I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker ngn som kan göra musik till min text

Vår Hiphop - Samarbeten

   

2013-07-14 22:50

Söker ngn som kan göra musik till min text

Kille pratar lugnt och tyst:

De säger att jag är hopplös

Helt jävla hopplös



Rapp:

Ey

Ey

Ey



LYSSNA NU MED ERAT ÖRA SÅ SKA NI FÅ HÖRA!

Det började när jag var liten, jag satt i skiten, för tro mig det sista jag tillhörde var eliten, av naturen var jag lättdistraherad, så sjukt jävla okoncentrerad, min framtid ansågs därmed som vandaliserad
Risken var stor att man blev diskriminerad

Jag kom i puberteten, började ta till spriten, förlorade aptiten, blev nerkörd och sliten, inte direkt värsta meriten, men som sagt jag satt i skiten
Jag debuterade tidigt i bingen, men fick höra att jag inte hade svingen, den rätta stingen, jag fattade ingentingen, sedan började första tjejen kräva att jag skulle ge henne ringen, ville aldrig i helvete ge henne handen, ville bara dra till stranden, sola, tillhöra dem coola


Refräng:

Alla tycker jag är hopplös, hopplös



Annan kille rappar: Han är så jävla hopplös, hopplös



Jo jag sa att alla tycker jag är hopplös, hopplös



Annan kille rappar: Han är så jävla hopplös, hopplös



Alla tycker jag är hopplös, hopplös, jo jag sa att alla tycker jag är hopplös, hopplös



Annan kille rappar: Han är så jävla HOPPLÖS!



Jag sa till min stora kärlek: Kasta inte bort din framtid på kröken som jag gjorde fröken, det blir bara öken, egentligen är jag värsta göken, jag är destruktiv, rå och kall, har suttit inne på Hall, inte så jävla ball, hade inte en tanke på att de som lyckats att rymma var grymma, vill egentligen bara vara snäll och slippa få skäll, vill inte ställa till med någon skräll, men jag hoppas i alla fall att du får mjäll!

Okej, jag önskar att du blir sårad och hånad, tro mig jag kommer inte att fälla en jävla tår, för tro mig baby saker och ting sätter spår, vill aldrig mer dra några fingrar genom ditt hår, vill aldrig mer komma innanför dina lår, du bryr dig ändå inte ett skit om hur jag mår, jag är faktiskt inte så ond som Buffalo Bill att jag flår....



Ey

Ey

Ey

Ey

Ey

Ey



Jag kastar glas på fyllan, springer in i bokhyllan
Jag ligger och spyr på en gata, kallar din väninna för flata, jag kan inte hjälpa att hon är en ragata, det var hon som börja gnata och tjata
Jag blandar öl och vin, skriker åt småglin, säger till dig att sudda bort ditt jävla flin för du är fan inte fin, jag har brist på noradrenalin och dopamin, det kan även ha varit något som hette serotonin så baby ge mig riktigt jävla amfetamin, vill inte ha något ritalin, jag är ledsen gullet jag har tagit heroin, det räcker inte med koffien och nikotin, jag tar riktiga droger och käkar bara micro piroger



Ey

Ey

Ey



Du står i ett hörn, ler sött som en liten jävla docka så jag ger dig vodka, vill bara se dig slockna, för jag får ju inte ge dig en smocka
Det är bara sådan smärta med ett krossat hjärta
Allting blir så fel, orkar inte spela något jävla spel
Kan du inte bara tycka att jag är härlig när jag är ärlig, istället nonchar du och tycker att jag är förfärlig


Refräng:

Alla tycker jag är hopplös, hopplös



Annan kille rappar: Han är så jävla hopplös, hopplös



Jo jag sa att alla tycker jag är hopplös, hopplös



Annan kille rappar: Han är så jävla hopplös, hopplös



Alla tycker jag är hopplös, hopplös, jo jag sa att alla tycker jag är hopplös, hopplös



Annan kille rappar: Han är så jävla HOPPLÖS!



Jag har lärt mig hacka datorer, vill inte ha något jobb som kräver sponsorer



Det är så jävla mycket jag vill göra, men jag är ett trash utan cash så det är omöjligt att bara köra, det enda jag gör det är att störa, bara ställa till med en enda röra
Jag sitter här i Bandhagen, väntar på Domedagen, har brutit mot lagen, har ont i magen efter slagen, de hårda tagen
Jag lär mig aldrig av smällarna efteråt, men vänta er fan inte något gråt, det jag är/gör är alltid svårt och hårt
Det jag är bra på det är att svära, besvära och förtära, jag kommer aldrig att lära, att inte lyssna det är min favoritsyssla



Refräng:

Alla tycker jag är hopplös, hopplös



Annan kille rappar: Han är så jävla hopplös, hopplös

Jo jag sa att alla tycker jag är hopplös, hopplös



Annan kille rappar: Han är så jävla hopplös, hopplös



Alla tycker jag är hopplös, hopplös, jo jag sa att alla tycker jag är hopplös, hopplös



Annan kille rappar: Han är så jävla HOPPLÖS!



Jag går bärsärkargång, börjar slå med en tång, det som suger är att snubben är jävligt lång, min räddning blir att han går in i en stång, jag var bara som vanligt jävligt vrång....
Jag tänker, jag känner, sitter här och längtar efter mina vänner, jag sticker ut och ränner
Får åka polisbil, det är ingen stil, fruktar redan att bli senil, tänk om man slutar impotent och inkompitent, känna att vinden aldrig vänt, jag vet inte, det känns som att jag går i samma spår, bär på samma sår, undra om jag levt det liv som jag vill den dagen jag bärs ut på bår...


(Inlägget ändrat av Mexxi 2013-07-16 12:28:23)