Blööölölölö ööö
yarr... ...
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den var söt
halfshell har du en pensel bakom örat?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Jag har... en fjäder vikt av en etikett från en ölflaska :(
Hihi, halfshell är söt ;);););));;);)););
Oj, tack
Men hon är ingen Fabio direkt! *host host*
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Hon är ju pirat, tamejfan. Arr!
Bikarbonat var lätt hetaste killen på whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
krossad_anka E du otrogen mot mig? :O
-Vakna Johnny, vakna! Du glömde ta dina sömnpiller.
CosaNoztra: du vågar ju inte ens prata med mig.
krossad_anka Haha wow tack. Tror du krossade mitt hjärta på ett bra sätt med den kommentaren!
Bikarbonat: Haha, hur tusan krossar man ett hjärta på ett bra sätt?
jag hatar mitt hår!!!
tjatjaaa
Hahaha smidig mobilhållare!
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
phatie: du ser inte ut att röja så mkt på bilden.
easyskanking P21 asgammal bild som jag tycker mig ha sett förr? och vad föreställer tatueringen?
misery, jo den e ett par år gammal, men likväl kul =) tatueringen föreställer en sångare med löv omkring. lite suddigt, har ingen bättre just nu bara
JAHA har jag inte fått några kommentarer är jag jättefuL:c :c :c :c cry
ja du och jag knugen. eller så är vi så snygga att ingen vill påpeka det fullkomligt uppenbara!
medoria: Ack så sant, ack så sant. att jag inte har tänkt på det viset
medoria Din lugg rockar, men bara din lugg. Inte du! Nå tell me, hur känns det?
Baboso P26 lyssna inte på såna uppenbart avundsjuka kommentarer. manligheten! linjerna! fabio! inget mer behöver sägas.
baboso: ditt skägg förtjänar bättre.
Misery_chick Jag är manlighet personifierad, I know:) Medoria Eat my shorts, utan mig är skägget ingenting, jag har flera skäggrakningar som kan intyga om det!
Försök att hålla off-topic-snack utanför tråden tack. Ta det i respektive gästböcker :)
Look with your own eyes - See with your own mind
Sneaky pÄN is back in the game!
Look with your own eyes - See with your own mind
krossad_anka Ja det är frågan det! Kanske för att det är den finaste komplimang jag fått. Men det förklarade nog inte mycket om hur. Låt oss bara säga att du gjorde det, på ett bra sätt ;)
kan någon bara berätta lite kort om hur man får bildjävlarna att synas direkt? jag vet att jag är skitjobbig men jag minns fasen inte! :D
Phatie Markera länken och tryck på bild. Easy like one two three. Ska jag rita en teckning?
nu så?
krossad_anka : nehe, okej?
catfight!
_theo_ om du syftar på mig och krossad_anka så.. Va?
pajson ser ju ut som något slags urgulligt sagoväsen, vilka ögon!
Eftersom jag inte direkt badar i bilder på mig själv langar jag en oldie but goldie; en förnöjt leendes pilsk svettlök till jag, samt en lyckligt ovetandes Adams-Ray på klubb Spiderdogs vintern '07:
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Jag måste vara så ful att jag inte ens förtjänar en endaste kommentar...
men det gör inget, ni får mer ändå! : )
så
sååå.
så kanske..
och så.
Puss!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
*..emelie..* , stop playin'! Du är hotness både invändligt & utvändligt, det vet du ju att alla tycker hallå.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
pimpslap haha, om det ändå vore så väl! ; ) fast, jag kanske är för snygg för att folk ska våga säga nått? ; p
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
*..emelie..* , det ÄR så väl! & ja vad är poängen i att state'a the obvious liksom? :P
Barn, lärde vi oss inte i förra bild-tråden att det aldrig leder till något bra att klaga på att man inte får några kommentarer? Jag har mordhotat alla mina bekanta med kameror, men om någon vågar ta en bild på mig ändå så ska jag lägga upp den.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
JackVegas- P22
You can bet you're ass att jag är ett technofreak :P
och så några fler... o.o
anikken P22 har du inte redan lagt in den där sista bilden både i den här och förra tråden tidigare?
pimp vill du bli min pimp? <3
"Not fuck myself in the head with stupid men"
Men misery_chick , har inte du också lagt in samma bilder? Eller är dom bara så lika varandra att jag minns dem som samma?
kown har jag säkert, tror till och med att jag skrev "den här har jag kanske redan lagt upp" under bilden, jag är en väldigt snurrig människa. det var inte ett klagomål mot anikken, jag undrade mest bara om jag kom ihåg rätt.
Misery_chick: Fast jag kan tycka att det är ganska onödigt. Jag menar, är du så nyfiken kan du ju bara gå in i tråd 11 & se efter själv. Att langa den kommentaren blir bara otrevligt. Eller jag får dom vibbarna i alla fall. Som att det är en pik. & sedan kan du ju bara påpeka motsatsen när någon frågar, men jag upplever det som så.