I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Varför denna metrosexualitet?!

Övrigt - Blandat

2007-01-16 22:07

Varför denna metrosexualitet?!

Vad hände med machomännen som inte rakade sig under armarna eller sminkade sig & följde Sex and the City?
Ska varenda jävla man gå omkring och dela prylar med sina flickvänner?
Snart kommer väl alla jävla män skita blommor som brudar gör.

ÅH FÖR FAN! Gå ut och jaga med er och släpa hem bytet!
Ni behöver för fan the Rambo treatment.

Drick ett glas råa ägg och kuta runt & träna skiten ur er.
Var fan är alla män på väg..?

Ja, denna tråden lär väl ryka snabbare än alla andra, men fan i det. VAR är Rambo-mannen?

whoopzidoo

2007-01-16 22:08
Här darling, här är jag!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-16 22:09

Ja men för fan! VI är manligare..

whoopzidoo

2007-01-16 22:11
Och så kom det där "alla" in, vilket bevisar ganska klart att du drar alla över en kam och med det sagt är lika funtad som en 5-åring.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-16 22:13
OH NO, JAG SKREV ALLA. NOOOOOOO! LIVET GÅR UNDER!

Byt ut alla till något som passar dig, grinfitta.
whoopzidoo

2007-01-16 22:15
Vem vill ha en machoman ändå?

FInns det kvinnor som vill ha män som bara sitter och rapar i soffan?
Gerdaman

2007-01-16 22:16
How very Buddhist of you, Felici-JAH F13...
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost

2007-01-16 22:23
Felici-JAH F13
Röda veckan ?
If the world didn´t suck, we would all fall off ...

2007-01-16 22:25

Machomän var rätt ironiskt menat .
För fan, va en man, sluta raka er under armarna o plocka ögonbrynen för att få en finare båge.

Eller fortsätt med det ni gör.
Varför inte bara börja klä er i kvinnokläder?
Eller ett par klackskor? Ni ser längre o smalare ut då

whoopzidoo

2007-01-16 22:25
Rött år
whoopzidoo

2007-01-16 22:27

2007-01-16 22:39
i know!
kollade sex and the city ikväll med 4 killar OCH de visste vilka killar som var vilka o vad som skulle hända i avsnitten och inte jag. det var galet.
syumoan akoinwe!

2007-01-16 22:45

Logga in innan idag, såg till min stora förvåning att Felici-JAH inte hade någon tråd på framsidan. Skönt.

Men shi fick jag...

dingrinn.blogspot.com

2007-01-16 22:47
*första sidan
dingrinn.blogspot.com

2007-01-16 22:48
jag känner nog inte nån som håller på så som du beskriver men jag kanske är lyckligt lottad.
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2007-01-16 22:48

Men Iaf jag rakar mig under armarna för att svettas mindre!
Det kan ju ingen tycka är spec trevlitg!!

Peeys

2007-01-16 22:55
Haha, bra där!
Du svettas ju inte mindre för att du rakar dig under armarna.. svetten rinner ju bara ner istället för att samla sig, men det klart att det också är en variant.
tankefoda.wordpress.com
365citat.wordpress.com

2007-01-16 22:56

Ja men för fan! VI är manligare..

Varför är de ok att ni är de då om de inte ok för killar att vara tjejiga?:S

!! :)

2007-01-16 22:59

Du bor väl i en töntig unversitetstad, flytta till gnällbältet eller nåt så kanske det löser sig..

http://www.earforcefm.blogspot.com

2007-01-16 23:00
ranch_cuckamonga 
Om du rakar skallen så blir det ju kyligare!

2007-01-16 23:09
Håller faktiskt med Felicia här. Tycker det extremt mycket mer tändande med en man som faktiskt är man, hår på kroppen, inget smink eller tjafs och inte feminina kläder. Jag vågar nog sträcka mig så pass att påstå att jag aldrig skulle ha ngt intimare umgänge med någon som är som en kvinna.

Kalla mig fördomsfull.

2007-01-16 23:10
Man har ju vetat ganska länge att fjortisar på något sätt lyckats hitta hit, men det här är ju bara överdrivet.
No cake for the impurity!

2007-01-16 23:11
Du är fördomsfull^^

Min flickvän sa nog att hon aldrig skulle bli tillsammans med någon som snusade och jobbade på hamburgekedja innan vi blev tillsammans men oj så fel det gick...
http://www.earforcefm.blogspot.com

2007-01-16 23:11
Bears är till för homosexkulturen, twinks likaså. Game over, man, game over!

2007-01-16 23:13
jag är hårigare än en ulv. är jag manlig?
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."

2007-01-16 23:16
Ja fattar inte =S visst de finns väl män som sminkar sig etc men de e ju sällan utan anledning. Brukar oftast vara homo eller bi folk eller typ gothare etc.. sen brukar de väl inte vara så jävla överdrivet de heller :S?
Eller är det bara jag som har missat karnevalen av dansande transor på gatorna?
Ska du inte passa på att ta upp alla tjejer som klär sig i stora kläder och tränar?
Ska vi kanske trippa runt spisen med klackar, kortkort å förkläde, å skrika "jooooouuuhoouuuuu, maaateeen är klaaaaar" titt som tätt?

2007-01-16 23:17
enokkkk  de beror på, jagar du som en varg?

2007-01-16 23:18
Dagens "män" är inga riktiga män.
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!

