BountyBoo F28 Haha du ler ungefär likadant som jag på första bilden ^^
Look with your own eyes - See with your own mind
Bounty . Haha, ja Minttu kan man tacka mycket för.. Det roliga med folk som precis skaffat mustasch är att de alltid ser lite (läs: väldigt) skyldiga ut, den första tiden. Som att de gjort något helt galet och brutit mot tusen både sociala och nedskrivna lagar. Men efter ett tag sitter den oftast som gjuten, och då är det härligt att se. Mustasch är fantastiskt på många sätt och jag skulle, som sagt, nästan döda för att kunna rocka en rejäl rackare själv.
Göteborg på låtsas.
Bounty: Jag gillar din pres :) SM-GULD 2008, forza MFF! Hehe
http://duckdown82.tumblr.com/
Toastare
2008-09-28 11:32
Pen, vi kanske är syskon??? :> hobbs, han har haft den i över ett år nu.. jag minns inte hur han såg ut rakad faktiskt. Nu är den ju ett med hans ansikte!
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2008-09-28 11:32
duckdown, det sägs att hoppet är det sista som överger en människa :(
Efter anklagelser från whoaiter på irc att jag skulle se ut som Filip Hammer (också) bidrar jag med en annan bild!
Yyyyl missan, rumpa! :|
Pen, vi kanske är syskon??? :> That would make things awkard :|
Bounty hade väldigt fina tänder :)
Toastare
2008-09-28 11:37
Pen, sant.. så den tanken lämnar vi. Och du är ju som sagt bajare..och då kan vi omöjligt ha samma blod i ådrorna. Jag vill se dig med mustasch! då kanske du blir lik filip hammar!
Toastare
2008-09-28 11:38
duckdown, tackar.. de hälsar och tackar. Borsta tänder är viktigt!
Toastare
2008-09-28 11:38
Pen, det var inget med bajen.. såg bara grönt och vitt på din bild.. haha vad sjukt.
Haha vafan jag är inte bajare :( Jag har något som liknar mustaschaktigt just nu, men det är mer för att jag är ledig och lat.
Inte ens med mustasch blir jag som Filip Hammer :/
En gammal goding:
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Vad händer om man separerar PenDragon från sina två valfria, men alltid närvarande, vänner?
Göteborg på låtsas.
Man får sneaky pÄN som jag ju länkade till tidigare i tråden!
Toastare
2008-09-28 11:49
Pen, nej som jag skrev så såg jag att det bara var grönt/vitt på bilden och lite för mycket japaner för att vara i sverige. Men det är ju sjuka färg-kopplingar man gör.. Du är inte lik filip med musche heller tror jag! Don't you worry!
Boo, ah haha, du bor nära nog nu för att känna rädsla kanske? ;) Tack! Åtminstone någon jag kan lita på.
Baboso langade nyligen den bästa bilden i den här tråden!
BountyBoo var väldigt vacker måste jag erkänna :)
OBS om piercingarna någon gång blir sugna på lite miljöombyte, eller bara ett spännande äventyr, så kan dom skicka ett PM. That sounds naaasty!
Förövrigt så visade sig BountyBoo vara sjukt snygg. För mig har hon alltid bara varit en admin, lite samma grej som att man inte funderar så mycket över sin mors utseende. Det känns fel. =/ Bli tjock och börja snusa lös så att du får gula tänder, ställ världen till rätta igen!
Jag borde langa bild, för jag har ingen som helst ansiktsbehåring, och kom återigen på varför jag alltid har som minst stubb. Jag har gått från att inte visa legg på bolaget till att visa legg när jag köper cigg, det är helt jävla otroligt.
"jag har fin hår. som en waterfall."
