Djureri: Ögonen är fortfarande öppna = fortsätt festa ;)
Victorius: Vem är whosa? Kortet är ifrån en indieklubb på underjorden i Göteborg. Taget i logen med något tråkigt indieband som jag inte kommer ihåg namnet på.
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Baboso P26 stiligt! maskulina linjer! Fabio!
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Cowboy totoro
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
R0feman P23 Haha han hade en annan tråd om där han låtit folk kasta dart på hans nakna kropp... Mmm Underjorden är bra skit!
Misery_chick You dont know the half of it! Michelle Jag rockade hatten huh? Men det var tyvärr det enda som var cowboy med mig:(
Baboso Ja men de e cowboy nog :D
Michelle Jag kan hantera en revolver som en cowboy också:)
Baboso Ja men dåså, saken e biff :)
pimpslap F23 oh nämen tack :)
Kallt.
^ Smart sagt.
Victoria du är så söt och vacker på samma gång. KAPOW! Crebolas var en vacker pojk..trots kvasthåret ;D
Delam tange barat
Rachel
Haha tack =)
En till för det.
baboso pft, jag kan ta dig med en hand bakom ryggen. Jag gick fan Smedbyskolan i Upplands Väsby, det är karaktärsdanande.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Enola Born and raised i betongen i Walzta. Eller ja semiraised iallafall. Break yourself!
Märsta, ajaj. Mina kondoleanser.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Baboso och Enola ni borde flytta ert tjuvsnack till gb faktiskt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sorry, jag slutar nu.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ankan är lätt bland de sötaste tjejerna på the intrawebz
???
Anka och baboso är mina favoriter! Sen finns det ju mindre vackra varelser i den här tråden, uuh! ; p
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
*..emelie..*
Naw, gosigt:)
Another one bits the dust:
Och en från halloween där min killkompis är utklädd till min nattmössa alternativt jag utklädd till snopp.
baboso jag tror på snoppen jag
Baboso Har du tatuerat facet? eller är det en synvilla?
Vad hände med den roliga fula snubben? Det är så lajbans med internetmobbning.
Wearing my Rolex
Redaktionen
2008-11-07 03:29
jag röstar för en ny tråd jag.
namaste
Camillannn Helt klart roligare så så vi säger det. Muzzka Nja det är nog en synvilla då.
full o glad, kexchoklad
en gammal,
och en lite nyare,
jag är liten :)
www.myspace.com/lizenmusic
Liza_ jag ser inga bilder :( är det bara min dator det är fel på eller har du laddat upp jättekonstigt? värt att kolla upp i så fall kanske..
jag såg innan men intr nu längre... mystiiskt..
On fiiire
It's nice to be important. But it's more important to be nice.
Baboso P26 : Baboso du tycker inte att du börjar fnaska runt lite för mycket i denna tråden nu ? :D
Vikktorius Jag är attentionwhore. Det måste du väl ha förstått vid det här laget?
orkar inte kolla igenom tråden efter nån snygging, så om du gillat. Se det som en kontakt annons! :p
Baboso P26 : Jo jag noterade detta, och det är väll alla som postar i denna tråden, inklusive jag... Varje gång man ser att tråden blivit uppad flyyyger man in i den och hoppas på att få se något nytt men varje gång får jag se en skäggig liten mysfarbror... haha.. BUT DO WHAT YOU GOT TO DO!
Undra om det funkar.
Men jag är iaf han till höger som ser ut som Eddie Izzard Junior. Men det är okej när man är på Sensation..
Glömde nästan.. no homo
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
fan va skönt att se ut som en eddie izzard junior
Pyjamaspartyt spårade ur.... Fast på ett bra sätt förstås ;)
Existerar pyjamaspartyn? Trodde det var nåt som killar drömde om bara, haha
http://duckdown82.tumblr.com/
duckdown: klart de gör! :)
Ankan var hot
mellon: Ja, det känns gött. Nu ska jag bara bli lika rolig som honom. Sen jävlar. =)
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin