Kolla presentationer (just nu?)
Det går inte att komma fram till folks olika presentationer för mig just nu, inte ens min egna när jag trycker på "Din presentation"... Det står "något fel" och ett stycke förklaring. Är det bara för mig eller? Varför händer detta?
här får du lite kärlek
Felet blir i vilket fall loggat och förhoppningsvis kan vi ordna till det hela.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
I och för sig.. Ähh ni kan ta bort den här tråden nu..
här får du lite kärlek
det suger fan
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Haha! Satt och väntade på den här tåden!
Ja vänta på den mer än dig jävla pontus!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
SaXoR P16 jag med=) Upptäckte det tidigare, men orkade inte göra en tråd om det:P
<3
Jag väntade med, men sen insåg jag att människor är rätt så lika varandra ändå och därför förstod jag att resten utav whoa också väntade. Då blev jag rebellisk.. Intressant att veta hur alla tänker.. men vore mer intressant att veta varför detta problem uppstod..
här får du lite kärlek
Haha, Påminner ju om lunar!
Brutal fucking murder!
hate it..måste ju jätte verkligen fjortis inte alls kolla en sida
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag tänkte göra en tråd precis:(
Just because i stand over you don't mean you understand me
hmm.. det går att komma in på användaren infinitiv... Trodde först att det var fixat, men så kom jag inte in på någon annans...:S
<3
tänkte byta bild men nehepp :(
In the quiet words of the virgin mary: come again?
Verkar som om det går att gå in på folks presentationer som inte har några kontakter. Alla jag lyckats komma in på har det varit så åtminstone.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Purge Stämmer bra här med!
stämmer, de som inte har nå kontakter.
zerbib P29 <-- bli hans vän.
i get more pussy then panty!
upptäckte oxå d här problemet...
http://www.myspace.com/akinonline
Men orka, man kan bara komma in på personer som är mobbade:D
<3
AngeliC Hörde av en admin att dom skulle försöka ha det fixat om 4-5 år..
JAG VET VARFÖR DET ÄR SÅ!! Dom har gjort så att man bara kommer in på personer utan vänner. Nu vill dom att alla ska bli vän med dom som inte har några så att whoa blir en stor familj där ingen är utanför!
Bättre nu?
anledningen till att jag inte tror på någon slags "gud" eller liknande är att jag har kollat väldigt mycket på discovery science . / mösse
Nu räknas bara insidan iaf, fan va vackert.
Ascoolt att inte komma in på sin egen press :) Vad har man där att göra egentligen?
ouh! fettirriterande!!! nu är alla så hemliga, det känns nästan lite läskigt!=O
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
haha. jag blir sur över det här.
fniss, det står en snuskig hemlis på min pres nu:)
<3
ja funkar inte för mig heller
helt sjukt
har varit så sen igår för mig...riktigt irriterande.
Delam tange barat
och alla mods/admins sover tydligt
helt sjukt
nuuuuuuuuuuuuuu
helt sjukt
varför hänger ni upp er på detta? så jävla viktigt är det inte eftersom ingen kan se någon annans är det lika för alla.
Man kan se dom som inte har några vänner ju!
dom ser fortfarande inte dig.
nu funkar det ju!
nähä!=O
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Webmaster
2006-11-04 13:57
Såå .. tror jag löst det nu. Och jag är tok-bakis .. gahh. Hatar att ha den här sidan ibland hehe.
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
you go stuck!<3life make sense again!
Trofast: Om du gillar mig så vill jag att du slutar med det.