2007-01-16 23:20
Ifall man enbart hittar killar från den förstnämnda kategorin i tråden eller enbart de sistnämnda så söker man förmodligen i helt fel kretsar. Försök inte jaga klassiskt manliga män på MySpace FFS .)

2007-01-16 23:21
Vilken jävla idiottråd.
korkade fanskap logga ut
work some magic

2007-01-16 23:27
Laurelisse .. Jag jagar inte, Inte ens kvinnor,dom bara kommer till mig å min håriga bringa,allt jag behöver göra är att kolla på dom
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."

2007-01-16 23:33
enokkkk tror inte de duger asså.. enligt vår kära trådskapare måste du nog även jaga, tyvärr !

2007-01-16 23:34
Vafan :(

2007-01-16 23:36

jeppjepp, de ebara å bege sig ut i vilda världen å börja din mandomsjakt grabben. Sesså tuttiväg!

2007-01-16 23:44
Vad sägs om att införa gatlopp för att bevisa manligheten
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.

2007-01-16 23:49
Gatlopp är väl inte manligt enligt Felici-JAH's modell. Riktiga män ska lukta illa, putta gamla tanter nedför trappor, spöa kvinnor och barn och våldta .)

2007-01-16 23:51
ja tror amfetaminpsykos har fattat detta rätt :O:D

2007-01-16 23:52
Om man kanske skulle köra nå gatlopp med nån form av hinderbana :O?

2007-01-16 23:55
Orka vara så übermanlig hela tiden och macho. Sånt är bara tröttsamt om det görs för sakens skull och inget mer. I många medelhavsländer och arabiska länder är det mkt viktigt med machokulturen. Därför t.ex. gatlopp och tjurslakt på arenor i Spanien som när jag ifrågasatte skiten så tittade de på mig som om jag var knäpp eller ngt. "Vilken pussy" typ. Är inget fel på att vara lite mjuk ibland också, hård mot de hårda och mjuk mot de mjuka som Fantomen sade en gng i tiden, den filosofin passar mig utmärkt, ;)

2007-01-17 00:01
amfetaminpsykos

Hehe det går att ordna. Under gatloppet måste du lukta illa, putta minst en tant, slå X antal kvinnor och barn samt våldta en kvinna, men du får ej slå tre flugor i en smäll och putta, slå och våldta samma tant.
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Groupie

2007-01-17 00:07

Felici-JAH: Men geez låt folk vara som dom vill, alla kanske inte vill vara machomän eller hur? Fattar inte vadfan du gnäller över, det finns fortfarande "machomän" så om du nu vill ha det så är det ju bara att hålla dig undan från de lite femeninare killarna.

Hela den här jävla grejen med macho och kvinnlighet tycker jag förövrigt känns helt åt helvete, för det är bara en mall baserad på hur folk tycker man "borde" vara det finns inget som säger att män föds till rapande hårmonster som luktar svett och kvinnor blir små gulliga varelser som luktar parfym.

Som sagt låt folk utvecklas som de vill utan att behöva tvingas på någon mall, så lovar jag att du fortfarande kan hitta dina håriga svettluktande våldtäktsmän ändå.

2007-01-17 00:14
Man behöver inget annat än en schysst femma charas och temesta ? ./

2007-01-17 00:17
Asså grejen är att det skiner igenom så jävla tydligt när folk spelar tuffa men inte egentligen kan backa upp det. Precis som man enkelt kan se när vissa människor ljuger t.ex. Sånt beteende är ju bara bull och slöseri med tid, det slutar ju bara som en backfire och ingen tar en seriöst. Speciellt populärt när jag var yngre i stan så fanns det mkt snubbar som teamade upp sig i gäng och hela tiden skulle vara fett tuffa och kaxiga, "Eyy, få se guldkedjan len, får jag låna den va, ge hit den". "Ehh, nej, köp en egen". "Vadå köp en egen, vill du ngt eller va, ska du ha stryk eller fitta"? "Öhh, sluta snacka och börja veva då din lilla wannabegangster, vad väntar du på"? "Asså, jag skoja ju bara, det är chiiill, hehe hehe hehe". Var säkert en miljon såna händelser under ens uppväxt. Sånt är ju bara fett drygt och slöseri med tid när folk inte kan backa upp sitt beteende i slutändan.
Skivsamlare

2007-01-17 00:18
Jag instämmer med Rhetoric, men o andra sidan kunde jag inte ha brytt mig mindre. Jag hade gärna fortsatt att leka kull med en kompis med rakad armhåla.
Yes! In Concert — For the love of music

2007-01-17 00:23

Vilken söt rubrikändring...

2007-01-17 00:51
 vafan vem är du att placera alla i ett hörn, om man vänder på det och säger att alla tjejer skulle ha stora bröst, smal midja och saftig röv, gärna med en rosa rosett i håret, hur jävla sexigt vore det?!
 alla lika alla olika.

2007-01-17 00:51

Felici-JAH: Tänkte du på att du egentligen lesbianstämplade dig själv när du sa att du är manligare än alla män ?

2007-01-17 00:53
hazn_

och där gjorde du bort dig. game over.

2007-01-17 00:57
ILOVEDIAN4EVER: Du gör bort dig med ditt användarnamn, nöt.

prone: Är inte det samma sak då ?

2007-01-17 01:01
prone: Du beskriver fortfarande den typiska Linköpingslesbianen.

2007-01-17 01:08
Jepp :)