Allyawan på twitter "Jag skiter i vad ni säger om battles osv men om en snubbe man känner står o säger såna saker om ens guzz o mama då åker han på den!" "Han ska vara glad för att det var en box bara! Av respekt för ozone så slog vi inte sönder stället! Vad tror ni att jag är? Jag lät han va" Vad jag förstått gick crome över gränsen! Och då går det ju som det går. Det är en _BATTLE_, man får tåla sådana saker. Vad fan förväntade han sig för rader? Jävla pajas.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Även om jag är Cromes boy så skriver jag det här som en helt vanlig dude. Ja, det är sant att Allyawan bad om ursäkt på parkeringen. Crome och jag snackade om det och han sa, snubben bad om ursäkt som en man, jag respekterar det och bjuder på den, fuck it! Det som senare är en fucking bitch move är dessa twitter-statusar. Ber man om ursäkt så ber man om ursäkt, och lämnar det där. Man ber inte om ursäkt för att vid ett senare tillfälle få luft och skriva en massa skit, då skulle luften ha funnits där på parkeringen. Fuck it, det där lämnar jag till Crome och Allyawan, jag ger bara min åsikt på det hela. Ja, t-shirten Crome hade var jävligt hård, men det var ändå en battle (grym sådan). Jag antar att många kommer vara oense på den punkten. Jag rappar inte, battlar inte, men jag tror att om man ska vara en duktig battle rapper så ska man även kunna ta emot när den andra kickar. Hålla skiten inom sig och ge tillbaka när det är ens tur, ÄVEN om man vill jumpa snubben och skrapa hans ansikte mot asfalten. Det är en fucking battle! Men om sagt, jag håller inte på med skiten så jag vet inte hur det känns att stå där inne, det jag vet dock, är att om jag hade svingat mot någon så hade jag inte bett om ursäkt och hade jag gjort det och blivit ursäktat så hade jag VERKLiGEN inte snackat vidare, det är fan 10 gånger värre än själva boxen.
Aso: vilket battle såg du? Blev Allyawan överkörd på allvar? hmmm....Du o Crome måste vara TIGHTA...i fel bemärkelse!
Överkörd är kanske att ta i. Battlen var riktigt bra, men enligt min åsikt så tycker jag att Crome var bättre och vann utan tvekan.
Toastare
2010-11-19 02:32
-AsO, du är polare med crome. pocahontas reggade sig samma dag han skrev ENDAST för att hålla med dig. TeeKay är polare med crome.
Jag skyller allt på Emma!
bra skrivet av TeeKaaY, håller med till 100% om åsikterna.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Toastare
2010-11-19 02:39
Måste tillägga också att jag inte tycker slagsmål har nått med battles att göra.. då ord inte räcker till.
BountyBoo F30: Vart vill du komma med det? Både jag och Teekay var på plats och vet vad som hände, vilket jag redogjorde för tidigare i tråden. Pochahontas har varit aktiv i denna tråd innan jag gjorde nåt inlägg.
BountyBoo F30 gumman, jag reggade mig för jag inte haft whoa tidigare och ville vara delaktig i diskussionen, sorry
och jag känner varken crome eller allyawan,
ska jag vara ärlig så vill jag inte yttra mig om vem som vann battlen Mellan Allyawan & Crome. Inte förrens videon kommit upp. på plats så kändes det exakt likadant, det va en grymt jämn battle! och som sagt hoppas jag veeerkligen att dom lägger upp heeela battlen fram tills smällen. liksom det är ingen hemlighet längre, alla vet om den så kan lika gärna visa det. eller iaf klippa precis innan smällen.O-zone; något info när första klippen kommer upp, och vilka battles vi kommer få se då? :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Toastare
2010-11-19 14:57
pocahontas, "gumman" ..snyggt drag. grattis. -AsO, att det ni skriver är mest "jaha?" eftersom ingen var på plats. Men som jag skrev, att lägga en box i ett battle är lite som att erkänna sig besegrad. Ja, nu vill jag se videos!!
Jag hade snarare velat se Chords, hur omöjligt det än är.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
vi kan inte förneka att allyawan e bra rappare men jag tror att många ser igenom honom också, komigen att boxa, be om ursäkt och senare twittra massa bullshit? punks move, han har mycket luft. hoppas crome döda honom på battlen...
