I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Varför är whoa så jävla lamt forum???

Whoa Community - Allmänt om whoa

   

2013-07-24 13:25

Varför är whoa så jävla lamt forum???

jag glömde bort o logga in på något år eller så men läste fortfarande dom få trådar som ändå verkade göras nån gång med 1-2 månaders mellanrum, men fy fan vad lame det är här, massa PK-svennar, ingen får skriva något negativt utan att det blir ett ramaskri, bög-tråden stängdes även fast den på sin höjd höll en låg nivå, vafan är ert problem, ska folk inte få yttra sina åsikter i ett fritt samhälle?

Ni är riktigt lökiga och det är inte konstigt att folk lämnat skiten, whoa är ett sjunkande skepp med en kärna av aktiva användare som till stor del verkar dunka varandra i ryggen. Vem fan bryr sig om en person har en bäng åsikt, räcker det inte med att ni då vinner rådande diskussion eller förlöjligar personen med ert retoriska övertag och er briljanta hjärna?

varför råder inte yttrandefrihet här?

Tänk om jag vore SD medlem och ville diskutera mitt hat eller min aversion mot andra kulturer här, ska det då förbjudas?

Tänk om jag på allvar tycker att feminina killar är jävla töntar och vill lätta på mitt trångsynta hjärta?

Fan alltså...inte för att jag bryr mig egentligen jag har bara lunch och är uttråkad då jag helst skulle vilja gå till parken och läsa men det var ändå underhållande här back in the good ol days, nuförtiden är det riktigt patetiskt vilket är synd.

O ja då säger ni "men det finns ju flashback" jaha och....varför ska ni vara så jävla PK och fina i kanten, ni har ju för fan inga medlemmar som skriver här så ni kanske borde tänka om lite.

Eller är det kul med en minimal kärna som skriver till varandra? för det kan man göra på en facebook vägg också!

That's all

(Inlägget ändrat av Oracle 2013-07-24 13:34:44)