Peppis shit sluta klaga för fan gå inte dit då.. jag tror inte dem precis ställer in konserten för att du inte kommer.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2006-01-25 20:12
Lasson, du har aldrig sett atmosphere va? dra på dig gympadojjorna, det är alltid röj.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
har biljetter här nu :D fan vad tiden går långsamt när man väntar.. >_<
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Ni som säger att ni vill se Brother Ali bara för att han är albino är mesar...vet inte om ngn har sagt det här fast jag har hört det på andra håll. Det är fan ingen utsällning.
Ajde, din smuts, gå med daj
utställning
Och btw hur ösig är Don´t ever fucking question that?! Inte alls ösig
det kommer bli najs att se typ "Blah Blah Blah" live :) dom lär ju köra den :)
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
amishfo: albinolover. Saxat från Illustrerad Vetenskap: Trots att albinos existerar överallt i djurvärlden, är de sällsynta i naturen. Tillståndet gör nämligen livet svårt, eftersom albinos artfränder ofta betraktar dem som främmande. De har svårt att skaffa partners, och flockdjur stötts ofta ut ur gemenskapen. Samtidigt är deras iögonfallande yttre en inbjudan till rovdjur. Som om inte detta vore nog, har albinos i regel synproblem, och de löper större risk att få cancer på grund av bristen på skydd från pigmentet. Kort sagt: Albinos suger.
-Är det din ananas?<br> -Nej, det är nån ananas.
inte speciellt dyrt hehe :P
-ROBiSH (the schematic gemini)..... http://www.soundclick.com/robish cerebellum.of.christ.entertainment
NIXXX..
www.reggaewarriors.com
går juh inte gratis så det e ännubätre mohahaha :D
-ROBiSH (the schematic gemini)..... http://www.soundclick.com/robish cerebellum.of.christ.entertainment
haha...ne inte för att de infört förköp. de e ju grymt att de gjorde det. men för att personer jag aldrig mer i mitt liv vill se tydligen ska dit. punkt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Snart är det dags. Är folk laddade nu då?
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
vi ses där gott folk
http://www.myspace.com/choysmusic
Jag bor i göteborg men får inte ledigt onsdagnatten å tänkte därför ta mig ner till malmö istället. det är försent att köpa biljetter på ticnet så jag tänkte bara fråga: Man kan väl köpa i dörren eller? för det är inte slutsålt? kan man komma dit tidigare till KB å plocka upp biljetter på dan?
kan med 80% sannolikhet säga att det inte är slutsålt.
seperate me from your little open mics, please.
gangstarr_9 F19 Framgår inte det ganska klart i hans texter? Imorron är det årets konsert, missa inte!
Keep crushin'!
O_Ne P21 Men man kan köpa i dörren iaf?
Å är det lätt att hitta till KB? har inte vart i malmö på år. Å vart ställer man bäst bilen över natten där i anslutning till KB?
det är lätt att hitta till KB, ligger på Bergsgatan, nära konserthuset. mellan konserthuset och möllevångstorget. vette fan var du kan ställa bilen över natten. finns massa gator runtomkring med gratis parkering 18-07 tror jag. och man kan köpa vid dörren med all sannolikhet. de slutade med förköp i lördags och jag bokade biljetter i torsdags och då var det många platser kvar tydligen. så jag tror det finns, om du är ute i tid på dagen iaf.
seperate me from your little open mics, please.
atmosphere var grym i kphmn igår. riktigt nice konsert.
I'm having a bad day,don't make me take it out on you!
Nä nu drar jag ner till malmö snart, jävlar om det inte finns biljetter kvar. See you there skåningar. PS. Om ni träffar ett gäng göteborgare erbjud dom en efterfest å tak över natten damnit!
SHIT vad grym Brother Ali är. Två kvällar i rad är the shizzle.
See ya.. paty people at kb
LOVE IS THE ANSWER
Det var fedt! Stundtals lite väl Rage Against The Machinigt, men ändå fedt..!
