2 platser kvar...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack för träffen i malmö! Riktigt bra och intressant, även om jag inte kunde stanna så länge. Man blev riktigt sugen, ska börja räkna dagarna nu... :P
Okej, nu går jag!
ja den filmen var väl nice och det såg ärligt talat ganska relaxat ut... men va fan det finns ett mycket skönare jamaica utanför alla äckliga turisthotell.
BANG BANG
Tack själv Johanna! Jag räknar också dagarna nu...
Dubchild www.reggaetravel.se ~ www.reggaeforum.se ~ www.pezdorado.com
Matics: Skön film! : ) Får en enorm längtan tillbaks... Alla sköna strand bilder var tagna i Negril, den finaste stranden på Jamaica tyvärr så är det dock en pavans massa hotell runt den lååååååånga strandremsan... men satans va jag vill tillbaks nu! Bless Up!
...One Of Many, GBG'z...
Offline CalmOne! Låter hur skönt som helst! inte det där med hotellen, men stränder uppskattas=) Blezz!
Pinnacle SoundSystem.
Matics! Det är helt underbart, gillade Negril som fan! trotts att det fanns en massa feta amerikanare, engelsmänn och tyskar så va det grymt... sen så serverades gubbgoa Pina Colada i vår hotellpoolsbar, fråga Angelica, vi va som hookade o spenderade hela happy hourn att svepa den ena efter den andra... : ) Grymt trist att jag inte kan haka på i år igen... : ( Glöm ej att införskaffa en engångs undervattenskamera med blixt för att användas i Nanny falls!!!! MYCKET VIKTIGT!!! =D bless ups! CalmOne
...One Of Many, GBG'z...
CalmOne! Tackar för tipset, undervattenskamera ska med=) Tror att jag måste smaka den där Pina Coladan, hehe....låter gott bara att höra....hur länge var ni i negril!? finns det mycket att se förutom stränderna? Blezz! Matics.
Pinnacle SoundSystem.
Finanser: 7000 för biljetten antar jag att du menar?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Finanser: Daaamn! det va ett bra pris för biljetten, sen tillkommer ju boende o transporter... Matics! Gött att höra!!! Har för vi var där i två dagar lr så. I Negril finns de bara en jättestrand o inte så mkt mer förutom Ricks Cafe där man kan se snubbar dyka ner i från klippor o från toppen av ett träd : ) o en massa amerikanera... annars e de skönt strandliv som gäller med en pina colada i handen... hehe... Bless!
...One Of Many, GBG'z...
Finanser: Det låter som om du fått tag på en billig biljett. Grattis! Men du är medveten om att du måste bo någonstans också va...? Och om du vill se något av ön på ett okomplicerat sett, så är den här typen av resa perfekt. Vore intressant att få höra i efterhand vad din tripp gått på totalt och vad du fått för pengarna. Bless!
Hej MarreB! Jag tror att det kommer att arrangeras ännu en resa i slutet av 2007 eller början på 2008. Vi lovar att meddela all info här på Whoa. Om några veckor njuter vi på Jamaica!
tror oxå det blir 2008 för mig gyal flex nu
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Det är många som uttryckt intresse inför nästa resa, så det gäller att "hänga på låset" när vi släpper platserna. När man bokat betalar man en anmälningsavgift på 2000 kr och resterande summa ca 1,5 månad innan avresa. Mayornas: Hoppas det blir av denna gången nu Johan... Skulle inte du följt med på typ varje resan sedan 2002... :-)
Får bli näsa resa, se till att arrangera fler nu så jag också får åka!
http://Soldjah.blogg.se/
ha ha jo men jag tog ju dominica, usa och en massa annat + fest innan men nu kanske cashen räcker så antagligen yard lr hem till chile bang bang!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Resfebern börjar smyga in lite smått nu! Men visst är man total maxad... Marre: Väntar man på något gott är det bara härligt! PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
hänger med nästa gång,belive dat!.
