Taxichauffören snodde min mobil
Åkte taxi hem imorse och när jag skulle betala tog jag först upp mobilen och sedan plånboken. Han tog mobilen och sa "det räcker så, hejdå, ut ur bilen" Det var ett vanligt taxibolag, vet dock inget eftersom det finns 3 st olika minst i Helsingborg. Ska jag ringa taxibolagen och kolla eller ska jag polisanmäla? Hade en hel del kort där som inte kan visas för ällmänheten om man säger så. Sen mitt nummer som jag haft i 9 år är borta :(
hahaha äkta
http://www.sthlmmd.se
så går det om man är whigga!
leta rätt på samma taxi snubbe och hota han lite vänligt men väldigt respekt ingivande.. sen tar du hans skor.
när han sa hej då ut ur bilen, gick du bara ut då automatiskt eller
fyfan jag skulle dödat den jävla horan, iaf om jag var lika arg som jag är nu, han hade faan inte haft sitt ansikte kvar, det hade varit utmsetat på mina händer.
PAO!
Mellanöl det är då man tar till våld på en gång och inte planerar :) ring o polisanmäl..
"det räcker så, hejdå, ut ur bilen" ee..och du gick ut ur bilen? vill inte vara pessimistisk, är bara realistisk. tror inte det kommer gå bra att hitta din telefon igen, med tanke på att du inte vet vilken taxigrej det var och att du var full. om du nu hittar chauffören kan han bara säga, hey jag fick den som en nyårsgåva. dessutom har han säkert stoppat in sitt simkort i din vackra telefon (om den är bättre än den som han redan har, han har säkert en mobiltelefon) eller så har han redan gett den till hans systerson eller barnbarn eller barn eller whatever. annars gillar jag klumerulls förslag, fast det är lite mesigt. jag skulle köra på motorsåg i duschen
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign
Hahaha de här va nog de bästa jag har hört hittils iår =D Kan verkligen tänka mig hur mellanöl på lyset ger sin mobil och glider iväg ungefär med samma min som kalle anka har när han och hackspetten bygt ett hus och han tågariväg med matlådan (Julkalle) Säger som så att jag har ingen aning om hur du ska få tillbaka telefonen men lycka till!!!
illa, men det lät faktiskt jävligt roligt..hade också velat se det där :P
löglög
Haha, varför går man ut ur bilen? Och full var du också, det är väl då man säger vad man vill och gör vad man vill. :)
spärra kortet, beställ nytt med samma nummer och polisanmäl fo sho! och det ska gå även om man har kontantkort. kan du inte spärra det han tog så kan du alltid skaffa nytt emd samma nummer. då spärras det gamla kortet.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
antingen ljuger du lr så har jag förstått fel...sånt här händer inte
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Jag hade inget val. Jag var tvungen att dra ut ur bilen. Har blivit misshandlad tidigare och är jävligt rädd för såna situationer. Minns att jag plocka ett taxikort från honom så jag har hans nummer. Kommer ringa hans taxibolag och förklara hela saker hur det gick till. Grejen är den att jag minns inte ens färgen på bilen eller vilket märke det var :/ Tror dock det står ett mobilnummer på det kortet som går direkt till honom. Klockan var runt 05 när detta hände så var helt borta och trött så orka inte ta diskussionen då. Det kommer nog lösa sig tror jag faktiskt. Optimist :)
Registrerar dom inte resorna? Kanske går att lista ut vem det var genom att säga vart du åkte, och när.
Hmm pröva o ringa din mobil? Eller spärra den? Nu kanske jag är en seg jävel, har inte orkat läsa hela tråden.
My heart lives in my vagina.
Grejen var den att vi tog den svart fast ändå inte. Vi ville inte betala 300 till stan så vi kom överrens om 150 för han skulle ändå dit, så han starta inte mätaren. Vet inte om det registreras då.
Min mobil stängde han av innan han kasta ut mig.
Alla taxichaffisar är ju för fan antingen nazister eller galna turkar. Jag skulle aldrig våga säga emot en sån där jävla pshykopat i läderjacka och lackskor.
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Min pappa e taxichafför och han säger att dom brukar ta antingen mobil eller ngt annat värdefullt i pant om kunden inte kan betala just då. Kanske det som hände fast du inte kmr ihåg det ? :p
leta upp han.. ta en lång resa sen säger du de är bra så och går ur bilen..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Grejen var den att vi tog den svart fast ändå inte. Vi ville inte betala 300 till stan så vi kom överrens om 150 för han" Du va inte ensam då eller???
-----Softar ofta------ Klaga inte över min stavning, jag är DYSLEKTIKER!!.....
Nej, jag var inte ensam. De andra hade klivit ur bilen. Jag satt där framme. Formulera lite dåligt kanske är fortfarande bakfull.
Och ingen av dina kompisar kommer varken ihåg färg,nummer eller någonting ?
