ooops, glömde visst ändra från lördagsbiljetter till lördagsbiljett när jag ändrade från 2 till 1.
köper ni biljetterna dyrt lovar jag lägga 2% av min vinst på språkkurs.
tradera
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
MrsLuke , hur kom det sig att du fick vara med att bygga scener, anmälde du dig tidigt via hemsidan lr? Kan man gå dit idag o ba kolla hur det ser ut lr e d avstängt redan?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2007-08-09 16:32
Står på hemsidan att området är avstängt..
Jag skyller allt på Emma!
men man kan kika in ändå! booyaka
Käft då.
jag drar till pustervik nu, ses där!
Käft då.
Så jävla gött att dom flyttat pogues till 23.50 ! Så man ha den stadiga fylla dom förtjänar
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
ok...imorn är det dags o jobba på Way Out West då...så håll er lugna ni som ska dit o njuta av musiken :) så kanske jag också kan hinna göra detta! Nån annan som ska jobba nu under festivalen (fredag-lördag) ?
pucca, jag ska med jobba, grindvakt haha :) synd bara att jag inte kom på tidigare att anmäla mig, hade hellre byggt scener och hållt på med förberedelser och varit ledig under själva festivalen men men. va ska du göra då?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fy fan vilken kö det var till pustervik, totally! sprang till trägdrn för Woven Hand. Fint faktiskt. Vart fan var Teenage Bad girl? Ledsen
Käft då.
Hur var Trail of Dead?
•pave paradise•
Producent
2007-08-10 05:33
vi ses i entrén boys and girls!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Sjukt mycket folk på Glory ikväll. Lite för mycket faktiskt. Men men, Manu Chao ikväll.
http://beaujolie.blogspot.com
till er som PM:at mig angående biljetter: 2,5h kvar på tradera auktionen!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Är det någon som har en fredagsbiljett??
"Help the grown folks, they need more help than the children do"
helvete lily allen har ställt in!!!!! FAAN.
vi andra syns vid ödledammen för den andra gratis tillställningen
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
oh man ikväll smäller det! hoppas man har nån bra utsikt från skogen
Någon som har kollat på hur man kan planka?
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
Imorgon lördag!
på KAJSKJUL 8 (vid Göteborgsoperan) YES! HIPHOP SOUNDSYSTEM 22.00 Yes! Soundsystem (Dj Pure P of UpHygh m.fl) 22.30 Kocky (S) LIVE! 23.30 BLAK TWANG (UK) LIVE! 00.30 Yes Soundsystem 1.30 MAPEI + Basutbudet (S) LIVE!www.iloveyes.se
"Sentense presents: Moods & Moments" UTE NU! feat Prop Dylan, Kashal-Tee, Black Fist, Majistern, Reks, Supasition, Donny Goines m.fl. FREE DOWNLOAD!!
Nr.2: Hur var Trail of Dead?
•pave paradise•
Finns inte en enda artist som jag är sugen på att se av dem som är bokade har inte hört mycket av några av dem!
Sov's dj dödade iaf första 10min med ett litet dubstep set. :)
www.ff-dvd.com / www.clubtraffic.org www.myspace.com/clubtraffic / www.myspace.com/alloutdubstep www.myspace.com/stucklife / www.stucklife.com
irk. amen. Det var det fetaste hittills, vem var snubben som vände plattor? Kort sammanfattning. Go! Team var så jävla röj, instrumenten bytte händer konstant och sångerskan var fan som Beyonce på tjack. Sov var fett, rätt nice show men som sagt så dödade djn spelningen med sitt set innan hon ens gick på. Laleh var tråkig och Primal Scream körde på tills det knappt fanns nån energi kvar. Pogues.. Shaun var knappt talför men det spelade ingen roll, sjunga kan han. TTA var riktigt bra, kort spelning som fan. 5-6 spelningar max..
