Herregud finns det såna killar på riktigt?
o |\_o )) \
men gift dig med nån jävla hockeyspelare då!
* De löser sig sa gubben och sket i badkaret *
hockeyspelare är väl dom som passar bäst in på hennes beskrivning där.. ja vet iaf att de va dom som sminka sig när ja gick i gymnasiet å de va INTE länge sen
!! :)
hahaha fan vad roligt skrivet typ alla inlägg av felicia-jah "OH NO, JAG SKREV ALLA. NOOOOOOO! LIVET GÅR UNDER! Byt ut alla till något som passar dig, grinfitta." Så klockrent sagt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Laurelisse ok .. skogshuggare då?
* De löser sig sa gubben och sket i badkaret *
dj_universe de lät bättre :) typ skoggshuggare/jägare/bonde kanske?
Det är väl bara att bli raggare?
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
ja där sa du nått iof..
Seriöst sen när blev det macho att raka sig underarmarna och följa sex and the city. Själv sitter jag i min solkiga wifebeater med en pizza bit och kollar gangrape and the hood. Ångorna från vapen fettet i stekpannan ligger som en röken i en holländsk coffeshop en lördag. Min sambo står och diskar med rumpan bar ifall jag blir sugen. Klockan tolv kommer polarna och då ska vi dricka öl och kolla på superbowl medans min sambo serverar oss. Sen blir det strippklubb efter det brukar jag ta ett fot bad med örtsalter eller få kristallterapi av min guru vishva shinti som podsänder från järfälla. Imorn blir det plastparty hos grannen. Now thats macho.
FREE Ayatolla.
hoh fotbad.. där sa du nått!
Nej
Felici-JAH du
TRÄFFADE inte nu heller. Seriöst du bor i Sverige, det finns en anledning till att vi har ordet lagom i vårat vokabulär. Ingen vill ha en RAMBO, jag lovar dig.
enokkkk Brorsan, raka dig för fan ;) du kan ju inte vara luden sen när det blir
beach 2007 . Gör som storebror nu ;)
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
Istället för att välkomna förändringar, hur ytliga dom än är, så stöter vi istället ifrån dom. Viva la jämställdheten.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
som vanligt kunde whoa folket inte fatta vad hon menade med "alla". skriver man alla så syftar man inte på alla helt enkelt, man syfter mer generelt på folk som håller på o bögar sig. sen alla killar som dissar i denna tråden kan känna sig träffade av felici-jah's tråd..womens!! en man betyder inte att man ska våldta, slå sina fruar och barn etc, som nån nämde där uppe, utan tvärt om, fast idåfall undvika sminka sig och kolla på sex and the city och fjolla sig som tenfingers. hate me hate me!
www.gbg031.se
i helgen hamnade jag på en fest hos en kompis till min tjej. killarna på denna fest hade passerat alla gränser. då ingen tjej ville dansa med dom så dansade dom helt enkelt med varandra..okej inget fel än så länge.det är när vi går in på hur dom dansade som det spårar ur.att killar gör nån slags bootydance på varandra är inte okej. fick höra att efter att vi hade lämnat festen hade dom spårat ur totalt och smörjt in varandra i grädde och andra saker som man inte borde göra med sina kompisar.
haffad men om hon inte menar ALLA så borde det ju rent logiskt finnas en hel del riktiga macho-män som hon kan ägna sin tid åt, istället för att klaga på de killar som inte vill leva kvar i karlakarl-mallen som någon formade för typ 50 år sen.
för är det så innihelvetes jävla viktigt för henne att klaga på "meterosexuella" så tycker jag att hon först och främst bör (som andra påpekat) klaga på de kvinnor som också är det. för är det så jobbigt med "alla dessa fjolliga karlar" så måste det ju nästan vara minst lika jobbigt med "alla dessa maskulina tjejer"?
jag känner killar som är lite "fjolliga" av sig i sättet som aldrig skulle tänka tanken på att sminka sig eller kolla på någon serie som t.ex. SATC. jag vet också killar som är "ruskigt manliga" som lätt kan sätta på sig foundation eller som öht bryr sig om sitt ansikte mer än att dom smörjer in sig med lite random hudlotion. så, hur går det ihop?
