Camillannnx2
Skillz :Ja man kan inte missa en tjej som jag! :D Blond, 157 centimeter, skön stil! Camillannn : Fett fin bild! :)
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
***Tråd rensad*** Vill ni chatta, är det gästböcker som gäller :)
Delam tange barat
här kör jag kanon.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
varför inte...
Fucks your life up crew Tjabo!
Photoshop, its a beautiful thing..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vikktorius,
Var är alla Emo's som ska säga: Det är bara leta i mitt bröst om man vill hitta ett stenformat-hjärta... Det är inte en
hjärtformad sten då? Haha..
BIT POP is taking over klockan 8
LillJ Ne de tror jag inte, menade mer OM. Ja fräknar e riktigt nice
Med smink (mina tänder ser fucked up btw):
Utan smink (ett halvår yngre och lite lätt brun):
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
woho. Äntligen börjar det komma upp lite bilder!
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
Shooortie!
cocacola!
kamel P17 Hahhaha, läcker
Vi är överallt!
Syftade på stolarna om du inte förstod det =P
Vi är överallt!
nej Everlast P18 försök inte skylla på stolarna nu
En glad Michelle någon dag.
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
HAHAHAHA FAIL
Var är alla Emo's som ska säga: Det är bara leta i mitt bröst om man vill hitta ett stenformat-hjärta... ja fatta inte det förens jeppehehe P18 citerade det
Michelle: Dumma mössa, fortfarande inte fått se en bra bild ;)
Skillz Jag lovar de kommer haha :D Jag råkar ju alltid ha nåt på huvet när de e foto på g ;P
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Bra ;) Haha ja, jag har märkt det ;)
Kamel, Everlast. Ser ni någonting som inte jag ser?
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
DGAF: Ett manligt könsorgan...kanske?
exhale: tack så mkt! jag har bara gett mig den på att rocka min frilla!
haha kukbilden var bäst hittills <3
En bild ifrån lördags, det är jag som happy face längst till höger
fan va svåra alla var att placera som "snygg" eller inte. kan inte bestämma mig om vad jag tycker testie är heller, precis som viritual_sexuality-snubben.
Jag & min Skate. :)
Okej förlåt LillJ, du var riktigt söt, men på första bilden trodde jag du var en kille, 100%. Sen när jag såg andra bilden med dig i strumpbyxorna och resten av utstyrseln började jag ifrågasätta min förmåga att skilja kvinnligt från manligt. Först fick jag lite ångest över att jag blev upphetsad av en man i strumpbyxor.
Det är lugnt. Jag kanske har ett manligt utseende. Men i verkligheten har jag långt ifrån manligt utseende, tro mig man ser att jag är en tjej :)
Tvivlar inte pa LillJ's sothet men bilderna ar typ skurna vid huvudet sa jag kan inte bedoma det..
Jahaja..
fortfarande otydligt eller?
LillJ chilla med bilderna nu, vi vill se andra personer också =D
haha ja men de va ju ett himlans tjat om kille eller tjej, vem är LillJ. Denna bild så ser man klart och tydligt att jag är en blond liten flicka. Tydligare bild har jag inte på mig. :D :D
mellanmjölk
söt :)
jeppehehe P18 : Jag kom också på det efter att jag postat.. hoppades dock på att ingen skulle märka :)
phatie, jag får ta och lägga upp lite fler bilder :)
Jag på modelljobb i alperna
my name is xelly smelly
LillJ Nejnej, bara på första bilden jag hade svårt att avgöra. Sen såg jag att du var en söt flicka. :>
Haha jaha :) Jo men jag har typ kommit på själv efter alla som frågar, att den va en liten kluring.. :D
Tagit nya kort har ett par chinos som är knalligt lila men i kameran och bild marinblå :O Någon kamera smart människa här?
Producent
2009-05-04 18:00
dom kallar oss the twins och the blues brothers, haha!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Twin it doesn´t workin
Fucks your life up crew Tjabo!
tease
När jag leker cool