pimpslap F23 Åh! Men sluta! Nu blir jag generad som fan... tack! Fast nuförtiden ser jag mest ut som ett nyvaket sagoväsen, försöker spara ut mitt hår som jag klippte kortkort. Lurvar sig åt alla håll och har mest ett eget liv, morgonfrisyr dygnet runt :) Men tack som fan, nu kommer jag sova gott inatt!
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
pimpslut F12 Du som sa förut att du ville ha paj! Go for it ;)
-Vakna Johnny, vakna! Du glömde ta dina sömnpiller.
kown det var bara nyfikenhet och lathet. ^_^
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Lurvar sig åt alla håll och har mest ett eget liv, morgonfrisyr dygnet runt Haha, tell me about it :/ Har så tjockt hår att det är fånigt.
Look with your own eyes - See with your own mind
PenDragon Ska vi bilda klubb? Förresten. I mina ögon har du alltid varit lika mystisk som Röda Rosen (Ehh, vad heter hennes "snubbe"?) i Sailor Moon. Aldrig tidigare sett ett kort på dig, inte vad jag kan minnas, inte förrän i denna tråd. Mystik=borta. Har inte smällt det än. Jag som hoppades på att du skulle vara min Röda Ros, hemlig och cool! Damnit! Hur ska detta lösas? Tur nog har jag ett minne som fungerar i ytterst få minuter, hurra! Du kommer strax att återgå till rollen som min mystiska animewhoaitman som kommer och räddar mig när det är dags.
Och nej, det är ingen diss mot ditt kort, det kommer jag inte ens ihåg (du ser, minnet där!). Vet bara att jag uppmärksammade ditt namn med kort bredvid. Jobbigt om jag kollat fel...
pajson F22 Haha... men denna bilden var ju lite mystisk och hemlig ändå! Jag kanske inte ska förstöra bilden (pun intended) genom att påpeka att jag hade två inte så mystiska bilder i någon föregående bildtråd (kanske förra?)? Du liknar för övrigt en vän till mig, lite :) Och ja! Klubbbildning!
Pän vad läskigt persikoluddig du ser ut på första bilden. "you're covered in a very fine fuzz"
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
missan Haha, det är mest p.g.a. bilden i ursprungsskick är ganska kasst tagen gällande skärpa osv, med en inte allt för het kamera. I am covererd in a very fine fuzz though ^^
gos med Ninja!
vi säger hejdå och godnatt
Naw! Sjukt söt hund :D Glassgubbar är bra skit för övrigt!
yea, she´s the sweetest! :) ja dom finns alltid där med det stora smajlet som lätt smittar av sig.. dom kan dom..
Vad är det för ras? Inte helt lätt att se på bilden i fråga ^^ Indeed they do!
Ah, tyckte väl det såg ut som en söt liten pitbull :) Renrasig?
vill du föda mina barn pendragon?
pahahaha
Camilannn Sätter du spännen i håret som du gjort på bilden med hunden, så bjuder jag på kaffe OCH bulle!
och vem fan är du?
Medoria F26 Känns som att jag har sett dig dansa orientalisk dans utanför kulturhuset? eller är jag helt ute och cyklar nu?
och vem fan är du?
PenDragon Mja, men jag hänger inte här så mycket... inte kolla på alla bildtrådar med dess bilder, men visst blir jag liiiite sugen på att kolla upp dina omystiska bilder i den tråden. Bara lite. Vad ska klubben heta? Jag får för övrigt höra rätt ofta att jag är lik folk, någon vän och blabla. Inte så ensam om att se ut som mig... Det finns en tjej i gbg som var sjukt lik mig förut, så pass så att jag själv reagerade på det också, kändes som att man såg sig i en spegel typ.