Marre B: Vi tar alltid en resa i taget. Skulle tro att vi släpper nästa resas platser i slutet av april eller i maj. Mayornas: True, true. I bästa fall kanske du kan ta JA på vägen till Chile... Meccah: Du är välkommen!
Tack alla ni gäster som gjorde denna resa så himla speciell! Tussilago!!! Nu kommer vi på IRT att ta en liten paus för att återkomma med information om nästa resa om ett par månader.
TUSSILAGO BACK AT YA MARIA! Tack själv! Bless!
Håller med MarreB på allt utom det där med privat meddelande =)
marreb luktar snopp
soundcloud.com/geels facebook.com/geels twitter.com/deejaygeels www.djgeels.com
Nivån är skrämmande hög nu. På bristningsgränsen! Bless up IRT! PZ
Soulable, kan du inte skriva något om vad du tyckte om resan. Den andra beefen hör inte hemma här.
Var du med Soulable? Isf, berätta allt =)
lägg upp lite bilder och berätta lite MARIA!!!
Jag ska uppdatera IRT:s hemsida med nya bilder när jag fått ordning på dem. Resan var fantastisk! Många härliga människor och många kul upplevelser. För mig personligen (som är en luttrad Jamaica resenär) var de roligaste upplevelserna att för första gången få uppleva lugna, vänliga Treasure Beach och Pelican Bar (som ligger 1 km ute till havs). Dessutom var det kul att omvärdera Dunn´s River Falls. Jag har alltid avfärdat detta vattenfall som en turistfälla, men de dagar kryssningsfartygens passagerare inte tar över fallen är de jättekul att klättra i.
Tack för allt Maria & Malin, helt obeskrivlig upplevelse! Mina favoriter var James Bond Beach, The Blue Lagoon och Nanny Falls, och allt annat, kan absolut inte välja en sak bara. Sanslöst bra, det är den här typen av resor man aldrig glömmer! =) Ses snart! :)
Okej, nu går jag!
Jävligt nice tråd det här. Big up Maria m crew
Allright Maria. Resan är den fullständiga introduktionen till Jamaica. Du får se så mycket, både det bra och det som är sämre med ön. Ett starkt minne för mig måste vara när våran egna guide Otis tog med oss in i Montego Bay's ghetto där vi fick sitta och chilla vid en rastamans fik eller vad det var. Lance hette han. Femton åringar med tatueringar som stod och rökte, prostituerade och gamla gubbar satte sig ner vid oss påtagligt förvånade över våran närvaro. Men alla var hur trevliga som helst och det var verkligen en upplevelse att sitta där på den serpentinringlande vägen med plåtskjulen på sidorna. F.ö. finns sitter det Free Jah Cure flaggor överallt där. Nanny Falls var också en upplevelse jag sent kommer glömma. Det är inte så mycket dom fantastiska synerna över regnskogen jag kommer glömma. Men känslan man har där är något jag inte upplevt förut, den är typ renande och man känner sig nästan som en ny person närm an varit där. Vägen till fallen är inte helt lätt så man har hjälp av snälla maroon guider som håller ens hand i leriga branter. Vissa tyckte det var jättejobbigt men jag njöt hela vägen fram till fallet. Väl där badar du i dammens klara vatten. Väldigt soft! Våran maroonguide pratar sen om deras historia och andra världsliga saker vilket är väldigt intressant. Jag skulle kunna sitta här och skriva i timmar om mina minnen och upplevelser men jag antar att det bästa är att bara boka in sig och uppleva själv. Skulle också vilja säga att Maria och Malin är kanon som kan ön mkt bra och är lätta att ha att göra med. Big up! PZ
Tack för rapporten Soulable! Låter mycket nice.
MarreB: Tror du läst resedagboken också??
Okej, nu går jag!
j1 & soulable: Tack snälla ni för de fina kommentarerna. Det är mysiga människor som ni som gör att de här resorna blir så roliga!