ahh skyll inte på sex and the city. Den serien är gjord för att vi män skall inse hur falska och lömska ni kvinnor är. Bra i utbildningssyfte. Annars håller jag med. Allt för bögig ska man inte vara. Jag plockar lite av mina bryn, men enbart i mitten. Annars ser jag ut som ett mcdonalds M och det pallar jag inte med. Men jag kan fortfarande bete mig som en neanderthalis så manligheten finns kvar no doubt. Och jag gillar speedos, vilket enligt mig är det manligaste som finns.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Vad som var manlighet på stenåldern, medeltiden och under industrialismen är inte vad som är manligt idag. Manlighet är inget konstant och oföränderligt? PÅ vikingatiden var det väl jävligt manligt att inte tvätta sig på ett år och att våldta byzantanska (eller whatever) kvinnor och råna fattiga bönder. Jag hoppas inte att någon förknippar manlighet med en fet skabbig pimp i träningsoverall från Donetsk som kidnappar 13åriga flickor och sen säljer dom som sexslavar? Manlighet? Ett väldigt diffust och förlegat begrepp. Precis som jag hatar begreppet metrosexualitet. Denna "manlighet" som trådskaparen tillhör förhoppningsvis en annan tid. Det är väl ändå skönt att saker och ting förändras, förhoppningsvis leder fjolligheten till att killar uppskattar tjejer som självtänkande och självständiga individer och inte som sexobjekt och jämnåriga mammor. Ett led i jämnställdheten? Du kanske får omvärdera din defintion av manlighet? Är det manligt att vara ohygienisk, ett sexistiskt svin, som bara gillar bilar och snus och njuter av sitta och rapa i soffan framför Stefan och Krister? Manlighet är ett förlegat begrepp, används bara av killar som behöver hävda sig och av tjejer som är osäkra i sig själva. Om du gillar dessa typer av män kan du väl dra ut å bosätta dig i Sjöbo (Okej, grova generaliseringar nu), dra ner till macken och leta!
Producent
2007-01-17 12:14
finns inga, dom är utdöda!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
enokkkk P20 Om du ylar varje gång när det är fullmåne är du en varulv, annars är du en iranier.
There are no stupid questions, just stupid people - Mr. Garrison
Tror f.ö att det finns få länder som är så metrosexuella som Sverige, undantaget är väl kanske Italien då..
There are no stupid questions, just stupid people - Mr. Garrison
får man säga "grinfitta"?
haffad: Nej en man betyder inte att man våldtar, självklart inte. Alla som gjort den paralellen här lär knappast heller mena det utan den används för att förtydliga hur idiotisk hela den här tråden är. Sen tror jag det föreligger större risk att machomän ser ner och är respektlösa mot kvinnor än vad det är att femenina killar är. ------ Förövrigt skulle jag nog inte vilja sätta femenint som synonym till meterosexualitet. En femenin kille behöver inte vara intresserade av smink,utseende eller mode. Medan en meterosexuell kille inte nödvändigtvis behöver vara femenin, jag har fått uppfattningen att detta snare handlar om att man har ett väldigt stort intresse för sitt utseende, m.a.o man är nästan lite fåfäng. Annars får jag nog ta och hålla med Phatie. Min upplevelse är att de killar som är manligast oftast är de som pysslar mest med sitt utseende, kanske för att se snygga ut för damerna vad vet jag. Hursomhelst så känns det som det är större chans att en "manlig" man ställer sig och börjar dona med smink än en femenin man.
Ja, vi kan ju med gott samvete från och med nu säga att Felici-Jah har gjort bort sej, hoppas hon kryper ner i hålet hon kom ifrån och stannar där nån vecka eller två. Barnrumpa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är skillnad på att vara mån om sitt utseende och att vara feminin, glöm inte det. Dock så håller jag med Felici-JAH, män idag är inte män. Personligen så tror jag att det har att göra med att dom är bortskämda och har sluppit undan lumpen. Vad som behövs är... JÄVLAR ANAMA!!!
Jag har inte tagit mina piller idag.
Felici-JAH Eller så är det så att dina så kallade machokillar inte vill ha dig för dom gillar att vara manliga, och vill gärna ha en kvinnlig flickvän, och det har vi ju redan konstaterat att du inte är.
Själv tycker jag det är tråkigt med riktigt tjejiga tjejer.
Rehab is for quiters.
John McClane , där har ni ramen för en riktig karlakarl. I protest mot det tjocka täcke av fjollighet som har lagt sig över dagens män ska jag fan inte duscha på en vecka, dricka mer öl än någonsin och snusa nermalda spädbarn. Hur många metrosexuella män kan man håna på en dag? Vinnaren får en dosa baksnus och en folköl + en bandning från fotbolls-vm 94.
Walking the street of dreams
Vad har hänt med alla brudar? Ni ska inte ha ett fint jobb, ni ska vara hemma och föda ungar, städa, laga mat, diska, tvätta och sära på benen när jag kommer hem från jobb.
Vad har hänt med alla brudar? Ni ska inte ha ett fint jobb, ni ska vara hemma och föda ungar, städa, laga mat, diska, tvätta och sära på benen när jag kommer hem från jobb. Det andra vettiga inlägget i tråden!