Förra bilddtråden var min premiär faktiskt, någonsin! Resist the urge! ^^ Hmmm, något som involverar att vi bevisligen har bra hårgener? Haha, det är väl kul att vara lik någon? Får du tråkigt någon gång kan du bara låtsas att du är den där tjejen i gbg istället. Två liv till priset av ett \o/
Gillar hur offtopic allt blir så snabbt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Victoria , jag blir hellre din bitch, anyday! <3
afrikansk pitbull :) Väldigt offtipic så finns det ingen ras som heter afrikansk pitbull, det är ett trick som Blocket-uppfödare använder för att lura på folk allehanda blandraser till ett högre pris. Det heter Amerikansk Pitbull Terrier, & jag tvivlar starkt på att hunden på bilden är renrasig. Söt vart den onekligen dock, ägaren likaså!
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
<3 pimpslap
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk
pimpslap F23 Det finns dock en hyfsat välkänd linje med APBT:s från just Sydafrika (om jag inte minns helt fel), vilket sannolikt är vad som åsyftas. Sen har du helt rätt i att idioter som säljer sönderavlade pitbulls på blocket använder alla trick de kan för att få det att låta bättre, tragiskt nog.
Pimpslap I'd like that ;)
"Not fuck myself in the head with stupid men"
PenDragon , de hundarna är ju ökända (bl.a för urfuckad mentalitet samt högst tvivelaktiga tavlor), & är i mångt & mycket inget annat än APBT/amstaff-bastarder.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Skulle väl snarare säga att de blandraserna som säljs under namnet "afrikansk pitbull" ligger nog närmare till hands ;) Nä men jag är med på vad du menar hur som haver :)
Och jag slår mig själv lite lätt för att JAG drar tråden off-topic, soz :)
anikken , wtf? du gillar scooter och hela eurotechnosvängen, ellerhur? HOW MUCH IS THE FISH!! fniss.
psk P26, hahaha word
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
PenDragon! Oh! Där ser man... nu behöver jag inte skynda mig till jobb, så nu ska jag allt leta fram den! Jag tror min första var för några år sen, kanske 4. eller 5. Sen dess har jag knappt vågat, tills nu då da :) Lurvelicious! Ditt hår såg dock inte SÅ lurvigt ut på ditt kort, får du verkligen vara med i lurvarnas klubb då? Såg ju inte ens ut att ha lurvgener. Eller. Haha, tänk om vi skulle skaffa barn förresten, snacka om att ungarnas hår kommer ha ett eget liv då! Mja, det är rätt trevligt. Rätt kul när jag såg den här tjejen för första gången, blev så paff så jag nästan missade att gå av vagnen vid min station. Borde prata med henne nästa gång, min kopia.
psk P26 haha no way in hell! Bara för man gillar elektroniskt betyder inte det att jag gillar scooter .__. Armin van buuren, tiesto, wolfgang gartner, deadmau5, etc etc etc..
Remy: du är helt ute och cyklar.
What it do baby
http://duckdown82.tumblr.com/
Haha, förlåt men...
FASTER, HARDER, SCOOTER!
YES! Och för att inte offtopica SÅ mycket kommer en bild på...
... scooter!
Redaktionen
2008-09-25 19:23
Camillannn F19 är ju tråkigt snygg, var är de intressanta extrakilona?
namaste
ingen som tycker att jag är söt??? :(((( Whut it dew
http://duckdown82.tumblr.com/
groovy
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ÅderpåleOne haha hur ska jag ta det där?
Camillannn F19 Sjuuuuuukt vacker, shiiii! :-)
be the change
jahapps får väl haka på detta tåg då =D
tut!
solbränd å dan /cheer
tut!
Redaktionen
2008-09-26 10:26
camillannn Ptja, jag vet inte.. med en skopa kolasås?
namaste
JackVegas- P22 nämen tack :) ÅderpåleOne haha okeejrå, kolasås är ju ändå rätt gott..
Hangaround
2008-09-26 18:00
FU
spt: du är inte svensk va?
Hangaround
2008-09-26 18:39
Nej, jag är norrlänning=)
SpT ser ut som en yngre verison av Mats Rubarth
Vi är överallt!
haha dagens kommentar kommer från SpT
http://soundsof051.com/