Dom blir så stora som du lägger upp dom på den sidan du länkar till.
Redaktionen
2008-11-26 04:12
Redaktionen
2008-11-26 04:25
hahaha åderpåleone är hittills min favorit!
gör om, gör rätt :) haha åderpåle, min hingst!
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
ahahah ålderpåle , sjukt nice.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sibs är glad för att han fick upp mig i frittfall och jag gråter (jag är sjukt höjdrädd)
Bilden är tagen i sommras
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
min tanke med en bild på mej o en av mina hundar var att de kanske ökar mina chanser att få positiv respons från alla tjejer! :P
Den såg väldigt filosofisk ut, ute i skogen o allt ^^
det finns en chat! missa inte den...
Koppen med kebabsås du har i handen, är den till hunden?
One chapter a day
kebabsås? nee kaffe, va till mej men hunden smaka kanske lite kommer inte ihåg..
baldur : Vill inte på något sätt dissa din hund, den (hon?) är skitfin. Men jag har en känsla av (och rätta mig om jag har fel) att hundar som är mindre får mer respons från kvinnor. Sen tycker jag det där med att hundar skulle vara någon sorts 'chickmagnet' bara existerar i USA. Funkar det i Sverige? Fråga till killar med hundar: Kommer det fram kvinnor till er på stan/i parken och börjar föra en diskussion om olika foder, leksaker etc? Svenskar överlag är ju väldigt reserverade, så är hundar typ en socialt accepterad "ursäkt", för att starta en konversation med en helt okänd människa? Nu gick jag grovt Offtopic, men det är Torsdag, så det är lugnt.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Meph haha ha det var ju lite av ett skämt det där.. när hunden är valp, då jävlar men det var egentligen skitsamma eftersom jag aldrig låtit mina hundar hälsa på främmande människor eller hundar när de var valp.. så egentligen kan man väl säga att mina hundar i sig varit chick-magnets men eftersom jag dissat den som frågat om den får hälsa så har jag nog fått fler som tycker jag är dum i huvudet än en trevlig snubbe me fin hund.. :P Jaa det kommer fram kvinnor, händer att man snackar foder också hehe.. Ja offtopic men som du sa, de är torsdag! :D
Producent
2008-11-27 19:55
Mephisto: Yes det händer, aldrig snackat foder dock haha
baldur: Haha, jag förstod att du inte var så seriös. Men jag kände ändå att jag var tvungen att ta upp ämnet =) Varför vill du inte att dina hundar ska hälsa på främmande människor? Max_I_Million: Vad pratar ni om?
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Dem flesta lägger upp flera bilder så jag följder väl trenden..
Denna är tagen igår..
Jag tror ingen klagar på att du gör det :)
Turmössan på ofc.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Baboso har pondus i skägget..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Om Baboso hade en Orange mössa och bodde i Göteborg så hade jag definitiv sett han idag!
haha världens löjligaste leende.
http://www.tweenerpie.blogspot.com
Med skägg
Utan skägg
http://duckdown82.tumblr.com/
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Moderator
2008-12-01 18:31
Tummen upp för fler youtubeklipp!
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Lepra vann!!
One chapter a day
Skön video!
Walking the street of dreams
Från i lördagsnatt.
Jag petar mig inte i näsan, jag sover.
Nästa gång jag dricker alkohol blir på nyårsafton...
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Camillannn ser bäst ut, om någon nu undrar. Lite konstig frisyr dock. :)
yea
the world has enough for every man's need .. but not enough for every man's greed.
eeeh.... ja just det!
- mjölksyra är livet
Gör ett nytt försök!
Finns det någon in this godforsaken hellhole som ser min bild? Jag ser den inte, men det är omöjligt att jag gör fel två gånger på en dag. Kanske är min webbläsare som strular.
Jag ser den.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Skumt.. gotta do sumthing about this!
Goldielocks!
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
jeppehehe P18 jag är lite konstig! höhö
Producent
2008-12-02 05:15
jag nämner inga namn, men vissa här är goddamn cute. och det trodde jag inte
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Crue är god damn!!
Du är ju för söt Baboso! :)
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
ett stycke cigg i handen
ett stycke telefon i handen
Ett stycke wu-wear halsband i handen / nattrådspic
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
HAHAHAHAHAAAAAAAAA.. Lepra vann mitt hjärta.