Vi kan ju göra skillnad på Clash Scenen och Sound scenen, det är väl hyggligt sammarbete mellan vissa sounds på soundscenen, dvs man bookar varandra för sessions, speciellt mellan Malmö & Göteborg.... Stockholmare åh andra sidan är ju extremt självcentrerade(jag är själv från sthlm.. hehe), så dom vill ju mest bli runtbjudna på massa spelningar, men gärna slippa bjuda något tillbaka... När det gäller Clash scenen så är det nog mest en avägning fråga, Arrangörerna är rädda på att torska pengar, soundsen har inte råd att voica upp sig för att kunna clasha ofta utan att bara spela samma dubs hela tiden, och jag tror dom flesta som sysslat med detta längre, ibland blir mer än lovligt trötta på att deala med greedy idiot artister som gör kassa dubs... vilket gör att man kanske inte voicar fullt varje månad osv osv... Jag gissar att vi får vänja oss vid en eller två stora clashar om året och några mindre lokala clashar, sen vore det ju kul med lite ambushes på danserna, om den rätta viben infinner sig...