I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Taxichauffören snodde min mobil

Övrigt - Blandat

2007-01-02 14:41
instämmer att du borde ha någon med dig om det nu är så att du inte gillar liknande situationer.... nu är du dessutom nykter och lite mer hämmad än när man e full....
House is hiphop on fast forward ..

2007-01-02 14:44
Fyfan vilka fitter ni är.
Jag skulle då fan inte käfta emot en kille som med utan regrets bara tar en mobil pch säger åt dig attt gå ut ur bilen, han kunde juh haft kniv, pisto, vadsomhelst. Och vad är det som säger att han inte drar sig för att misshandla ngn? Speciellt om du är själv kvar i bilen.

2007-01-02 14:45
penguin F19

Grymmt att du stava det "fitter" vilket är korrekt och inte fittor som 99,99% skriver.

Ville bara tillägga det.

2007-01-02 14:46
Dialekt, sunshine.

2007-01-02 14:48
Grammatik, pingvin.
SKU - SKU - SKULASON!

2007-01-02 14:49
tönt, maran

2007-01-02 14:52
dialekt haha ? så du tror ord stavas efter dialekten ? för skön.....

2007-01-02 14:53
Jag stavar mkt efter hur jag pratar. Det har inte och göra med min svenska och grammatik.

2007-01-02 14:59
penguin F19

haha va leker du allan för ? det är ju grammatik inte dialekt, seså inte bli ledsen för att du hade fel.
SKU - SKU - SKULASON!

2007-01-02 15:01
men orka ta detta i tråden, jävla whoa asså

*31# mellanöl, funkar :)
ask Beavis, I get nothing Butt-head

2007-01-02 15:03
maran, du är fel.

2007-01-02 15:04
penguin F19

Då borde du vara extra glad att din dialekt även i vissa fall uttalas på samma sätt som dess korrekta stavandes form.

Hur känns det ?

2007-01-02 15:17
Du är nog en av dom mest efterblivna på hela whoa. DU va säkert flöddrad å hajjade ingeting förns han gasa iväg med bilen, haha. Jävla klåpare.

2007-01-02 15:29
maran P2

Tar med min tågas. Vi ska träffas på Stattena så där är folk runt om så det är lungt.

2007-01-02 15:30

ring o beställ en taxi av honom o sen så snor du tillbaka telefonen helt enkelt!

syumoan akoinwe!

2007-01-02 15:34
Subcomandante P54

Jag går redan till spykolog, samtalsperson och en läkare och snackar. Sen hoppa ett gäng på mig när jag cykla en natt och slog mig med nått hårt i bakhuvudet så jag föll av cyklen. Sen stod jag på alla fyra och får en spark i huvudet så jag trilla omkull. Sen stampa de mig i ansiktet så jag somna in. Sen när jag vakna igen såg jag de springa från platsen. Det har fått mig att tex inte sitta så jag har folk bakom mig på bussen om jag är ensam. Som sagt, satte djupa sår.

2007-01-02 15:51
mellanöl P21

ok ok låter bra det, så fick du tag i mobben eller ?

penguin F19

haha vad är du för ett skämt ?
SKU - SKU - SKULASON!

2007-01-02 16:14
Hemma igen. Enligt honom blev han sur för att tjejen som satt där bak skulle betala och bara sprang. Så när jag tog upp mobilen för att ringa henne tog han den från mig. Jag sa att jag hade pengar att betala med, men han sade till mig "detta kanske lär dina vänner en läxa"

Tror den jävlen har haft sitt kort i min mobil för jag fick ställa om klockan och var precis som första gången. Hoppas verkligen inte han sett filmerna eller fotona på mobilen.

2007-01-02 16:26
mellanöl P21

fy fan va knas. nu måste man ju bara fråga vad var det för filmer och foton ? :P
SKU - SKU - SKULASON!

2007-01-02 16:28
maran P2

Tar det privat. Skriver ett meddelande till dig

2007-01-02 16:34

hmm hade jag vatt taxi chauffören hade jag nog reagerat likadant isåfall..... palla bli skeemad, speciellt av en brud.... då är det bara att hugga till sig allt av värde....

2007-01-02 16:44
Dålig stil av alla mina polare som var med eftersom de sa att de skulle betala först så drog alla vid rödljuset vid 7 eleven. Jag satt fram så hade inte mycket till val.