Out with the owls & up with the roosters....
fy fan va ali är kung, sjukt jävla bra. Tråkigt med så dålig uppslutning på ali dock, kom säkert folk på slutet men då va man för inne i spelningen för att uppfatta såna triviala ting
FRIA E.E!
står man inte längst bak så tänker man inte på det
+4646
Atmosphere var helt sjuuuuuuukt bra. Att byta ut DJ'n mot ett band var inte bara unikt utan väldigt bra. Detta är bland det bästa jag sett. Måste dock gå emot strömmen och säga att Brother Ali var en besvikelse. Hade väldigt stora förhoppningar men jag tyckte inte jag hörde den aggresiva sidan av Ali som jag normalt upplever, annars gjorde han en grym version av Dorian och beatboxen var inte fyskam den heller. Jävlit nöjd med kvällen.
Keep crushin'!
Synd att Ant inte var där men yää, live band funkade rätt bra det med :) även om det blir lite av en annan grej.
Jag håller inte med Stizze om att idén men live band är unik, men annars är han rätt ute om atmosphere, slug är grym, scennärvaron är 110%. Hela bandet gör en sjuk spelning. Brother ali var riktigt grym tycker jag och som föregående talare gillade jag beatboxen, det var höjdpunkten på hans gig... betyg: 5 stora stark av 5 möjliga....
väldigt nice....ali var KUNG...diggade den stämningen atmosphere fick till. KB lyckades få till det med ljudet denna gången...för första gången av ett dussin konserter har jag kunna höra vad artisterna sa på KB.
Nej. Vad jag inte förstår är hur det var skitfett röj i Köpenhamn hela Atmoskonserten, trots att de spelade samma låtar. Igår var det väldigt emo. Brother Ali var också bättre i Kph, men han gjorde ett GRYMT jobb som publikuppvärmare. Slug freestylade en massa i Köpenhamn och konserten var längre. Antagligen hade det med stämningen att göra... tyvärr känns det som att danskarna gillar hiphop mer än vi.
Gillar Ali mer än Slug men Slug med liveband röjde som fan!
konserter är alltid bättre i danmark...suedikelb
Brother Ali va fetast Slug kan dra åt helvete vilken jävla pajas
yeah i said it!
Brother Ali va sjukt tight, jag trodde inte han skulle va så bra live, jävligt tung :) och som ngn sa med Slug's liveband, det var riktigt tungt.. sjukt bra publikkontakt och allt, gah det var tungt som fan med andra ord :)
Slug va skitfattig.. liveband e inget för honom
Brother Ali rockadeee =D så jävla fet ju! Slug var ascool och så snyyygg god damn, sen livebandet var tungt! =)))
sofijaaa hur gammal är du?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
whodini liveband va ju tungt.. kul att se att han utvecklas tycker jag. btw, va det ngn som såg Cos.M.I.C. där? han va där och kollade ju :)
det var därför Slug sa ngt om att "Looptroop Rockerz is also in the house tonight" elr nåt sånt :)
jag förstår verkligen inte hur någon kan påstå att idén med liveband är UNIK!?! pfft! förövrigt tyckte jag att slug var den som var emo och då är det inte lätt för publiken att hålla någonslags pepp uppe. inte för att det är en nyhet att slug är emo, men ärligt talat, när jag såg honom på vega i köpenhamn våren 2004 så fanns det mer av såväl självironi som publikkontakt hos honom. jag var faktiskt riktigt besviken igår och jag gillade INTE livebandet, hade önskat att han släpat med sig mr dibbs istället. ännu hellre ant, men varför önska det omöjliga? brother ali däremot var allt annat än en besvikelse! fy fan vad jag var lycklig under hans spelning.
jag vänder mig även emot idén om att så fort människor gör något lite annorlunda än de brukar så skulle det tvunget innebära en "utveckling". jag skulle inte kalla att låta som någon form av collegeband för en utveckling. jag hoppas verkligen han inte släpar med samma band nästa gång han kommer, om det blir någon nästa gång.
Slug lekte mer rockstar än rappare.. ok om han gjorde det bra, men han var faktist riktigt dålig tycker jag.
Det klabbade med hans DJ, vad skulle han göra? Att ta dit någon annan DJ hade bara gjort att hela grejen tappar charmen ännu mer.
men shit...killen gjorde en bra show. givetvis var detta en besvikelse för alla "one-way-or-highway" freaks, men man kan inte förneka att det var en bra spelning.