ROB
ROBA P1 De jävla nötterna drog. Hade ingen mobil så kunde ju inte ringa och kolla var de var. Ska höra med dem imorgon för har knappt varit hemma idag och ingen är online på msn. Vi skulle på en fet efterfest vid 06 tiden som vara till 10, men jag missa ju det :(
Skulle alltså först hem och hämta min nyårsbomb som jag glömde och sedan ta samma taxi tillbaka där de andra var
Hitta kortet nu. Står hans namn på det och ett mobilnummer. Ska ringa den jävlen imorgon. Fult jävla kort är det också VARNING till folk som besöker/bor i HBG åk aldrig med "Knutpunkten taxi" så hette bolaget
ayah hahahahahaha :D
Just because i stand over you don't mean you understand me
Jag skulle nog sätt upp för Knutpunkten Taxi redan från början ändå..
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
om jag hade varit full på nyår är väl sämsta till fälet att sno min mobil. är alltis snäll som ett lamm tills jag blir packad och då skiter jag i allt. jag hade antagligen ätit han levande eller väre. menar om du kommer i håg insidenten hur fan du då gått med på det. menar nickade du bara tyst och sa okej.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Knutpunkten taxi" det var det värsta. aldrig hört talas om fan. är du säker på att det ens fanns taxameter i bilen ? måste ju varit en en ren och skär svarttaxi ?
SKU - SKU - SKULASON!
ring och hota han! spela in samtalet och lägg upp! haha
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
maran P2 Japp, så heter det. Det är bara yallas som kör de taxibilarna. Hade det inte varit för att alla jävla taxibilar var fulla så hade jag aldrig åkt med honom.
Ska försöka fixa det idag eller imorgon.
Allvarligt talat, du får fan skylla dig själv. Du och dina polare vågar inte ta tillbaka telefonen ifrån en gammal taxichaffis, då är han fan värd den.
På G som i Göteborg men ändå inte.
Gammal taxichffis? Han var runt 25-30. Sen lita jag inte på honom för han gav mig kalla kårar. Det kändes inte rätt från början så jag hoppa av 5 min gångväg från huset för jag inte ville att han skulle veta var jag bodde
"Sedan litade jag inte på honom för att han gav mig kalla kårar" Du hör ju själv hur det låter, du springer iväg innan någon hinner säga Bu. Skaffa lite ryggrad.
Redaktionen
2007-01-02 14:08
Subcomandante P54 Jag var rädd för honom. Sen vet man inte vad han hade gjort mot mig. Har blivit svårt misshandlad av ett gäng för 2 år sedan och det satte tunga spår.
Sen är inte alla och slår sönder folk för en småsak Troligare att jag hade fått stryk eftersom han var nykter och såg rätt stark ut (han satt i linne)
mellanöl P21 sån knas, men har du kollat om numret är reggat på typ eniro eller nått isåfall får du ju fram ett namn ialla fall om du ska polisanmäla.
SKU - SKU - SKULASON!
hela denna storyn låter lite twisted mellanöl.... säker du inte har druckit några flaskor vodka för mycke så det va nån polare som låna mobilen eller nått heheh ? ringde du han idag ? va sa dom ?
House is hiphop on fast forward ..
Demirel P20 Jag orkar inte ta konflikter. Klockan var fan 5-6 tiden eller nått. 12 timmars supande. Jag fatta inte så jävla mycket just då, men efteråt visste jag vad jag skulle ha gjort mm.
maran P2 Det har löst sig. Ringde taxibolaget och det var han som svara. Var ett vanligt hemnummer haha. Så tror han har sitt eget taxibolag. Ska möta upp honom på Dalhem snart. Så ska han ha 150 så får jag mobilen igen.
ASSÅ SKOJJAR DU ELLER? Vafan mannen okej om man undviker konflikter men du borde gömma dig nånstans om du e så rädd shiet Har du svårt att läsa eller? Läs detta :´Jag var rädd för honom. Sen vet man inte vad han hade gjort mot mig. Har blivit svårt misshandlad av ett gäng för 2 år sedan och det satte tunga spår. Som han sa, det är inte alla som hoppar på och spöar någon för en mobil. Ni borde ju skämmas!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
mellanöl P21 allright, verkar vara en seriös taxichaffis :P men ska du möta upp han själv nu då ? menar om du har ångest för sånna situationer så kanske du ska ta med dig en polare annars kanske han prylar och baxxar allt du har på dig. Vad sa han när du ringde han då ?
SKU - SKU - SKULASON!
mellanöl P21 De flesta människorna har någon gång fått stryk, sedan förstår jag att det är olika ifrån person till person. Men den här händelsen var ju ingenting och ska du lämna ifrån dig allt du äger för att någon säger att han vill ha allt du äger så borde du nog prata med en psykolog. Det kan ju inte kännas bra att hela tiden vara rädd, och att folk kan behandla dig hur som helst. Bara för att man har ett linne och är stor, så betyder det inte att han har en Kniv som han skall hugga dig med.