Tippa Irie - Rebel On The Roots Corner. Tack för tipset till den här överfeta låten, Kikkolikko!
V.N.U. - Vinyl Nerds United - by special request <br> www.mokkamekka.com - lumumba teaches the youth
KarlKadaver Har Nicodemus gjort en låt som heter Mad Over Me?
Graffare
2007-05-30 23:33
Pönk tack för påminingen om den extremt feta låten! Lasse Banton, Björne B, Syster Sol & Ismael - Förändra
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Munga - Rise (natural breeze riddim)
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
Scientist - Invaders på Dub Landing
bait
Christopher Martin - The Pain We Feel Supernice, diggar verkligen hans skumma röst..
Okej, nu går jag!
PuGe: Haha, ingen orsak! :) Barrington Levy - Shine eye girl
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
Oneness rythmen ....
Poor people have nothing, so they eat everything, Rich people have everything, so they eat nothing.
Graffare
2007-06-03 12:16
Pendulum - Dreadlock
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Jackie Mittoo - Juice box
The Upsetters - dreamland
whoopzidoo
Manu chao- Rainin in paradize
Nytt album släpps i september!! jag gråter glädjetårar
Gå in på
www.manuchao.net om ni vill lyssna
DgÖ
Jah shaka & Aswad - Rockers delight
www.myspace.com/juniornatural
lyssnar på ljudet av steril skola.
worlds best lover
Graffare
2007-06-05 12:04
Sizzla - Jah jah
The Melodians - You are my only love
MOP - we run newyork ft. teflon inte reggae men vaffan....
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
Graffare
2007-06-10 17:04
Mr. Oizo - Flatbeat skönt med lite omväxling ibland, faktist
Vybz Katel - Imagine (Från hans nya promo cd Drive By) åBounty Killer - Try Fi Stop Killa (Purge Riddim 2007) feta som fan
Don't Give Props To The Devil
Lord Kitchener - Doctor Kitch Calypsooooo!
ras cricket - en ensam man
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Graffare
2007-06-13 23:23
Jack johnson - Better together inte reggae, men ack så skön att lyssna på när man är nyförälskad, som jag är
Wayne Marshall - Fly high på det 16-åriga geniets nya Party riddim
Kapten Röd - Galenskap
DIF!
King General - They Say... RastafarI
Jesus Christ The SAME yesterday, today and Forever...ISRAEL SHALL NEVER BE SHORT OF A KING OR A PROPHET...Blessed Be He Who Enlargeth Gad!!!Long Live Our Beloved Prophet Gadman...Selassie I
Graffare
2007-06-15 17:36
Bob marley - Rastaman live up
Max Romeo - Martin Luther King
Jackie Mittoo and the soul brothers - Take ten
Graffare
2007-06-16 15:18
Morgan Heritage - you dont haffi dread
Graffare
2007-06-16 21:16
Syster sol - vad sysslar vi med
Graffare
2007-06-17 16:51
Nuttydread Vol1 (mixtape) 100de posten!
burning spear walkin. 101 posten!!!!
Niyorah - Positive Herb!
"In the end we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.."
Roots Cirkus - Ups and downs
DIF!
Damian marley - Love and Inity Natural black - There is a place
www.myspace.com/juniornatural
Graffare
2007-06-19 10:51
Tanya stephens - theese streets (min svärmors favorit som hon pumpar 24/7)
Louisa Marks - Sixth street. Klassisk brittisk lovers rock. Soo sweet
Judge Dread - Big seven
musik
From delusion lead me to truth From darkness lead me to light From death lead me to immortality
Toots & The Maytals - Take me home country road
Hasta La Victoria Siempre!
Desmond Dekker - Beautiful and dangerous
Sean Kingston - Beautiful Girls Så jävla sommar att det finns inte! :)
Okej, nu går jag!
The Heptones - Meaning of life
Sean Kingston - Ridin slow
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
Immortal Technique - Watch out
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
fel forum, sorry dolly