I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kompis-flirten. (Göteborg)

Övrigt - Blandat

   

2007-04-04 14:23

Kompis-flirten. (Göteborg)

Hej!
Jag heter Madde, och jag har nyligen flyttat från Västerås, till Göteborg!
Jag känner ingen här i stan, iaf inte så att jag har tlfnummer, och kan slå en pling när jag vill hitta på något..

Så jag är ute efter kompisar!
Eller bara bekanta, eller kanske ovänner? ja, anything skulle pigga upp min nu ganska så ensamma vardag..

Vem är då denna madde?
Jo, jag är en glad, ibland tystlåten (inte på fyllan) dansant tjej, som är upptagen, dvs inte ute efter dig, eller dina ragg på något annat sätt än ett kamratligt!
Jag är öppen för det mesta, och dom flesta (inte heller detta är en inbjudan till ett sexuellt förhållande med mig)

Vem är du?
Det vet jag inte, och jag har inte krav, eller kanske ett, att du ska vara trevlig, men nappar du på min annons är du antagligen precis en sån människa jag är ute efter!

Så skulle inte en till kompis skada i ditt liv, får du gärna höra av dig, så kan vi styra upp en date!
Tycker du bara synd om mig, och vill låta mig hänga i bakgrunden när du och dina kompisar gör nåt ballt, så skulle jag inte tacka nej till det heller!

(vet ni annars hur man träffar vänliga människor här i stan, får ni gärna ge mig tips!)