*peeeek*
hade en färgningsolycka som resulterade i rosa ögonbryn, vad kul det ska bli att gå till jobbet imorgon...
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Misery_chick Fierce! Me like long time Och Enola, jag har sett kissekatter som är hårdare! (Inlägget ändrat av Baboso 2008-10-26 23:00:01)
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Pimpin pimpin!
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
Jag på sommaren som nu passerat med min kompis, full,glad,solbränd,nyrakad och torr om läpparna:) Jag till höger flresten med bruna ögon änna:)PUSSSSS
Baboso haha är inte de där totoro?? :D
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Michelle MEN! Nu har du avslöjat min sanna identitet!
Baboso haha jag visste de hela tiden:D
Midas, Pen , today stockholm, tomorrow the world!Boo , prrrrrrr!
Och sådär fnissigt när man går in och kollar på Hems2s presentation ser man en text som tycks återberätta om en raveliknande tillställning... som ännu en gång stärker Faster Harder Scoonikken-tesen ^^ haha ni kan ju fortsätta spekulera i vart det var jag var nånstans....splash var närmast hittills men inte rätt!!
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
Vikktorius: Det var jag och jag hoppas du njöt av att bilden etsat sig fast på min näthinna såpass mycket att det blev en deja vu av att se dig vid berså...
Här får du och alla andra mig i bildform från bokmässan i år
En rotnonchalant kannibalistisk kulturkameleont med omättlig hunger för allt från tahitisk högerprogg till ethiopisk slapstick.
berimbau P21 : Haha jamen där är du ju.. Ja och förhoppningsvis kommer du aldrig kunna tvätta bort den därifrån heller, jag kommer förfälja dig enda in i drömmarnas värld! MOHAHAHa Ha hA haha!
baboso bullshit! jag är hård som sten.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Enola Ja ifall sten är lika med en trött koalabjörn som äter eucalyptusblad och tittar förvånat på en när man utan förvarning tippar omkull honom.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Baboso ska vi gå ut och göra upp?
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
halloween! blod! skräck! buuuu!
...jag skulle vara fräsig med vampyrtänder men såg mest ut som en dreglande hund, sen spräckte jag läppen och blodet där får duga som skräck-substitut.
vad har du mellan framtänderna?
ah, då fattar jag, trodde det satt mellan tänderna, inte från insidan läppen.
Hur många bilder har du postat nu Misery_Chick?
Ok, här är jag... igen... gammal är äldst!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vikktorius P21 ingen aning.
räknade, fem bilder är det.
"Not fuck myself in the head with stupid men"
Victoria är classy
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------
Jag är classy.
erorone P21 hehe, den där "classy" fuskisskumpan drack jag när jag var sisådär 16 eftersom den var så billig. ^_^
men gjorde du det med famnen full av customs !?
erorone P21 touché, min gode herre ^^
godammit feta dojjoooooooooor du hade där erorone ,får trösta mej me bilden då mina adidas blev baxade
http://soundsof051.com/
Pimpmystrumpa är to die for!
Ser så lycklig ut, älskar denna bild
jamal hur gick detta till?? jag har alltid undrat hur skor blir knyckta.
victoria var galet fin.
Zittla - The Fatal
Vet inte om denna funkar, aldrig postat bild direkt i inlägget innan, haha. Tjoo
naaaaaaaaw tack-SkadeGlad-:) Nu kan man sova gött inatt efter en komntar från en vacker varelse som dig!;)
besserwisser1 , nice bodymods! Du passar galet bra i både smiley & sternum.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
röker shishaaa
http://teachmesoul.blogspot.com
på den sista bilden ser jag så tanig ut. Skyller på tröjan egentligen är jag biff
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
en annan var zombie på halloween, om jag lyckades är en annan sak:P
http://www.tweenerpie.blogspot.com
R0feman P23 : Vad är det som pågår egentligen!!?!??!!
jag var pirat på halloween, jag ;) arrrrrr!
Viktorius: Jag dricker bärs vad ser det ut som?
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Ska sluta festa...
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
Enola Jag är knappast rädd för dig så sure, bring it on! *Gör coola gängtecken*
R0feman P23 :Jag tänkte väll på bilden ovanför iförsäg haha... Det var inte så att whosa var på samma fest som du eller?
Jag på Hall-och-vin, var en ond Rysk Professor hahaha..