I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"Nu är det bevisat - Kylie har snyggast bak"

Övrigt - Blandat

2006-04-09 01:41

"Nu är det bevisat - Kylie har snyggast bak"

Tydligen så är det alltså en brittisk universitetsforskare som dedikerat sitt liv åt att finna mått på den perfekta kvinnobaken.
Till artikeln

Denna forskare, David Holmes, har alltså tagit fram en mätmetod för kvinnorsbakdelar som går ut på att ju mindre, rundare, slätare och fastare en stuss är desto mer "perfekt" är den.

Detta leder, om ni frågar mig, till en hel del frågor.
1: Vad är det egentligen för Universitet som finansierar den här sortens oseriösa (för att inte säga osmakliga) undersökningar?

2: Vad är det för jävla abortfoster till forskare som inriktar sig på något så bisarrt som detta? Kan han inte bara gå runt i lång trenchcoat och bläddra i porrblaskor som andra snuskgubbar?

3: Vad är det för kvinnor som faktiskt ställer upp i hans undersökningar?

4: Vad är det för jävla mått han använder sig av egentligen?
Vad är grunden till dem?
Vad avgör perfektionen? Den rent estetiska delen? Attraktionskraften? Funktionsdugligheten?

Oavsett vad så förstår jag inte hur Holmes lyckats koka ihop resultatet, om det är det rent estetiska värdet så borde "fastheten" vara rätt irrelevant, om det rör sig om funktionsduglighet så borde "släthet" vara helt ovidkommande och om det rör sig om attraktionskraft så förstår jag fan inte vad gubben har i huvudet.
En rumpa som är "liten, fast och muskulös" låter i mina öron mer som ett mått på en perfekt mansbak än en kvinnlig dito.

Osmakligt är det hursomhelst...

Etzmaot Le Yehodim
http://kattenmjauv.blogspot.com/
Redaktionen

2006-04-09 01:43
Bah, tänk om jag är en feeder då och älskar känslan av att skrapa bort smuts i groparna i röven med nageln?

Jävla hycklare.
namaste

2006-04-09 01:49
oj, här var man upprörd.

jag tycker det var kul. är jag ett oheligt svin som borde bli kastrerad och lobotomerad fortast möjligt?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-09 01:52
Att man tycker det är smått komiskt är en sak, men en vuxen karl med psykologutbildning som gör ett seriöst forskningsprojekt i ämnet? Kom igen nu, det där är ingen Ali G-sketch
Etzmaot Le Yehodim
http://kattenmjauv.blogspot.com/

2006-04-09 01:53
Om han inte vore död så skulle man ju kunna tro att det var John Holmes (okioki jag erkänner jag har dålig koll på porrens historia så om jag skriver fel, rätta mig!).

Den killen fick ju i alla fall sin beskärda del rumpor så man borde ju kunna anse att han studerat ämnet ingående.
Manager

2006-04-09 01:54
haha "forskare".
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2006-04-09 01:57
Och det är detta som är kriterierna/testet: www.expressen.se

Jag hoppas att han fick sparken för enligt testet har jag en perfekt rumpa.. hårig, jävlig, liten och hård.
//Dj Ju@nO

2006-04-09 02:00
Hur är din hud?

Celluliter och finnar: 4 poäng
Gropar och hård hud: 3 poäng
Lite finnar, men inga celluliter eller gropar: 2 poäng
Som en bebisrumpa: 1 poäng

VA FAN!?
dingrinn.blogspot.com
Redaktionen

2006-04-09 02:09
Använd formeln ((Form+Klot) x (Muskler+Fasthet)/Hud) - Symmetri.

Vem fan sitter och kommer på en formel för det hela eller..

Geez..
namaste

2006-04-09 02:10
Jag reagerade också på det, wtf?
Ibland undrar jag varför jag bryr mig om så ointressanta saker...

2006-04-09 02:22
jag reagerade nog mest på att stenhårda rumpor som inte har någon jigglepower alls skulle vara hetast. uh...WRONG!

men smaken är som baken. no pun intended.

2006-04-09 09:28
Det är en liten rumpa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-09 09:56
Jag vill påpeka att han i studien intervjuat kvinnor. Att fråga kvinnor om hur vackra kvinnor ska se ut är som att låta bögar diktera kvinnomodet. Och se vart det lämnat oss.

Poet

2006-04-09 09:59
Undrar också vad det är för stolpskott som säger att Kylies röv skulle vara den finaste?

En röv är ingen röv om den inte är stor!
At the gates of Eternity...

2006-04-09 10:00
Det ska vara en brasiliansk rumpa, det är bra skit det!
http://duckdown82.tumblr.com/

2006-04-09 10:15
får man länka guerras rumpa ?? VARNING FÖR RUMPA

1

2
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2006-04-09 10:19
nuss : Ja det var inte så tokigt :)
http://duckdown82.tumblr.com/

2006-04-09 10:33
kylies morsa har skön gutt.

googlade lite på kylies för att få reda på vem det var men hittade en bild på hennes rumpa :( aja länkar den för att tävla med nuss

VARNING FÖR RUMPA!
www.kylie.it
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.

2006-04-09 11:37
Hur fast är din rumpa?
#
Väldigt mjuk, som en skumbanan: 1 poäng
#
Om jag trycker blir det en grop: 2 poäng
#
Jag kan bara trycka in med fingret lite grann: 3 poäng
#
Hård som ett bowlingklot: 4 poäng

Hur jävla mysigt är det på en skala?
<3

2006-04-09 11:53
hur får man det jobbet?

"vad jobbar du med?"

"jag ska hitta den perfekta röven!"

2006-04-09 12:09
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br>
inte målaren tillståndet

2006-04-09 13:30
- Den perfekta kvinnorumpan är fast så att den inte dallrar.