Ramlade i en rejäl pöl så jag åkte hem för att byta kläder, så jag missade Mano Chao... och hur fan kunde mina idiotpolare övertala mig att ditcha Pogues för att se The Tough Alliance? Dom stod för festivalens absoluta antiklimax, det var som Okej-dagen för electropopare.
lhabia: känner ingen som såg trail of dead men läs stefan axells blogg på aftonbladet.se...inte helt oväntat var det totalt kaos i entrén och luger försummar sina festivalbesökare igen... bäst igår: malajube!
skriv kort, helst inte alls
Jag tyckte inte alls att det var kul igår. Området är så litet, alldeles för tight mellan scenerna och för mkt folk på sån liten yta. Hoppas det blir bättre och roligare idag.
"Help the grown folks, they need more help than the children do"
Manu Chao! Sjukt bra å härligt röj!
The Mul DOM Crew Sörjer Rederiets död
Fan, borde åkt för att se Trail of Dead alltså..presspasset hade nog gett mig ÄNNU mer förtur...mohaha...
•pave paradise•
lady sov var så bottenlöst uselt verkligen pinsamt att se
lady's dj var ju ta mig fan kung! manu chao var kungen av bongo.. jäkligt nice!
som sagt inleddes Lady sov konserten med BAS, grym dubstep...vem är DJn?? mitt gamla punkhjärta bultade även extramycket när det kördes sex pistols cover. Det var alldeles för kort men faaan vad bra det var så länge det varade! TTA spelningen var så jävla rolig, eftersom dom typ inte ens var på scenen så kan det ju knappt ens kallas spelning men det var ett jävla röj... Alla andra band var ganska trista.
Det är jag som är ledarn.
va uppe i skogen med alla andra plankare;)
Någon som såg kanye på stan senare eller hörde att han var ute en sväng?
David VS Goliath
kanye drog med sin private jet plain dirket efter konsären säkert
Kanye west var så jävla bra
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
Tyckte allt var skitbra förutom kanye, tyckte inte han visade någon energi alls i första halvan, andra halvan var bättre men ändå en besvikelse
Rock out with your cock out!
Kanye-spelningen var rätt så kass ändå, typ 20sek klipp från olika låtar man hann precis börja digga till dom, måttligt intresse visat av kanye själv en bra bit av spelningen, dåliga övergångar mellan låtarna, hur coolt är det att släcka ner helt skitlänge mellan typ alla låtar, dansösen som fick stå och dansa själv va oxå jäkligt b. positivt med kanye var allt folk han drog, fullt ända till linnéscenen och dj'n han hade som var världsmästare var helt grym. annars tycker jag att Erykah Badu var jäkligt bra.
nu är man trött
Fick veta nu att några polare träffade på Kanye west på klubb berså i Göteborg han var visst där någon timma......
David VS Goliath
de flesta konserter var grymma, men själva festivalen sög. att inte ens få ha med sig en flaska att ha vatten i och att det bara fanns ett ställe som hade vatten. man ska fan inte behöva köpa en flaska för dyra pengar och inte ens få behålla korken. tur att det inte var så många timmar av stekande sol, annars hade folk svimmat som flugor.
Sofia är en ärkeaktivist å i hjärtat en sann anarkist www.fittforcefive.wordpress.com
Pogues var en sån jävla orgasm Nu kan jag dö nöjd fanimig helt värt att man kunde se scenen gratis ifrån skogen också
kingsize magazine hade efterfest på klubb berså i gbg där kanye west var bjuden till...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
erykah badu var så jävla jävla bra! kanye var rätt trist. såhär i efterhand känns det som att det finns en jäkla massa rappare som säkert inte kostat lika mycket att boka som hade varit fett mer värt att se. typ luda.. eller redman!
min morssa var på pogues..hon var inte såförvånad av att man inte hörde ett piss typ vad den gubben sjöng..han får nog tona ner på sina bers aså!
shawn snackar jag om då;)
Får ta det nästa år istället.
•pave paradise•
Hallo. finns någon sajt där man kan se bilder eller clips från wow. Vill ha tag på grejer med manu....... hej o då
haha så det var sant att han var på berså. sjukt.
varför sjukt?