jag undrar därför att jag kanske tycker att han/hon ska ursäkta sig för sitt val av förband, och om jag ska slå någon... hahahaha nej absolut inte men han/hon förtjänar i alla fall en örfil eller två =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha, nej det var ett jävligt skevt val av förband det håller jag med om, men det finns väl inte så mycket att göra åt det nu. häng i baren och drick öl istället! jag undrar hur många som går dit för att faktiskt se adam tensta..
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
jag!
http://www.myspace.com/choysmusic
ordet skevt räcker inte till.... jag önskar att jag överdriver men det här är bara FEL kunde dom inte valt en politisk rappare eller nått? varför JUST adam tensta?? får typ adrenalin så förbannad jag är hahahaha jävla fitt idiot till arrangör asså
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
choys enjoy! :D aina haha ja det finns ju en del bättre alternativ.. men what to do?
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
nej det är sant varför klaga som en snorunge bara att gå dit när han gått av scenen eller som du säger hänga i baren eller spana in lite folk men det stör mig verkligen ända in i hjärtat............ HATE
Ja, verkligen en blunder att skicka Adam Tensta att spela innan Dead Prez. Bara att bua om han inte håller måttet, jag kommer för att lyssna på Dead Prez. Inte en lam kille som Adam Tensta.
Om någon har en efterfest att erbjuda tills mitt tåg går klockan halv 6 på morgonen så vore det trevligt, jag är någorlunda rumsren och fett party. De kommer bli en kall februarinatt annars, bawwwwww....
Sorry, did you say something? <br>I couldn't hear you over the sound of my own awesomness...
efterfest? jag ska förklara för dig hur mitt-i-veckan konserter på mejjan funkar: dead pårez spelar 20.00 eller vad det nu var...klara 21. stället öppet till runt 22-22.30 sen är det slut på "festen" så du har tyvärr många timmar att döda. visst du kan gå till ariman o sen till butolfs men det blir ju ingen hit direkt...sorry!!!!
haha tyvärr så har MRsalesman ganska rätt i det han säger. lund är ingen festmetropol, speciellt inte på vardagar.
Ah vafan hur kan det vara så mkt hangup på Tensta. DPZ kommer, bara att få höra Hiphop live är värt biljetten... Kom inte på förbandet om det pajar så jävla mkt
Why the fuck can't emcees emcee no more?
Det är en insult mot Dead Prez att ens sätta Tensta i samma lokal, skillnaden mellan Tensta och DP är som skillnaden mellan svart och vitt.
MRsalesman och Doktor_Humor Haha, sweet.. Får helt enkelt köra en extra vinare och löpa runt och kolla in staden. Det är trots allt bara 6 timmar...
Sorry, did you say something? <br>I couldn't hear you over the sound of my own awesomness...
MadMonk haha, mjo tyvärr får det väl blir så om du inte hookar nånstans du kan sova. hade det vart helg hade du kunnat dra till malmö, där har några ställen öppet till 5 iallafall. men jag tror inte dom har det på vardagar.. jobbigt läge! hur långt åker du ifrån?
Doktor_Humor P21 Ja, slaggplats är ju att föredra, men jag känner ingen neråt direkt.. Får väl hoppas att man träffar på någon under konserten helt enkelt. Jag åker från Uddevalla, ligger i närheten av Göteborg.
aha ofan, ja det är ju en jävla bit att ta sig. hade jag kunnat erbjuda sovplats så hade jag gjort det, men tyvärr så går det inte. hoppas det löser sig för dig!
Henok hade faktiskt varit ett mer spännande alternativ som förband. Den gången jag såg Adam Tensta var han riktigt bra, så förstår inte riktigt problemet?! Är det den här gamla skiten om att det gått oförtjänt bra för honom? Eller är det så att det är för många andra som gillar honom? Kanske inte samma stuk som Dead Prez, men ändå bra. Ovanligt lovande line-up på Mejjan under hösten. Mest pop, men ändå lovande band. Hade jag inte varit så snål hade jag sett en konsert per uge. Iom att AT spelar kliver väl han på strax efter 20? Sen DPZ 21:30, kanske? Sen slut en timme senare så man orkar upp även dagen efter. Det brukar mycket riktigt vara separat bar för de över 18, eller rättare sagt leg.koll med armband i dörren.
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
bake Henok hade varit lika malplacerad som Tensta. Adam e väl bra, ingen säger att han är dålig här. Du kanske borde förklara för oss alla varför han borde vara med :o) Tycker faktiskt det är en big deal med förband och efterfester, allt för att stämningen ska bli bra! Nu kan du köra "det e nya tider, hip-hop har förändrats" grejen, men aldrig undgå faktumet att det kommer finnas en hel del folk (inkl jag) som ser på Tenstas inblandning med böjda ögonbryn, varför är det så? vad kan vara svaret på denna olösliga gåta!? Arrangören, managern skulle tänkt till.. men vad ska man göra, vi ses där!!
Ja, lite konstigt är det. Jag har aldrig träffat någon i Skåne som gillat Adam Tensta...