Hee hee
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk
Baboso Ååh! Nu vill jag inte längre bara ha ditt skägg, jag vill ha dig! haha :D
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
pajson Tack så hemskt mycket för den kommentaren! Att någon äntligen ser att det är mer till mig än mitt skägg:)
Toastare
2008-09-28 15:54
Pen, japp och på väg hem nu från stan mötte jag två gnagare.. men jag kollade på den himmelsblåe himmeln och log! ;) duckdown, tackar.. boogey, förlåt om jag förstört för dig nu.. hjälper det om jag säger att jag har en fruuuuktansvärd personlighet så jag inte har några vänner ;( Nej tyvärr jag är faktiskt både rolig, intelligent och easy going.. men du får se mig som din kompis snygga mamma, eller nått? Du skulle ju förresten lägga upp bilder på dina armar har jag bett om, vill se dina tatueringar.
Skalis bild är tuff + lite ninja. Boo, haha, så ska de mötas, med ett hånleende ;)
BountyBoo: What's up med att du är singel då, om du prickar alla kvalitéer som man söker i en kvinna? Jag har ju inga tatueringar sa jag ju senast! Men det kommer förhoppningsvis, när jag känner att jag vet vad det ska bli...
Toastare
2008-09-28 16:31
boogey, för jag blev singel i juni förra året efter 3 1/2 års förhållande och samboskap.. så nu har jag behövt ta hand om mig själv och koncentrera mig på mig. Och det har funkat bra. Sen är jag sån som vet direkt om jag klickar med en kille eller inte och känner jag inte det från början ödslar jag inte tid på dem. Varför trodde jag att du hade tatueringar? såg kanske ut som du hade nån på nån bild..
Boo: Makes sense! Jag är inte lite samma situation, trots att jag är världens kap. ;) 7 år och tog slut i somras... surt. Var nog från min fjårtiz-relapse på arvika där min vän underhöll sig med att skriva vulgära saker på mina armar. Så kul kan man ha.
"Inte lite", va fan, jag kan inte skriva... "Lite inne i samma situation" skulle det såklart stå.
Toastare
2008-09-28 17:06
boogey, 7 år?! så ni blev tillsammans när ni var typ 17? Är du inte lite sugen på att testa nått nytt nu? :) ah okej då.. det är bara att hitta en tatuerare i gbg och börja!
Yes, 17 var vi. Helt galet lång tid för att bli tillsammans så tidigt.... =/ Haha, hur menar du med att testa något nytt? :) Vi får se vad som händer helt enkelt, ingen panik. Jag trivs rätt fint nu och dyker någon upp så dyker någon upp...
*host* off-topic *host* Boo! ^^
Boo har makten, hon går OT hur mycket hon vill
Jag och farsan, R.I.P.
Toastare
2008-09-28 17:48
duckdown :( var det nyligen han gick bort? fräscha sneakers.. boogey, pen är ju också admin..men jag är äldst! Och jag förstår vad du menar med att kommer det så kommer det. Jag är också en non-hetsare.
Ja han gick bort för nästan exakt ett år sen, 1 oktober i cancer
Älskar halfshell !!!!!!! Hon ser bara så jävla cool ut!
http://www.tweenerpie.blogspot.com
Toastare
2008-09-28 18:11
dreggelpaj, precis som du gör en länk trycker du på bild istället? duckdown, tråkigt att höra..
min spirituella sida
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
polare tyckte det var en bra idé att låna hennes glasögon.. resultatet var givet
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
boogey, pen är ju också admin..men jag är äldst! Och jag förstår vad du menar med att kommer det så kommer det. Jag är också en non-hetsare. Det jag menar, han kan vara tyst! Och jag tycker om förhållande, men passar mig ganska noga för att trilla in i något rebound-förhållande eller förhållande bara för förhållandets skull.
Filbunke P22 : Haha, smickrande!
måste man vara piercad i läppen? e det nån form av inofficiell dresscode?
Baboso Hur kan man bara vilja ha ditt skägg när hela du är en mysfarbror? Ska vi gifta oss? Nu? Ja! (jag hetsar på, varför ta det lugnt när man kan gifta sig med dig!)
Filbunke Haha, snyggt!
HÅLY SHIT
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Baboso P26 åh babs, you glorious masculine bastard! linjerna! sviden! trollstaven! fabio!
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
pajson Det blir tre kameler och en kassettbandsspelare!
Misery_chick Det är faktiskt en pimpstav:(
kown tack :s
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk