Fail på mig ^^
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
ja lite het kan man väll vara ibland ^^ =)
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
Michelle Tell me something I dont know!
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
en sn0rpan till vänster och en vaniljj till höger
Wisdom is wonder
Hmm fick inte riktigt den uppmärksamhet tidigare som jag trodde, kan fler hundar gör saken bättre?
Baboso jag trodde ju att du var en allvetare.. då blir de svårt :D
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Redaktionen
2008-12-02 20:03
haha! sista bajskorvbilden var ju bara SAHAAR ball. YO!
namaste
Jag igen då bah
Jävlar hår att växa så fort
Producent
2008-12-02 22:38
vaniljj sluta vara så jävla söta då! sötjävlasöt von sötos!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
haha :D tacktack
Wisdom is wonder
buzz: vågar du inte skriva det från din riktiga användare?
Natta_l Din kompis är jäkligt lik den där unga killen i idol, inte så bra på namn. Vilket säger mer om honom än om henne...
''If life was prison, music would be the yardtime''-Gift of Gab
Hej fredrik 27 jo, det är precis det jag gör.
hopp och lek.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ganska full nere i källaren. tror jag.
Tack magnolia_ !! Du är hetast på whoa helt klart ;) Vill du hooka nån gång, typ idag eller imorgon?
En till då, spelar billjard =)
Crue sluta nu... Det är INTE OK att vara så snygg!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Krossad_anka är kär i crueee.. lalalalalaalalalalalaaala
JimmyMorfin är svartsjuk.. lalalalalalalalalalalalala
Nej, jag gillar brudar med beard
Crues tröja var snygg. Om jag tar tröjan så får ankan honom.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Tröjan är redan snodd :*( Eller inte snodd, men polaren lånaden den, flyttade till oslo, nu får jag inte tag på han Anka tackar ;)
Crue: Vad är du för en typ av person som lånar ut sådana tröjor till polare utan någon sorts pant? Vafan :/
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
http://img141.imageshack.us/my.php?image=bild9eb6.jpg Schnyyggg
Visst tror inte att det är nått fel på Crues utseende, men man fick ju bara se halva ansiktet i profil ju!
hur lägger man upp bilder =)..?
http://img152.imageshack.us/my.php?image=dsc00387hr7.jpg
tycker även att emelie var sjukt söt =)
Jättesöt är jag.
Lepra: Det ser ut som om ditt huvud är kapat på mitten. Några andra åsikter om ditt utseende har jag inte. Förutom att du ser jävligt snäll ut.
Jag har basker på mig =)
Förstod faktiskt att du bar huvudbonad =)
Haha. Vad bra och jätte snäll är jag också =)
Vad bra! Jag får höjt förtroende för min förmåga att döma folk utifrån deras utseende!
Du lyckades bra ;)
chomperzchompa kolla längre upp, så ser man en bättre bild ;) Finns nog några fel med mitt utseende haha =) Haj haj haj Fredens
Toastare
2008-12-05 10:58
Baldur, det är ju du med flattarna!! Som jag kommenterade på Rebeccas wall på facebook :) Så du finns här med.. Hur många flattar har du? (en flatte är ju ett tecken på att man är en bra människa!!)
Jag skyller allt på Emma!
BILDTRÅD! Ni har gästböcker av en anledning.
BountyBoo: Aha ja men det kommer jag ju ihåg! du skrev att du hade haft flatte när du växte upp eller nåt sånt va? japp på whoa var annars? haha.. OK så om jag säger att jag har fyra så måste det ju vara svinbra för min karaktär? :P
flatte på rebeccas wall. världen är liten.
Baboso kommer alltid vara min favorit.. Och d-beck självklart. hihi.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Helt plötsligt ser 94% av alla killar, som presterat i bildtråden, sitt eget bidrag som ett enda stort meningslöst fiasko... och allt pågrund av Crue kommer in med allt en kvinna söker, så som skägg och en keps på sniskan, och blåser iväg krossad_ankas hjärta till en plats där moppe-mustacher inte längre duger... snyft. Detta är en hård dag för oss pojkspolingar på Whoa.
Hahahahaha va ? va det en peak mot mig eller ? :P
Haha nej inte en peak, snarare ett faktum hahaha.. Det är bara säga grattis! :D