Alltså vafan kan inte herrarna Öris, Sebbe, Profet och Marke komma dit och slänga ut Adam o köra lite SKÅNE-dope shit! Basta infami solo lame ;)
Lite av en longshot , men någon som är intresserad av 3 biljetter för 500? Kommer inte iväg och vill bara bli av med dem. Skriv ett meddelande så löser vi något.
allt som sker, sker.
söder_om_stan P20 Varför, VARFÖR skulle man vilja ha någon av dom som förband till något överhuvudtaget. Fruktansvärt olämpligt och oerhört ointressanta. All respekt till Saarvi, men låt mig omedelbart motsäga mig själv, deras prestation på scen håller samma klass som något taget ur ett fattigt gymnasiespex.
hehe jag har faktist bara sett T.R på scen o jag tycker det e rätt bra, ingen supershow eller ngt men det är vad jag förväntar mig...BALL! Sebbe går väl inte ens upp på scen han har väl scenskräck eller ngt...
då tar jag hellre "bra" (adam) över "ball"
ok synd att adam varken är ball, underhållande, bra, intressant eller ngt annat...hade hellre sett Blumchen!
Tycker det är lite synd att folk ser/hör vissa artister och nöjer sig med deras insats, ber om ursäkt om jag ifrågasätter din logik, men jag tror starkt på att lyssnare/ åskådare kan öka artistens kvalité om dom (jag) sätter lite mera krav. Jag har till exempel, med jämna mellanrum, följt T.Rs uppträdanden sen DSB och har nog gillat honom mer än vad dom flesta kommer göra här inne och gör det delvist fortfarande, men håller mig fast vid att hans live stuff är ganska usla. Gör väsen av er, låt dom veta sånt här! Nu tar jag det hela lite för seriöst :o)
Om vi säger osm såhär, jag tror att han vet att "folk"/bokare inte tycker det är det fetaste eftersom han/dom inte spelar ute så jävla ofta vilket får mig att tro så...jag ser det dock hellre än tensta vilken dag som helst!
Eylem P24 Varför, VARFÖR skulle man inte vilja ha dom som förband? Oerhört lämpligt (med tanke på de e omkring härifrån) och intressant, med tanke på deras nya släpp, samt att de har mer på g. Dessa argument min vän, äter upp ditt enda ! =) Stöd de lokala förmågorna
Bara några timmar kvar, HELL YEAH! ;D
tonight is the night people :)
Oh yeah, känns som det är mkt folk som ska dit även om det inte är slutsålt. Alla andra kommer ångra sig
Why the fuck can't emcees emcee no more?
yeah muthafucka yeah!
skönt att det inte är slutsålt för jag har ingen biljett haha
tungt :) har nog aldrig känt mig vitare dock. but still, grym spelning!
vilka tomtar som hade hejarklack?? de va fan inte lars ohly som uppträdde..
jävligt tung, flippade ur när hip-hop kom igång, damn
vilka tomtar som hade hejarklack?? de va fan inte lars ohly som uppträdde.. Haha. Sant, mannen. - "Antifascist all day long, huh?" Fett roligt. De kunde chillat lite på det där...
För övrigt köper man sin "Still not lovin' police"- tröja på
Länk till http://www.wapiti.se
det var en bra spelning, men inte mer än så. kanske skulle varit längst fram eller nåt. hade även uppskattat lite mer snack mellan låtarna!
helt ok...stundtals riktigt fett! gratis är bäst
Hejarklack? Antifacister? Hu? jag var inte där men DO tell.
Legion=sötast
Det är sant, dem var lite småjobbiga med sin antifascistiska "hejjaklack", efter typ vart enda låt! Men annars så var allt klockrent, alla i publiken blev helt vilda vid hip-hop! Keep it up Dead Prez!
berätta, antifacistisk hejjarklack? förklara för oss stackare som inte var där.
Legion=sötast
Vänsterextremister som är fulla i grupp brukar ofta skrika slagord för att vi typ tycker det är gött. Prez drar av naturliga skäl mycket sån publik. Nu var jag inte på spelningen (jävla skit) men jag kan ju tänka mig att folk, lite beroende på hur fulla och peppa de är, gärna skriker liiite mer än så att andra bara tycker det är en rolig grej. Tråkigt för övriga - säkert roligt för hejjarklacken.
Buss 130 mot Malmö efter konserten var ju verkligen revolutionary but gangsta. Någon mer härifrån som fastna i hjärup? :)
MarcusL haha detta låter intressant. dela med dig.
verkligen bra spelning för övrigt, det bästa sen Technique :)
Doktor_Humor P21 Det började ganska bra med god stämning, kampsånger och dylikt i väntan på bussen. Väl på bussen lackade chaffisen lite för att majoriteten plankade men det var väl inte mycket han kunde göra åt det så den överfyllda bussen och festen kunde fortsätta sin nattliga trip genom skånes småhålor. DÅ fick någon/några den briljanta idén att börja slåss på bussen, vet ej varför men bussen färdades ändå ganska snabbt så det var ju ett ganska farligt företagande. Nåväl chaffisen fick väl lite panik och fick nödbromsa och folk flög åt höger och vänster, nöd larmet gick, dörren gick ej att stänga längre och vi blev stående i hjärup i väntan på fabror blå och en ersättningsbuss. Kallt som fan var det och vi fick stå där rätt länge men det var ändå ganska trevligt och en hel del kontakter knöts på plats ;) Det var väl det hela antar jag.
MarcusL haha låter helt fantastiskt.
Konserten var väl okej, men löjligt att snacka om revolution när dom går klädda som kanye west.
Steve Rifkind must of been sniffing!
hehe tänkte också på deras nya stil såg ju ut som vem osm helst särskilt han i den röda glansiga jackan