Ser fram emot att se videomaterialet!
bara jag som inte vill se allyawan fler gånger ? och t-shirten, crome kom fram till mig innan O-hund - Kung Henry och visade, visst, ett inklippt huvud och crome bakom, men really ? är det så farligt? Därför går jag emot alla och säger Professor P - Crome. humor för mig är när shazaam står och biter ihop när hans underhuggare blir dissade och när han låtsar att han ler när Sabotage och Mr Cool dissar honom. lägg märke till det när videorna kommer ! sabotages första var galen förövrigt, synd att han inte levererade alla tre ronder. lite synd att det inte blev PJ - O Ne Rawk. hade velat se PJ igen, någon som vet vad som hände där ?
bara jag som inte vill se allyawan fler gånger ? och t-shirten, crome kom fram till mig innan O-hund - Kung Henry och visade, visst, ett inklippt huvud och crome bakom, men really ? är det så farligt? Därför går jag emot alla och säger Professor P - Crome. humor för mig är när shazaam står och biter ihop när hans underhuggare blir dissade och när han låtsar att han ler när Sabotage och Mr Cool dissar honom. lägg märke till det när videorna kommer ! sabotages första var galen förövrigt, synd att han inte levererade alla tre ronder. lite synd att det inte blev PJ - O Ne Rawk. hade velat se PJ igen, någon som vet vad som hände där ? fuck det! jag vill absolut se Allyawan fler gånger, utan tvivel. visst det han gjorde va fel, men jag tror han oxå vet om det nu. det allyawan gav till O-zone är något vi inte tidigare sett i svenskbattlescen tidigare. Crome va övergrym denna gång med, men rapmässigt så kändes det som Allyawan va över honom varje rond, men kan inte va helt hundra förrens ja fått se battlen igen!
och det du snackar om ang. Shazaam håller jag med om, han såg fett obekväm ut där xD
och ang Battlen mellan PJ & O Ne Rawk så fråga jag PJ när kvällen va slut varför inte det blev ngt, så hade tydligen O Ne Rawk ställt in "i sista sekund", anledning vet jag inte.
även jag sakna denna battle! :(
NÄR kommer video??? någon måste veta på ett ungefär nu ju?
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Eller hur, nu har det gått lite för länge. Vill inte låta otrevlig, bara jävligt sugen på att se alla battles. (och slaget ;) )
"Visst är det vackert.."
fuck det! jag vill absolut se Allyawan fler gånger, utan tvivel. visst det han gjorde va fel, men jag tror han oxå vet om det nu. det allyawan gav till O-zone är något vi inte tidigare sett i svenskbattlescen tidigare. Crome va övergrym denna gång med, men rapmässigt så kändes det som Allyawan va över honom varje rond, men kan inte va helt hundra förrens ja fått se battlen igen! och det du snackar om ang. Shazaam håller jag med om, han såg fett obekväm ut där xD och ang Battlen mellan PJ & O Ne Rawk så fråga jag PJ när kvällen va slut varför inte det blev ngt, så hade tydligen O Ne Rawk ställt in "i sista sekund", anledning vet jag inte. även jag sakna denna battle! :( NÄR kommer video??? någon måste veta på ett ungefär nu ju? visst gav han något nytt men nu är det inte fight club de anordnar. :P
han var bra, crome vs allyawan är en av de bästa någonsin i O-Zone men nu kommer alla vilja se den pga av slaget, PR-trick någon?
Toastare
2010-11-24 15:55
Ja kom igen nu, så här lång tid brukar det inte ta.. har ni liv vid sidan om O-zone?
Dry_your_eyes O Ne kunde inte dyka upp. Väldigt synd att den battlen inte blev av!BountyBoo + co Klippen kommer nästa vecka!
www.theozonebattles.com Sugen på att delta? Ladda ner anmälningsblanketten på hemsidan och skicka till
[email protected]
Toastare
2010-11-24 16:23
Den som väntar på nått gott! Ni ska inte ha nått under jul då jag befinner mig på himmaplan, hade varit kul att se.
Precis :) Nä ingenting under eller nära jul, det var tänkt något tätt intill detta event, men så blev det helt enkelt icke. Tankar kring januari, allt beror på samspelet mellan oss och rappare.
www.theozonebattles.com Sugen på att delta? Ladda ner anmälningsblanketten på hemsidan och skicka till
[email protected]
Tanken att sträcka ut en hand och försöka få över något från DF,KOTD eller GT under 2011? Finns ju många där som inte är blyga för att resa, å andra sidan är det väl frågan om det finns någon rappare i sverige som vill ställa upp som frivillig för dylik slaktscen.
Producent
2010-11-24 22:38
Tanken att sträcka ut en hand och försöka få över något från DF,KOTD eller GT under 2011? Finns ju många där som inte är blyga för att resa, å andra sidan är det väl frågan om det finns någon rappare i sverige som vill ställa upp som frivillig för dylik slaktscen. Ge svenska rappare ett par år till att träna så kan det nog funka.