2007-01-02 16:45
bara att låsa dörrarna ju.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"

2007-01-02 16:49
Sen till alla er som skrev "vafna pryla du inte han för" mm. Vi bestämde när jag ringde honom att mötas halvvägs och det gick snabbt och smidigt. Hade jag smällt honom hade jag nog inte fått mobilen. Våld löser mycket, men inte allt

2007-01-02 19:58

Jävla vilka enorma jävla töntar det finns här.

"Vafför nita du inte hoNOM!?!?"

Är ni helt sjävla sjuka i huvudet? Hur fan kan ni tänka så? Så klart man inte börjar puckla på en taxichaffis (tydlig också en våldsam turk som var skitläbbig enligt mellanöl) mitt på natten?

Jävla apmänniskor ni förtjänar inte luft.
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL!
KOLLA MIN PROFIL!

2007-01-02 20:05
mellanöl ftw. skönt att det fortfarande finns folk som fattar att man inte måste slåss hela tiden
du är kär i mig.

2007-01-02 20:12
Då borde du vara extra glad att din dialekt även i vissa fall uttalas på samma sätt som dess korrekta stavandes form.

En gång till, och denna gång på riktig svenska. Sen är den korrekta formen "fittor". Ville bara tillägga det.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath
A waste of breath the years behind
In balance with this life, this death

2007-01-02 20:38
Demirel
Du förstår inte vad jag menar, så orkar inte diskutera detta mer!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2007-01-03 09:01

mellanöl P21

heheh du verkar lite förvirrad :) först skrev du att du var på väg hem med taxin, sen va det nån förfest, sen nu va det vid rödljusen vid 7/11... Det är tre olika ställen vad jag kan se :)

tjena

2007-01-03 09:24
MaKkan_XL P22

Hoppa på taxin vid miatorp och ksulle hemmåt. Förfesten var på tågaborg. Sen när vi var vid rödljusen så verka alla få munchies för de drog in på kebab house och käka som fan. Var bakfull/full i förrgår också  så det var lite dåligt formulerat.

2007-01-03 13:22
hahahaha ok....munchies you say..... pundar hela ert "gäng" frf....? trodde det bara va back in the days nere i ramlösa parken....

2007-01-03 13:25
Får man göra så? :S

2007-01-03 13:31
Vad alla är elaka i den här tråden.
Är det så svårt att acceptera att alla
inte är lika underbart manligt vålds-
benägna som ni?

Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.

2007-01-03 16:55
MaKkan_XL P22 - För det första får man definitivt inte munchies om man pundar, då centralstimulantia dämpar aptiten. För det andra kan ordet munchies användas fast man är nykter.

Trevligt att du fick tillbaks din telefjong mellanöl P21.
I belong with all the glamorous trash, sex punkettes, bruised faeries, kinderwhores and art sluts. And cause rehab is for quitters. Awright?<br>

2007-01-03 16:57
Han kanske menade punda som smoka? isf får man ju munchies!

Offtopic, i Edingburgh köpte jag en godis som hette munchies! DEN VAR GOD! Dom kanske skulle köpa den? ; )
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2007-01-03 17:06
kryssing
Lär dej att läsa kompis!

2007-01-03 17:12
Förstod nästan det serru!
Försök en gång då..

2007-01-03 17:18
Okej!
Ville bara att du skulle läsa! ; ) Jag vet väl inte om det står nån anledning eller inte. Eller jo. Han ville väl inte hamna i bråk,vilket är förståligt. Men du kanske tycker som nästan alla andra att han skulle puckat på killen?

2007-01-03 17:26
Det kanske inte är så lätt att tänka på allt just då? Lätt att vara efterklok som man säger...

2007-01-03 17:42
MaKkan_XL P22

Umgås inte med det gänget mer. Senast jag träffa dem var typ i somras. De enda jag träffar är kringlan och ekke och de är lugna och tar inget. Får du aldrig fyllemunchies? Får man fan hela tiden ju efter tivoli :P

semantix P18
Tackar! :)

kryssing P1

Du har lika mycket iq som en morot så tänker inte svara på dina frågor där du försöker leka rolig. Du är bara pinsam.

