phatie: ajaj kapten:) haha
http://www.tweenerpie.blogspot.com
Lepra = giggetygo!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hej på dig.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
LillJ läcka lår i dom där!!!
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Lacroix: Får jag chansen på dig? Jag tycker om promenader i solen, rödvin, resor, vackra kvinnor, bra humor o en massa saker till....allt du behöver göra är att ta dig ner till skåne i sommar. ses sen snäckan puss
Toastare
2009-05-02 14:21
Sluta spamma bilder. Lägg upp en-tre stycken i samma inlägg. Ingen är intresserad av att se 10 foton i rad av samma person.. då kan man lägga upp de bilderna på bilddagboken och länka från sin pres.
Jag skyller allt på Emma!
Hello summercolors!
Delam tange barat
Rachel is gorgeous! Och LillJ's bilder funkade inte ens. Det var väl mer det som gjorde det irriterande med alla inlägg på raken.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
http://www.picamatic.com/view/3494040_skellefthe%C3%A5_044/ större bild.
mindre variant!
puss.
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
men madame, du får lära dig och länka bilderna ordentligt också :) Vem e du på bilden?
FÖRORT
den blonda.
Känns som att jag känner igen dig från någonstans.
Jag hjälper dig med din bild då :
FÖRORT
MRsalesman Jo men visst. Såvida att du inte är en läskig 40-taggare med flottigt nätlinne med för mycket fritid som kommer låsa in mig i en källare i 30 år och under tiden fylla mig med diverse fluids så är jag upp för promenixer, vin och allt vad du nu gillade^^
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Tack planet vad snäll du är. Jaaså, fan vad knaas. dock kan jag inte säga detsamma om dig, vet inte ens hur du ser ut! :D
Bjuder på denna för att göra alla lite happy och få en liten nostalgi-kick kanske =]
WHOOO U GONNAAA CAAAALL!!!
Fucks your life up crew Tjabo!
ÅTERGÅ TILL ATT POSTA BILDER, PÅ ER SJÄLVA! Inget mer gnäll om struntsaker. Get over it. /Admin
vet inte om den funkar
BIT POP is taking over klockan 8
Det gör den icke Kamel.
Vi är överallt!
nej det sket sig men nu
BIT POP is taking over klockan 8
tuuudiluu
***Tråd rensad*** Rensade bort allt avklarat tjafs :) Nu vill vi se bilder, visst?
Delam tange barat
inte för att jag direkt hade en klar bild över hur Virtual_Sexuality skulle se ut men jag blev ändå lite ställd för jag trodde inte att han skulle vara i närheten av att se ut så som han gör på kortet :D lite svårt att säga om profilfoton men jag TROR att han är snygg.
Lacroix, Skadegladsback, krossad anka, electro osv osv... Är övertygad om att Whoa har flest snyggast tjejer av alla communities
FÖRORT
Lacroix: utgå från det du skrev däruppe så kanske du blir positivt överraskad iaf
Jag är såå besviken på whoas tjejer...
MRsalesman Det låter ju iof lovande, inget kan ju vara värre än det;) Skillz Varför det?:P
Lacroix: För alla är svenskar, haha. Mer blattebrudar åt folket <3, men givetvis finns det undantag ;)
Det är en svensk hemsida?
Det har väl ändå inget med saken att göra? :D
Glöm vad jag sa, om vi säger så här. Dom flesta här är inte min typ av tjejer, men med vissa undantag!
Skillz Då får väl du värva massa "blatte"-tjejer till whoa då:D
Äh, det finns, dom gömmer sig bara :(
Måste bara säga att jag gillar Virtual_Sexualitys tatueringar!
Virtual_Sexuality; Snygg arm! resten var ocksa snyggt. :) men hursomhelst, fina tatueringar.Medoria Inte alla kan se sadar snygga ut i kort har.. fresh.
LillJ är ju riktigt het!
Skickar väll en till bild, det är jag med den dåliga hållningen till vänster.
Tack va snälla ni är flickor, jag gillar dom också hoho:) Phatie: jag ser likadan ut på andra sidan också haha :)
Vikktorius, Tacktack! jag kan bara hålla med phatie.
OOOhh LillJ hade fräknar, jag tar tillbaka allt negativt(eller ens åt det hållet) som sagts.
Jag och några goda vänner var ute och chillade i det fina vädret på valborg, helt plötsligt kom en vit liten tuss fram från ingenstans. Jag tok tillfället i akt och passade på att gosa lite, då jag inte får så mycket utav den varan annars.
Det är alltså jag till höger...
PS!!! Om någon vill gosa, holla @ PM så kan vi prata mer om det. DS!!!
Nu är jag trött på det här. Antingen så följer ni tråden, postar bilder och ger direkta kommentarer till bilderna eller så kommer det börjas dela ut varningar. /Admin
Empiree : True story! Dom har sin egna lilla charm. Du har väl inte sagt något negativt?
hur ofta hittar man en sten format till ett hjärta bara sådär?
Var är alla Emo's som ska säga: Det är bara leta i mitt bröst om man vill hitta ett stenformat-hjärta...
hahahaha