O-Zone: tack för svaret. Är det tänkt att den blir av på nästa? Är den matchupen spikad? Eller kan de få möta andra?
brb2009 Finns en stor möjlighet att det händer! när? ingen vet :)Dry_you_eyes Mycket möjligt att PJ ställer upp! Om det är mot O Ne är inte klart ännu. Vi är på skissfasen inför nästa event.
[email protected]
Jag va där, såg hela battlen och gick efter till parkeringen. Battlen va jävligt bra och de ska både crome och allyawan ha. Personligen tycker jag att crome va vassare och la mycket bättre dissar än vad allyawan hade att ge. Det som räddar allyawan är hans engelska uttal som han är duktig på. På t-shirten doggade crome allyawans flickvän(tror jag), men det viktiga är ju att det är en verbal battle för fan! Om man ska hålla på o slåss o inte kan ta när den andra dissar, oavsett vad det är, så har man inte något där att göra, så är det bara. Boxen han gav fick han knappt in däremot så fick crome in en på allyawan(såg det ut som). Om allyawan har twittrat så är det jävligt fegt för uppe på parkeringen så hörde jag honom gång på gång be om ursäkt för smällen till crome. Det såg ut som crome o hans boys va på väg upp dit för att slåss men så blev inte fallet, tack o lov, för att det hade också varit jävligt tråkigt. Btw så läste ja att crome slog sönder allyawan och hans boys när han hade en spelning i Växjö för några dagar sen. Battlen va jävligt bra och underhållande så ett stort tack till båda rapparna. piz
Btw så läste ja att crome slog sönder allyawan och hans boys när han hade en spelning i Växjö för några dagar sen. Källa på detta? :O
När kommer filmerna? :) Skitsugen på att se alla battles igenom förutom den första, det var smärtsamt nog att se den en gång.
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
När kommer filmerna? :) Skitsugen på att se alla battles igenom förutom den första, det var smärtsamt nog att se den en gång. haha, agreed, dock så va jojje helt okej för att va rookie battlare.
men ja, den battlen platsa inte in i kvällen riktigt. men jag måste ändå ge mad props på dem för det krävs mkt att ställa sig där som mer eller mindre okända.
Del 1 av 3 från "The O-Zone Battles vs Brooklyn" slängs upp om några timmar gott folk! // The O-Zone Crew
[email protected]
Fan va härligt! Dröj inte allt för länge med resten bara!
"Visst är det vackert.."
Ska bli kul att se!
shades on my eyes you can't tell I'm .....
Vill inte vara den som är den men det har gått några timmar nu.. :)
"Visst är det vackert.."
Nu var du precis den som är den.
Btw så läste ja att crome slog sönder allyawan och hans boys när han hade en spelning i Växjö för några dagar sen. Källa på detta? :O Melika, som har duvetinte-bloggen, skrev ett inlägg häromdagen efter att hon bevittnat slagsmålet i Växjö;
Det var jag som presentera artisterna och den första som körde var Adoo. Han fick i gång publiken, men något hände, något som många av er säkert hört om tidigare! Allt jag säger är bara att det som hände var riktigt löjligt... Tänker inte ens skriva vad som hände så länge folk inte fortsätter blanda in mig i det hela, speciellt människors kompisar!!!!!!!!!!!!!
hatar forumsignaturer.. http://twitter.com/ARSVXO
Men ja, Crome nitade Allyawan å Co.
phillae P17 lägg ner ditt snack han fick en box när han inte var beredd. Sedan har crome o allyawan pratat me varann o löst det. Det räcker me folk som lägger sig i o sprider rykten. Ingen blev nitad varken när det var ozone battle el i växjö.
WWW.DUBCNN.COM<br> WWW.DUBCNNAGENCY.COM<br> WWW.DUBCNN.SE
youtube ville inte samarbeta med oss idag, men nu är båda klippen uppe och kommer bli offentliga om några minuter! // The O-Zone Crew
[email protected]
Hitta Mr Cool och tays nu
phillae P17 lägg ner ditt snack han fick en box när han inte var beredd. Sedan har crome o allyawan pratat me varann o löst det. Det räcker me folk som lägger sig i o sprider rykten. Ingen blev nitad varken när det var ozone battle el i växjö. Haha
Younglucky 31 , jag såg ju Allyawan svinga mot Crome på O-zone, sen löste sig saker efter eventet, sen är Allyawan cocky på twitter, sen i Växjö fick han äta upp sina ord.
