whoa-shop
Jag vet inte om någon har nämt det, men det finns en sjuk ekonomisk potential i det ni har här. Förutom att sälja annonser så skulle ni kunna sälja annat också, till användarna. Kanske t-shirts och kläder. Jag tror inte ni kommer göra det nu bara för att jag föreslår det, men det skulle vara intressant att höra om ni tänkt något på det själva?
Producent
2008-01-31 13:44
jag tycker ocksa det! exempel: tänk alla femtisar som ska pa festival, dom ba MASTE ha en whoatröja sa dom inte gar miste om att träffa andra whoaanvändare! plus att dom blir lite extra coola jag skulle köpt whoasneakers om det fanns. fast det lär dom fa lite mer problem med att göra ;)
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
fyra F24 absolut inte mer att göra, bara låta andra tillverka dom. t ex kan dom låta nån custumiza ett par vita kicks med whoa-logon och sedan sälja dom, till högstbjudande.
i get more pussy then panty!
var det inte snack om att börja sälja whoa-tees igen för nåt år sen?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Misery_chick mycket snack tycker jag.. jag hade lätt hookat en svart whoa-tee om det fanns.. känns som ett bättre sätt att sponsra whoa då man även får en tisha ist för nån ful grej på sin presentation.. :P
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Fast det jag menade var ju mer som en kläd-webshop. Det är nog inte så mycket pengar i bara whoa-tees. Och pengar måste det ju vara för att allt meck ska vara värt det, lagerhållning, beställningar osv..
nej P26 testa kränga whoatee's för 150-200:- en månad innan hultsfred så ska du se att det drygar ut kassan för den anvarige..
Sen att ha en hel "whoa shop" känns lite overkill.. jag skulle köpa en tee som en kul grej liksom, skulle inte köpa jeans och w/e..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
varför inte? caliroots, shelta osv, dessa har ju bra bizznääs. Fast dom har inte en miljon användare som hänger on-line alla sina vakna timmar. Dom har inte heller samma independent-goodwill som whoa. Jag tycker det är ett klockrent koncept. Men jag inser att det är mycket jobb, skulle kanske kräva en deltidsanställd om inte någon av kreatörerna vill sköta det själva.
jag har redan tänkt på att sälja whoa tee's. det borde jag väl få?
Whoa-Mixtapes borde ändå göras tillgängligt
http://teachmesoul.blogspot.com
mjo, tee:s, stickers och mixtapes vore något.
...och det är det som är så fint med whoa!
Producent
2008-01-31 22:21
fast jag tycker det är en rätt bra idé med en RIKTIG whoashop ocksa (som nej menade). som har streetkläder och diverse! det finns en del kläddesigners pa whoa som skulle kunna ta fördel av det! samt att whoa säkert skulle tjäna pa det. menar istället för att i_love_pee P77 hittar recognize via whoa, sa kan han liakväl hitta whoas webshop. samma som att jag (och säkert manga andra) hellre skulle köpt sneakers eller nagonting annat (om jag fann det intressant) om jag pa samma gang sponsrade whoa, istället för att köpa det i en vanlig affär.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
confidence - Varumärkesintrång är sällan okej... fyra - Riktigt intressant idé där, jag hoppas webmastrarna tar sig en funderare kring den :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Webmaster
2008-02-01 11:49
Vi ska kika på det :)
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
WTF var det inte min idé? Okej men visst, rosita kan få den.
Vill bara lägga till en: :P -smiley till mitt inlägg ovan. Kom på att mic'ar och mixers och sånt skulle gå att sälja också. Blir ju dyrare att starta upp med det dock, så då kanske det skulle gå att samarbeta med någon affär och sälja på provision för dom. osv
Producent
2008-02-01 16:43
nej: mycket bra plan! tror att whoa kan tjäna rätt bra pa det med. och att det kan bidra till mer strunt i audio :D!! fast jag är aldrig i det forumet, sa det stör inte mig! hihi <3
SKulle nog köpt ngn whoa grej ja :P
^^
stickers och tshirt tack!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ni har mitt fulla tillstånd att trycka upp så många "Candide: Whoa.nu's coolaste snubbe" tröjor ni kan.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Tror inte att Recognize och andra klädesaffärer vill annonsera på en konkurrents hemsida? Eller varför vill konkurrenten ha deras annonser? :)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
En liten sektion på sidan där det finns en SHOP varor jag tror skulle sälja/jag kan tänkas köpa Stickers (Whoa logo) T-shirt (Whoa logo) Hoodies (Whoa logo) Mixtapes (som knaster (kanske ett samarbete?)) Detta kommer ju grävas lite administration.. men jag kan se en hype växa om detta görs rätt.. :) lycka till! ;)
hur många skulle inge köpa en hood med whoaloggan som all-over-print?
Ptolemajo P21 som jag skrev
"saker jag tror skulle sälja/jag kan tänkas köpa " Pis Aot
LÅT WHOA VARA FFS, sälj några t-shirtar om året och inget mer. Orka att massa fjortisar ska bomba stället sen.
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
Stickers, Tee's, Mixtapes, tröjor, flyers/flaggor osv skulle vara soft.
soundcloud.com/brormusk/sets
...och det är det som är så fint med whoa!
Kontrast - Jag är inte helt säker på att det skulle råda nån konkurrenssituation mellan exempelvis Gulan och Whoa, för det blir nog inte direkt nån Pellepelle- eller Carhartt-försäljning via en eventuell Whoa-shop :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Mögelfar det där är nog inget jag skulle köpa.. det fanns förut några svarta tröjor med whoa logo på.. det är något jag skulle kunna tänka mig att köpa...
Skivsamlare
2008-02-22 14:19
jag tycker trådskaparens nick svarade ganska bra på topic
fair enough..