Walking the street of dreams
Varför måste killar som vill bli riktigta "män" vara brunstiga håriga dräggiga... känns som vårt samhålle har kommit gansla långt för att slippa detta.... Men trots detta tycker jag att det finns på tok för många grottmänniskor kvar. sen itne sagt att man måste sminka sig eller klä sig i kvinnokläder....
Och vart har alla underbara RIKTIGA kvinnor som lever endast för att bistå sin manliga man tagit vägen???......puss
O_o
I Messo verkar ni ju ha en riktigt man som heter duga. Taskig kvinnosyn och färdig snickare 2007. DAMN!!!!!!! Ser du dig noga omkring så regnar det manlighet så in helvete uppe i denna mothafukkkaa!!!
Alla Jean Pierre-män kan gå o vaxa bröstkorgen. Män ska inte lägga ner tid på att vara lena och fixade i håret. Keep it simple, keep it clean.
whoopzidoo
Clean? Menar du ren? Jag känner en kille med lite halvaggressiv acne, pubsihår på bröstet, ihopväxta ögonbryn, kanonmycket pungsvett, öronvax och hår på ryggen! Bangar du? Nämen seriöst, tror jag fattar vad du menar. Det e ju soft om det innebär att du inte bryr dig så mycket om utseendet, fast på något sätt blir det en omvänd ytlighet? När kommer en kille säga: Så trött på alla kvinnor som bara bryr sig om sitt utseende. Sluta raka er under armarna och mellan benen! Kamma för fan inte håret! Sluta duscha flera gånger i veckan! Bort med allt jävla smink och sätt på dig ett par schyssta farmorstrosor!
Jag gillar inte att män har blivit för ytliga. Tänker inte "försvara mig" för att någon kallar mig tragist =)
whoopzidoo
Felici-JAH Nu är det ju i alla fall klart!
"Jag gillar inte att män har blivit för ytliga."du får helt enkelt inte ligga för att ingen tycker att du är attraktiv nog. tråkigt för dig, men låt det inte gå ut över alla män som tycker det är skönt att inte se ut som en slusk.
Rehab is for quiters.
"Jag gillar inte att män har blivit för ytliga."
whoopzidoo
Död åt Blandat-eliten, fatta att mänskligheten utvecklas. Vill du/ni vara trångsynta och leva i någon sorts medeltidsanda kan ni väl göra det. Men kom inte och fråga vart "manligheten" är på väg, pinsamt. Gå och knulla Jan Guillou, eller en get för den delen du..
omg haha grabben du har en skön syn på oss män, synd att du drar alla över samma kamm, smyg bögar är inte samma som oss hetrosexuella remember that dude
shit vad alla misstolkar med vilje.. tyckte det framgick rätt tydligt att hon skrev lagom överdrivet och med VISS sarkasm.
Hennes tråd var ju uppenbarligen inte en längtan efter tjurfäktningar eller hustrumisshandlare, utan bara ett rop efter some old-fashion-men.. I feel her.
Felici-JAH det jag fortfarande häpnas över är ju just saken att DU BEHÖVER INTE BRY DIG. There's plenty fish in the sea. jisses. vet du hur mycket män det finns
som är som du vill ?
Är det så svårt att strunta i att hata killar som nu råkar vilja vara ytliga till den grad du hårddrar dom? Kan du inte bara respektera andra för vad dom vill vara och som jag tidigare nämnt, hålla dig på din "planhalva" om man nu ska dela upp karlar i "meterosexuella" och "manliga" (enligt din egna mall av begreppet "manlighet")...
det är så jävla lätt.
"Girls can wear jeans And cut their hair short Wear shirts and boots 'Cause it's OK to be a boy But for a boy to look like a girl is degrading 'Cause you think that being a girl is degrading But secretly you'd love to know what it's like Wouldn't you? What it feels like for a girl" - madonna ganska passande. men nu är det helt enkelt acceptabelt att vara tjej också:)
syumoan akoinwe!
mellanöl word! håller fan med, klagar nån på manligheten ska fan kvinnligheten sänkas totalt. va e det med alla jävla feministfittor som vill ha jämställda löner osv. ställ er bakom spisen ta emot kuken å föd ungen, håll truten å sluta gnälla över manlighet på whoa. vemm fan tillät er använda internet ens???? resonemanget sitter för fan i röven på folk!
Naizo P18 Hur många metrosexuella män kan man håna på en dag? Vinnaren får en dosa baksnus och en folköl + en bandning från fotbolls-vm 94. Hur många män som inte får nått kan man håna på en dag? Vinnaren får binda fast och mata nazio med folköl med baksnus i med den kompletta dvd serien av These Are the Days of Our Lives i förgrunden.
FREE Ayatolla.
idag på gymmet så var det en kille som böjde sig ner o vad har han på sig. STRING! jag skrattade så jag dog.
syumoan akoinwe!