Muhjmathil_Ahmd

Detta är ju whoa. Här ska man vara så tuff som det går. Ta upp sin desert eagle från insidan av byxorna och blåsa skallen av honom och kaste ut honom och sen sno bilen. Du hänger ju rätt mycket i grafforumet så du vet hur folket är här. Det har spridits vidare till blandat nu på senare tid :/ Vi löste det hela snabbt igår, utan pistoler, baseballträ och knogar.

2007-01-03 17:46
Demirel P20

Jag tog upp mobilen från fickan för jag hade 200 kr där. Då tog han den samtidigt som han höll fast mig med andra handen. Ville inte råka illa ut eftersom många som kör taxi är beväpnade på något sätt efter allla stölder de utsätts för.

2007-01-03 18:05
mellanöl,
Jo, jag vet. Det är som om folk känner sig tvungna
att vara häftiga och gangstah på internet fast de i
själva verket är jättetrevliga, snälla och fina i verkligheten.
Och det är inte bara Whoa heller, igår satt jag uttråkad
och slösurfade, frågade i communityns motsvarighet till
Whoas nattråd, om det fanns några trevliga människor som ville
hitta på något. Efter fem minuter var jag trådens officielle
"pedofil", "turk", "kamelägare", "olaglige medborgare",
"idiot" med ännu fler oförtjänta, elaka epitet.

Det är som om folks förnuft inte riktigt når ut i fingerspetsarna
då de sitter och skriver, i skydd bakom sin trygga skärm.

Så du fick tillbaka din telefon?
Bad han om ursäkt? Vad var hans förklaring?

Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.

2007-01-03 20:41
Muhjmathil_Ahmd

Jag kom till whoa för grafforumet, men redan då vid 02 var det rätt taskig attityd, men absolut inte som nu. Börja hänga i blandat och har trivs jag :) Kollar dock till grafforumet några gånger per dag, men svarar aldrig på nått. Då får man värsta dissen tillbaka, eller "självprops, toy osv".

Tillbaka till topicen. Han sa att han tog den för tjejen sade till honom att hon skulle betala, men hon sprang så när jag skulle ringa upp henne så tog han den. Jag frågade nu i efterhand varför och han svara "jag ville lära dina kompisar en läxa om hur det går när man tar springtaxi" Så han gjorde det för att skrämmas.

Den är hemma nu i tryggt förvar så jag är nöjd :) Dock gilla jag inte att han har haft sitt kort i den. Kan han ha sett alla bilder och filmer mm på den då?

2007-01-03 21:16
Mellanöl P21:

Han kan ha sett alla bilder och filmer även utan att ha haft sitt kort i mobilen. Har du tex. en nokia 6680 eller nyare modell typ Nokia N73 så är det bara att starta mobilen i offline-läget så ser man allt som är sparat i mobilens internaminne samt minneskortet.

så svaret e ja :/
+46

2007-01-04 01:03
inte så svårt att lista ut vad taxichaffisen ville ha mobilen till

han har dessutom whoa
* De löser sig sa gubben och sket i badkaret *

2007-01-04 01:07
alltså mellanöl....förutom det faktum att du inte har någon mobil och därmed måste känna dig helt avskuren och handikappad  ( =) ) så var det där faktiskt väldigt gulligt...

Taxichaufören; Ge mig din lön, dina kläder, ditt hyreskontrakt och din mamma, hej då
Mellanöl; h e j d å =S
Så länge min chef låtsas att jag har mycket i lön så kommer jag låtsas att jag har mycket arbete...

2007-01-04 01:45
haha min pappa kör taxi, han har snott mobiler, jag fick en av dom, det kanske är din..
fast jag vet inte, jag tror inte han skulle ta dom bara på rak arm sådär. fast man vet aldrig

2007-01-04 08:52
felixnr2 P18

läs tråden istället, din mupp...

sen måste du va väldigt stolt av din farsa, både ett bra jobb OCH ärlig av sig.....

godnatt
Breakare

2007-01-04 10:32
va fan e det med dig...du lät han ta mobilen ochså AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHA
HERB, bust a cap in yo ass

2007-01-04 10:40
va han svenne? eller mustafa? ... och ja, jag har svart hår, bruna ögon och är inte från sverige, så jag får fråga sånt!