är det folköl som är frågan så finns det bara ett svar på frågan!!! NORRLANDS GULD
LeeRoyJordanJr.7.2
varför förminska ämnet till 3,5or när det inte ens är gott? i ölväg annars: Staropramen (premium eller granat), Samuel Adams Boston Lager, Kilkenny med mera..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
det billigaste på systemt eller vanliga folkisar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
idag är det mellenium extra stark som gäller...... chilla vid slottet vid campus med musikanläggning. aow glider bort nu!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fast heineken e juh god den me...men det e fan lyx öl för den e dyr som satan :S
Arboga 10,2% är grymt. Man bli full som en apa av det. Men vill man finlira så funkar ju Norrlands guld.
allt funkar....enligt mig iaf...
för tillfället mycket
Brahma somrigt och gott..
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
gold bohemia beer
www.youtube.com/prendel
dansk fatöl den funkar juh :D
ska låtsas som om jag inte läste att det var folle det gällde.... finöl: nils oscars fulöl: lucky star
Take a Chill-Pill <br>
Miller , Lapin Kulta eller Anderssons
Det Var Tur Att De Inte Var Saxen Sade Finnen Som Fick Kniven I Ögat
KUNG, är man fattig så är man :)
^ Smart sagt.
Bishops finger,Staropramen,Corona.
3.5 = Heineken!.. Poker_face, kung är god oavsett ekonomin :)
knasss Duger fint o börja med med efter ett par så går smaken över till... vatten typ ;)
^ Smart sagt.
o börja med, men *
^ Smart sagt.
westmalle trippel trappistes rochenfort är alltid gott
Poker_face, haha sån är all öl efter "ett par" ;)
Heineken 3,5 - alla gånger. Det vet väl varenda svensk(!).
Intressepenisen hårdnar!
nhoj Pfft ;P
^ Smart sagt.
Poker_face va neeej, dom är goda.
wasteapa01: Varför? För att det är "hiphop" eller för att det är vatten?
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
karlovacko är goda. Stavningen kanske är annorlunda, mitt minne är inte det bästa. Annars funkar 3,5or finfint.
"Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat."
Carlsberg - black gold OFFCOURSE MOTHA FUCKEEEEEEERS
Jag dricker inte folköl. Är väl inget jävla barn.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
3,5:or är inte riktig öl! Men okeeej Heineken då
shimmy shimmy yo
Guinness och Boddington, alltid.
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
1795 San Miguel Staropramen Grolsch etc etc
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Folköl: Falcon Pilz, Norrland guld, Starobrno och Zipfer. Starkare: Zywiec och Gambrinus. Tyvärr är dessa två svåra att finna på lokal. Svagare: Carlsbergs alkoholfria är fruktansvärt god och prisvärd.
Jag hatar öl :P det enda jag dricker inom "öl" vägen är guinness eller nån svart öl jag drack i danmark ..
Hjulet snurrar men hamstern är död
kast P-1 Förjävligt att dom inte säljs längre. Men kilkenny, staro och lite annat smått och gått duger gott och väl.
DIF!
New Castle Arton 56 Guiness Spitfire Kung Stockholm Festival Kil kenny
den ja får tag på så klart
Greenline/Uffline
Justja Gambrinus är en favorit, finns gott om i gbg =)
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Heckser pfnorr!
pinsam tråd. PINSAM! ryck upp er, inse att öl inte är staropramen, eller annan skitöl!
Jag dricker Miller och Karhu.
jag drack malheur idag. mkt god öl. kommer ej ihåg nummer dock, det är synd! 9 procent, 60 kr på belgobaren.
Millenium e rätt god
Just because i stand over you don't mean you understand me
nhoj för att du dricker deg öl? tjock som en bajskorv.. du kan skärpa dig.
Filbunke: vad har hiphop med saken att göra? Vad tror du att du är för en djäkla finsmakare? Låt mig berätta den verkliga, koola anledningen till att jag föredrar Heineken. Heineken på sexpack har en väldigt smidig plast runt sig vilket gör det enkelt att snatta, yeaaaaah. Sen så är väl även jag ett offer för reklam och marknadsföring så Heineken har lyckats övertyga mig. Vad är din öl of choice då partyprissen?
Intressepenisen hårdnar!
Royal Export, Tuborg, Heineken o Holsten är favoriterna
-----> http://www.photoshop.nu <-----
Det blir väl Mariestads eller Lapin, Heineken har jag nog druckit för mcyket av, måste vara utan den en stund.. Vid finare tillfällen blir det väl Corona ; )
I live my life one videogame at a time.
åbro, corona
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
DUGGES
LEGALISERA CANNABIS
carlsberg svart guld
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.