det e klart som fan att man ställer sig på cromes sida om man antingen känner han, lyssnar på hans musik eller kommer från samma stad.. jag förstår det Sen är det säkert många som inte gillar mig heller sen innan och tycker jag spelar gangsta eller vad fan dom har fått för sig.. det kan jag också ta Men att överdriva sanningen sådär är bara strait up smutsigt hahaha Vi som var i växjö inkl crome o hans homies VET vad som hände där och hur sjukt lugn jag var .. han kom från ingenstans o boxa till mig o stack vad ska jag göra?? Så "sönderslagen" är sjukt mkt att ta i med tanke på att jag inte fick en svullnad ens.. Det var tänkt via cromes vänner att vi skulle antingen lösa det eller göra upp samma kväll men crome hade försvunnit och från vad han själv berättade så hade snuten tagit honom och sjukt nog frågat om hela grejen mellan oss.. fråga mig inte hur dom visste.. På söndagen ringde han mig och vi snackade ut.. Han bad för första gången om ursäkt för att han gick ut på min tjejs identitet på det viset under battlen och det var det enda jag ville höra! Något jag inte fick höra på parkeringen.. vilket resulterade i att jag inte ansåg att vi hade lagt hatet bakom oss.. jag var fortfarande arg för han aldrig bad om ursäkt för nåt han visste att jag skulle flippa över.. Men samtidigt skulle jag ha sagt till honom att också säga förlåt om jag ville höra det.. Jag bad om ursäkt för att jag inte släppte det dagen efter o fortsatte snacka på nätet.. Vi pratade sen efter det om hur mkt vi egentligen gillar varandra och hur imponerade vi var över våran battle som faktiskt var fet! Det var intressant att se Crome steppa upp sådär :) han hade mkt humor och punches och fan jag önskar än idag att han hade kört nåt annat som sista rond för det gick emot min förväntan av respekt lite.. problemet var bara att vi inte visste vart vi hade varandra innan battlen.. Vi skulle pratat innan o snackat om vad som var okej och inte.. Och då hade jag bl.a fått veta att det inte är okej att nämna hans farsa som är död .. R.I.P Ingen annan har egentligen varit inblandad i det här förutom mig och Crome vilket gör det extra irriterande att folk lägger sig i.. sen förstår jag om det verkar intressant eller nåt.. Men ni beter er som att det är det första tjafset ni sett.. kom igen både jag och crome skrattar åt det hela idag och vi har båda pratat om hur omogna vi betett oss.. Det kan lätt bli lågstadienivå om man inte försöker vara mogen.. Vi har alla tendenserna i oss ;) Jag hoppas att folk kan kolla på battlen för vad den var innan vi tog det till en annan nivå av battle.. hahaha
http://www.allyawan.com http://greenstreetwan.blogspot.com
Lyckat evenemang med två undantag. Det första är Beväpnad Tjockis roll som toasmaster eller vafan han va, "Johan på micken" äh stick... Och sen alla Gangstaz som trodde dem var i NewYork city harlem wutang clan, fjantigt o spela värsta allan ballan o sen gå ut o kramas på parkeringen.. Aja, är kanske iten mycket bättre själv som sitter på internet o klagar, men vissa saknar helt o hållet självinsikt iaf...
^Roligaste inlägget hittills! Som Ally sa, detta är inget stort, ett litet tjaffs där det inte ens hann bli en fight. Varken i Lund eller i Växjö. Om vi kan skratta åt detta varför kan inte ni? Vi var sjukt omogna båda två och vi har bett om ursäkt för varandra som män och lagt det bakom oss. Ally har min respekt efter detta för hur han har hanterat situationen. Han förstår mig och jag förstår han, på alla punkter. Det räckte för att reda ut allt. The battle itself är grym! Nu är den överhypad pga allt skit (Ozone borde payya mig & Ally $$) men den är tight. Det är en battle of styles som Ally själv sa det, jag kommer med humör och punchlines och han dödar med sitt uttal och delivery. Sjukt jämnt! Jag blev sjukt impad för att det var hans första battle ever och jag hoppas som en avid battle-fan att han fortsätter och inte låter detta påverka så att han slutar med det. Och allt detta hände pga att? Att vi två inte snackade innan... Men då hade battlen inte vatt lika intensiv så fuck it, vi bjuder på denna så länge ni kan focus on the battle och inte allt som hände efteråt... Vi är inga ligister, saker spårade bara ur och vi var fjantiga. Jag kommer ta avstånd från allt det negativa som hände och vill varken promota eller hypa nått EXCEPT the battle. Jag hoppas att folk inte ser oss oproffsiga nu. Vi är dead serious båda två med vår musik! Hope ya`ll enjoy the battle! Peace
- "This one here just might be my masterpiece..."
Toastare
2010-12-06 17:11
så där.. allt utrett. Upp med filmerna nu!!
hahahahaha så jävla word på graffitis inlägg!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.