arton56 drack jag senast, grymt god sommarbärs!
PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS
heineken är fett gött när den är kall o det är varmt ute.. annars blir den lite för blaskig.. ska man sitta hemma med ett par öl väljer jag nog lapin kulta
3.5or är för fjantar!
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
fifty fifty. staropramen, staropramen dark, kilkenny
Quicksilvah P23 Ah, Fifty Fifty. Smakade den för första gången för bara några dagar sen. Gillar inte ale egentligen, men denna var fan fin. (I och för sig hälften lager, men ändå!)
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Corona är de som är finast annars
Eccan P19 yes det är ett bra mellanting. kostar runt 13 kronor också, så den är överkommlig. 4,6 procent
DUGGES ale&porter
LEGALISERA CANNABIS
Jag skiter i 3,5or. Staropramen Red Stripe och Pripps Blå PURE
http://www.iamthereasonwhy.com/
singha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Heiniken är nog godast. Men det beror lite på tillfälelt vad man är sugen på just då. kall öl e gött!! 1
Call me Mr. Tibbs
måste varna för bellmans 6.5 eller vad fan det var. disgusting.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
VEM FAN DRICKER 3,5or????????
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
3,50r dricker man, om man inte har öl...
LIDEL BÄRS!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
HÄLL I ER ALL JÄKLA ÖL BAAAA
Live Hard, Die Young
Karjala!
Men lika glad är jag för det!
Leffe Blond om jag får välja
Carlsberg Exporte Testade Miller Lite för ett tag sen, helt OK. Blir nog till att dricka det i framtiden.
Moderator
2007-04-15 00:09
Norrlands Guld och i stort sett allt från Carlsberg.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Breakare
2007-04-15 00:20
just nu iafl, carlsberg bitches...5.7 fcik vänta till 23.00 prick faktiskt fan hela dan igår så fick jag vänta på bärs, men neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee undrar vf! :D
HERB, bust a cap in yo ass
Kill Kenny, eller Hobgoblin.
There is plenty off fish in the sea.
Sofiero. Och stolt över det också.
My heart lives in my vagina.
Starbrno på fat.. flaskbiran blir nog carlsberg export. fast ett gäng corona slinker ner när det e picnicdax.. Ska jag grogga så blir det oftast något på rom, rent så är det whiskey för hela slanten.
mama said knock you out
Mest Heineken och finsk öl som Koff, Lapin Kulta och Karhu. Ibland även Staropramen och Carlsberg Elephant och...ja, vafan som hellst.
DANSKT för fan!
harboe guld..eller vad heter dem svarta med guldtext standard billig god öl.
Jag var på ölprovning i för en vecka sen. det var bland det roligaste jag har gjort. jag själv hatar öl el hatade öl. Snakade allt ifrån öl som smakade whiskey till öl som smakade godis och körsbär. så jag dricker timmermans och innis & gunn
Tizzle Tazz
Kung & Sofiero!
Procreate, receive compensation.
DUGGES
LEGALISERA CANNABIS
Norrlands guld, tycker den är klar och ren i smaken, smakar naturligt och ganska friskt.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
OHHH LIDL ölen, Grafen Walder 3.5 , 4-5.- / burken. OJOJ rocka loss!
b0b0b0b0
Brahma med lime i, eller Corona:)
http://www.tweenerpie.blogspot.com
Fifty Fifty när man har lite pengar över. Corona, Miller och Lapin Kulta är också goda.
Till studenten blir det iallafall Heineken och millers, det är spikat och klart! Kan slinka ner en och annan lapin kulta också
Men lika glad är jag för det!
Jag dricker sällan öl men när jag dricker så blir det väl någon som inte har en alltför besk eftersmak då det är eftersmaken som gör att det är svårt att själva ibland, men annars så brukar det bli halvtorr päroncider.. mums :)
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
innis & gunn smakar ju honung :S. den e för söt. ursa.
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
Red Stripe, Corona Extra, Lapin Kulta, Karhu...
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
carlsberg eller heineken.. always!
JMD, Jag Måste Dansa!
LAPIN KULTA och Carlsberg.
haha skrämmande hur många som inte kan läsa ordentligt ändå.. men seriöst, odin pilsner! haha alltid billigt o bra
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
sofiero och som nån nämde lapin kulta + koff... hmmm för att vara ärligt så sitter jag och dricker sofiero just nu...
Vet inte va den heter men Lidl har goda 3,5or
tiger, heineken eller nan singha(thailand, darfor inga svenska)
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...