Killmodeveckorna.
Imorgon börjar killmodeveckan i Milano. Själv ser jag fram emot Jil Sander, Burberry Prorsum, Mcqueen och Prada. Paris smäller ju högre såklart, men jag är ändå jävligt peppad. Vad ser DU fram emot?
Tycker faktiskt det ska bli kul att se vad Alexander Mcqueen har åstakommit, Vad jag har sett på hemsidan så kommer det bli mkt seglar kännsla över deras kläder igen. Det är iof alltid kul att se. Tyvärr är jag inte så insatt i det men ser gärna på det. Tror dock inte att denna tråden kommer uppskattas av så många. Kan man se det på Tv? Vet du det, NEJ?
HELSINGBORGS IF!
Nej det tror jag inte, iaf inte på någon kanal som jag har. Kanske finns någon streamad typ TVAnts grej eller nått, men jag tror att chanserna är rätt små. Jag vet att antagligen så kommer inte så många uppskatta tråden. Men kanske några, det är ju ändå ett modeforum. Och alla andra slipper ju klicka på tråden om dom nu inte vill.
FYFAN va fett! var hittar du bilderna?
Yahoo news, vänta jag ska ge dig en länk där du kan se hela visningen.
tack! sjukt snyggt. burberry var jävligt sexigt också.
Lite samma gamla från Burberry, endel lookar var coola, fjädrarna var galna. :)
Versace ingen kommentar
usch på det mesta faktiskt, modé är väl inte min grej
be the change
Helt horribel visning av Missoni. Att arkivera under kategorin vad fan tänkte ni. Postar inte så många bilder ifrån de visningar som jag själv inte diggade så mycket, om någon vill se mer så kan den ju säga till.
Bara den vita från versace som va snygg resten var ju rätt uh!
Dags att ta in folk på min "kompislista" igen så bara att lägga till mig. (förutsatt att vi snackat då).
Moderator
2008-01-13 12:20
Dior Homme med Kris van Aasche eller hur han stavar är ju rätt spännande. tror jag såg nånting som var snudd på horribelt. Raf är ju riktigt spännande.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Älskar verkligen attityden i Prorsum. Dom har tagit den här "början av 1900-talet-stilen" till perfektion imo. Till skillnad från Missoni som bara ser fult och gammalt ut. Aldrig gillat varken Versace eller D&G fast iaf det sistnämnda var faktiskt ganska coolt ändå.
Legoland: Ja, Dior visar i Paris om en vecka. Jag saknar verkligen Hedi Slimane, men det ska bli kul att se dior homme ändå. Förhoppningsvis är han tillbaks snart, om ett år pratas det om.
Rekomenderar sidan
http://men.style.com/ för att se gårdagens visningar i sin helhet. Raf Simons innehåller ju tex mycket mer än dom där marmorprintsen. Tog dom bilderna igår för det var dom första som kom. Tänker inte posta hela kollektionen här nu, för det blir bara grötigt, men gå in och kolla där.
Oj, glömde skriva, den sistsa var Antonio Marras , my bad
Sjukt snyggt! Mycket överraskande, jag gillar allt. Proportionerna, skärningen.
Bara Jil Sander och Prorsum som imponerat än så länge tycker ja. Skulle inte Prada vara igår?
Och nu väntar vi alltså på kvällens förväntade höjdpunkter haha 19.00 Alexander Mcqueen 20.00 Prada Vi får se när bilder dyker upp. Eller vi, det är ju inte så många i den här tråden iofs. haha. Vore kul att se Niel Barrett också, är inget större fan, men vem vet. chea
nej, Prada är nu. ikväll :)
Får alltid för mig att lördag är söndag när jag krökar på fredagar :S
För övrigt är det svenske designern Lars Nilsson som har designat Gianfranco Ferre kollektionen.
Men's fashion, how lovely!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack, NEJ! Det var kul att titta på. Gillade starkt Pradas röda outfit!
HELSINGBORGS IF!