Californication [spoilers]
Finns det en sånhär tråd? Jag blev iaf besviken i senaste avsnittet då dom inte ska gifta sig... bra serie som fan.
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Det var inte senaste utan det innan. I senaste bangar han ju på tvmat-bruden :D - wanna fuck? - yeah - yay *klappar händer och studsar* :D
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
vadfan.. inte sett det senaste isf.. kom ut när?
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Kom en preair för nån dag sen
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
fyfan vad matslynan var irriterande. otroligt att någon öht ville vara nära henne.
Vad skulle Hemliga Arne göra?
Skönaste serien sen entourage asså! Dock hag jag missat preair'en. Men å andra sidan om man tittar nu har man ju inget till nästa vecka. Men som vanligt kan man väl inte hålla sig.
Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!
Jag diggade mer när han va singel å playa runt :P
-Vakna Johnny, vakna! Du glömde ta dina sömnpiller.
ja men iom att natachas man dog mitt under inspelningen av andra säsongen så va hon tvungen att hoppa av serien en stund, skulle tro att de e därför.
Skivsamlare
2008-10-23 19:38
alltså jag hatar den jävla serien!!! jag blev så glad i slutet av 1an, och asglad igen, men han sabbar ju allt! haha. jag blir så jälva arg på seriejäveln!! igår var jag pissed hela dagen på jobbet pga den! men jag kan ändå inte sluta se :P
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Skissen, just jävlar! fan jag hörde det.. hörde ockås att hon skulle hoppa av serien, men hon kanske bara tog en paus??
Skivsamlare
2008-10-23 20:20
vadå vänta nu, ligger ni ett avsnitt föra mig o nuss?
Det finns alltså 5 avsnitt ute nu?
Wordlife no doubt baby
tompen P21, men ja
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
INOK P19 vadå han förstör? det är ju karen som är alltid förvirrad och börjar grina och skrika utan någon som helst anledning.
Vad skulle Hemliga Arne göra?
tror bara hon tog en pause, hoppas de iaf.
hoppas det är över and done with med psyk kärringen nu, knulla mer, sup mer, knarka mer, lev mer!!!
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Skivsamlare
2008-10-24 09:48
Bra avsnitt senast. Catch up people =)
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Skivsamlare
2008-12-08 21:38
alltså suuuug hur detta avsnittet slutade. så jälva arg nu alltså:P
Vad fan?! Ashby var ju bäst!
Would I shit you? You're my favourite turd.
ashby som va så skön :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja fan, vilket skit
http://duckdown82.tumblr.com/
Är det bara jag som hatar Mia för att hon stal Hanks roman? Jag blir förbannad varje gång hon dyker upp. Hemskt av manusförfattarna att göra såhär.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Ja men hon kompenserar det med att vara snygg.
Would I shit you? You're my favourite turd.
Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan Asbhy var ju förfan den näst bästa i hela serien :(
Skivsamlare
2008-12-13 11:11
de är ju pre air, sista avsnittet finns ju redan.
LEGALISERA CANNABIS
Skivsamlare
2008-12-14 19:27
fan han skulle ha hängt med till NY
http://duckdown82.tumblr.com/
grymt avsnitt. Jävligt roligt dessutom.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
fan han skulle ha hängt med till NY då hade det nog inte blivit nån mer
californi c
a tion
Skön serie, lite överdriven bara, eller vad vet jag. Det kanske är sådär i LA? :)
my name is xelly smelly
Nötade igenom båda säsonger häromdagen. Hade inte hört så mycket om serien alls innan det men fetdiggar den som fan. Hank Moody är en av de skönaste lirarna ever. Jag ska blir exakt som honom ;)
Längtar tills nästa säsong som fan.
Ja men hon kompenserar det med att vara snygg. Eh, hon är ful? Irriterande jävel också. En fet jävla minusbrud helt enkelt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja jag håller med, hon är inte så jävla snygg som folk vill få de till. Men jag hade ju lätt dajmat henne.
Skivsamlare
2008-12-27 14:51