda det . Så just nu söker jag en eller fler duktiga Rappare som kan sitt på svenska och med bra ordförråd .Jag står för mixningen och mastring . Detta är ett seriöst projekt och vill inte ha några P12 som fjantar runt sig här i tråden bara seriösa svar. Soundet är rå/tung hiphop & med sköna old school vibes .Min nuvarande line up för tapet är

Moment
Cypha Diaz
Jay
Simon Sez
Amer Sarsour
Moose
Aron
Sindri

Jag betalar inget utan producerar beatet och du lägger rappen .Sen lägger jag ut det på Spotify&Itunes och youtube !

Här är en av låtarna från Tapet

Mikey Beats Aka Rusty Rust