Pffffttt....

2006-04-09 14:20
nej. det är fel.
fcuk spleling

2006-04-09 14:42
Kylie är ju plastikopererad..

2007-01-13 17:36
Jag har snyggare rumpa.

2007-01-13 17:42
Lönt att uppa en sån gammal tråd bara för att säga att din röv är snyggare

2007-01-13 17:44
Ja de är klart, finns ju folk som faktiskt vill veta!

2007-01-13 17:47
Hur fan hittade du denna tråden
Jag har ingen forumsignatur.

2007-01-13 17:50
1. Det finns långt mkt värre saker..
Hade det rört typ ansikten hade du säkert inte reagerat heller vilket jag tycker är lustigt, att forska kring skönhet och vad människor finner tilldragande är väl lika legitimt som att forska kring sniglar..

2. its a hard job, but someones gotta do it ;)

3. vad gör man inte för forskningen, dessutom behövs det ju inte särskilt många..

4. skönhetsidealet antagligen om expressen för nån gångs skull har ett uns av korrekthet..

avslutningsvis vill jag säga att expressen oftast inte är så mkt att lita på, särskilt inte i fråga om forskningsresultat.. dom tolkar saker och skriver så godtyckligt att det ibland inte ens överensstämmer med rapporten endast för att det ska bli mer säljande..

cry me a river!
--> thcrew

2007-01-13 17:52
Holmes förklarar hur den perfekta rumpan ser ut.
- Den perfekta kvinnorumpan är fast så att den inte dallrar. Samtidigt ska den se mjuk ut och ha fläckfri hud.

det är ju inte ett särskilt upprörande uttalande heller..
cry me a river!
--> thcrew

2007-01-13 18:18
jag tycker att det är skumt att celluliter/gropar är värre än finnar på rumpan i hans test. seriöst. hellre en liten grop än en finne va?

2007-01-13 18:29
Hur är din hud?
  • Celluliter och finnar: 4 poäng
  • hur läser du mänska =)

cry me a river!
    --> thcrew

2007-01-13 18:35

haha vilket skämt !

http://marcedwardkhalil.blogspot.com/

2007-01-13 18:37
    Vadå snyggast rumpa? I världen då eller? I så fall snyggast bak av dem han har undersökt, och alla har väl fan inte samma smak så det är ju bara massa skit egentligen.

För övrigt dum jävel som säger till miljontalskvinnor att deras rumpor är långt ifrån perfektion.

2007-01-13 19:37
    vadådå? miljontals kvinnors rumpor ÄR långt ifrån perfektion.
    Producent

2007-01-13 20:22
    Jag skulle inte banga på att ta Kylie Minogue i rumpan.
    Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2007-01-13 21:58

suck, förövrigt så betyder det ju inte att kylie har snyggast röv, utan endast att hon skulle få maxpoäng.. tillsammans med några andra miljoner kvinnor i världen..

cry me a river!
    --> thcrew

2007-01-14 00:33
    ääääääääääääääääähhhhhhh

om du beställer en meny på mcdonalds vill du ju inte ha en liten hård hamburgare, en liten pommes och en liten torr läsk

du vill ha en stooooor saftig hamburgare, mycket pommes och en stor mouthwatering läsk

och om du nu kan beställa en rumpa haha, så vill du ha den....?

eller hur?

2007-01-14 00:59

joda: Hur är din hud?

• Celluliter och finnar: 4 poäng
  • Gropar och hård hud: 3 poäng
  • Lite finnar, men inga celluliter eller gropar: 2 poäng
  • Som en bebisrumpa: 1 poäng

• då är det väl "bättre" att ha 2 finnar på rumpan(2p) än 2 små gropar(3p) ?

hur läser du egentligen?

2008-01-07 19:52
    hahahah sköning tråd ju :) kylie har faktiskt fin booty btw ..

2008-01-07 20:47
    kan inte påstå att hon skulle se pjåkig ut..men defffffinitivt inte snyggaste
    Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!

2008-01-07 21:04
    hur kan dom säga det? det finns väl miljontals bakar dom inte ens har sett :/...
    Kung i undre världen
    Moderator

2008-01-07 21:17
    En rolig grej med Kylie är att (jag har ingen som helst källa på det här, hörde det vid ett tillfälle för flera år sedan, men det är oviktigt och kul så jag tar det som en sanning) hon blev stämd av Jean Claude van Damme pga hennes rumpa. Det var nämligen så att under inspelningen av Street Fighters lärde han henne en knipövning för att träna rumpan till det vi ser idag.
    När Kylie sen rönte stora framgångar, dels pga trademarket som hennes rumpa blev tyckte Jean att han skulle ha en del av kakan eftersom han hade hjälpt henne till framgången.
    Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2008-01-07 22:43
    wow, meganecro
    o rly?

2008-01-07 22:47
    jävla feminister, det är väl bättre än kineserna som ägnar miljoner på att ta fram billigare corn-flakes?
    And your fat friend, her nickname is Mini-van..
    http://seanism.com/dlarea/?action=watch&id=120

2008-01-07 22:55
    Dom ville väl göra henne glad efter att hon haft bröstcancer. Hyllar en annan av hennes kroppsdelar.

2008-01-07 22:58
    men skit i o diskutera nu länkar vi rumpor!
    Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!

2008-01-07 23:45

Now this is an ass!

HMOR

2008-01-08 01:42
    roligaste är att tråden är från 2006.
    cry me a river!
    --> thcrew

2008-01-14 12:56
    vi kvinnor som har ickefasta, stora, otränade jellos? damn, han skulle få synskador av mig hahaha.
    Femme fatale

2008-01-14 13:19
    men hallå?

-    K E Y R A     A G U S T I N A?        -
    work some magic